Pagina 32 van 81 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 640 van de 1617

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #621

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    @Bastet.
    Ik ga absoluut een heel eind mee met jouw verhaal, maar deze bestuurder heeft wel heel bewust ervoor gekozen om met een auto op het fietspad te gaan rijden in deze ogenschijnlijk drukke omgeving op een zeer druk tijdstip. Dus wat de oorzaak ook is van deze enorme ravage. Indirect is deze bestuurder er wel degelijk verantwoordelijk voor.
    Zeker mee eens - hij / zij reed het fietspad op, en dat is fout. Dient ook bestraft te worden. Tevens het aanrijden van de fietser(s). Echter, als er in 400 (150? )meter maar twee fietsers waren is het ook weer niet ZO druk. We zullen mettertijd waarschijnlijk wel horen wat het motief was (aangezien de dader nu eens niet dood is). Wel denk ik dat er een paniekreactie plaatsvond; het kan zijn dat er per ongeluk een fietser is aangereden, en dat de bestuurder schrok. Bang voor reacties van volk om 'm heen, of gewoon een blinde paniek-knop die wordt ingedrukt. Respons? Vluchten! Iets met katten, nauwe plekken en rare sprongen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Dood wensen we zéker niemand, maar de ellende in Nederland is dat ze een "slap on the wrist" krijgen en een paar maanden rij ontzegging en dan is alles weer vergeven en vergeten. De mensen die zijn aangereden daarentegen, zijn mogelijk voor het leven getekend.
    Mja, dood wensen is grof gezegd, maar "helaas nog aanspreekbaar" is m.i. op weinig andere manieren te interpreteren . In Nederland wordt best goed bestraft, dit zal niet twee weken voorwaardelijk worden. Nederland kent behoorlijk strenge straffen (al is het wel zo dat het lijkt alsof jan en alleman er maar mee weg komt, zodra je zo lang mogelijk onschuldig pleit; hij/zij die schuldig is wordt gewoon volgens de regels vastgezet). Ik zou er niet van opkijken dat deze bestuurder minstens 5 jaar z'n rijbewijs kwijt is, 2 jaar voorwaardelijk krijgt, en de financiële schade van alles moet dragen (gezien de bus, fietsers, letselschade en eigen auto, plus ambu/politie/brandweer kosten is dat al snel een tonnetje of 2). Die is nog wel 15 jaar langer bezig met z'n hypotheek aflossen.

    Vergis je ook niet in daders - die kunnen na zoiets ook bijzonder lang last hebben van nachtmerries en spijt. Vooral als dit een vlaag van verstandsverbijstering of paniek was. Ik heb van relatief dichtbij ook een dader gezien die met 70+ door een *net* groen stoplicht raasde, en daarmee een 17 jarig meisje doodreed. Hij pleegde twee jaar later zelfmoord. Idem voor een leerling van m'n moeder - die was 12 jaar en door een scooterrijder van d'r fiets gejaagd (reed met zeer hoge snelheid over 't fietspad, en landde met haar hoofd tegen een paaltje. "Gelukkig" geen lijdensweg voor haar. De scooterrijder las het later in de krant, gaf zich aan. Ook na een jaar of 3 stapte hij uit het leven, mede door de spot en hoon van de omgeving.

    Sindsdien ben ik ook zeker wat genuanceerder wat betreft dit soort uitspraken en oordelen vellen..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #622

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    312
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Misschien was het wel de zoveelste gejatte A5, en was ie bang om stil te staan......

  3. #623

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikB6 Bekijk Berichten
    Misschien was het wel de zoveelste gejatte A5, en was ie bang om stil te staan......
    In te tekst stond dat de auto niet geregistreerd stond als gestolen
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #624
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  5. #625
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.320
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    @Bastet.

    Ik snap je verhaal heel goed. Ook "adres" zijn maar mensen en kunnen ook een geweten hebben. En als ze dat hebben kan ik het me goed voorstellen dat ze het dan heel zwaar kunnen hebben als ze iemand zwaar verwond of zelfs gedood hebben.

    Het lijkt erop dat dit niet geldt voor onze grijze Audi bestuurder eerder deze week.

    Dit Kwam ik gisteren toevallig tegen in de Telegraaf. Het lijkt erop dat de beste man heel bewust heeft gehandeld.
    IMG_9586.jpg
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.


  6. #626
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    die slotregel geeft gelukkig vertrouwen in het OM, als veroordeeld kan die een paar jaar brommen


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  7. #627
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    En nog te laat op z'n werk.... prutser
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  8. Ad
  9. #628

    Standaard Re: Back 2 topic!

    As said, poging tot doodslag, en geen ongelukje .

    Wel vreemd dat iemand blijkbaar toch tot zoiets in staat is...
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #629
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    As said, poging tot doodslag, en geen ongelukje .

    Wel vreemd dat iemand blijkbaar toch tot zoiets in staat is...
    Ik sta nergens meer versteld van tegenwoordig.. (helaas)
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #630
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.320
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    As said, poging tot doodslag, en geen ongelukje .

    Wel vreemd dat iemand blijkbaar toch tot zoiets in staat is...
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet meer zo van opkijk. Als je ziet wat ik de afgelopen jaren voor asocialen heb meegemaakt op de weg en wat die allemaal uithaalden, gaan de nekharen me nog overeind staan.

    Ik vraag me wel vaak af wat mensen er toe drijft om te doen wat ze op dat moment doen. Ik zie het als absoluut egoïsme totaal disrespect voor de medemens.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  12. #631

    Standaard Re: Back 2 topic!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet meer zo van opkijk. Als je ziet wat ik de afgelopen jaren voor asocialen heb meegemaakt op de weg en wat die allemaal uithaalden, gaan de nekharen me nog overeind staan.
    Mwoah, de grens tussen asociaal rijgedrag en een viervoudige aanrijding veroorzaken is best groot. Veel mensen nemen idioot veel risico, maar er zullen er echt niet zo veel zijn die doorrijden na zo'n situatie.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #632

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat hij die fietsers over het hoofd zag. 2 dan nog..
    Heeft hij bewust die fietsers omver gereden of zag hij ze echt niet? Groot verschil.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  14. #633
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Back 2 topic!

    wat leuk leesvoer over wat je wel wel en niet ziet in t verkeer

    Road Survival Guide .pdf


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  15. #634
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Audi-rijders vaakst op de bon geslingerd

    http://www.telegraaf.nl/e/24921080
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  16. #635
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Audi-rijders vaakst op de bon geslingerd

    http://www.telegraaf.nl/e/24921080
    Kreeg net een app van me collega die rijd met een ster!

  17. #636
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Zwaargewonde man op parkeerplaats

    http://www.telegraaf.nl/e/24947659
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  18. #637

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Audi-rijders vaakst op de bon geslingerd

    http://www.telegraaf.nl/e/24921080
    7 bonnen per jaar? Dan let je ook niet echt op.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  19. #638
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    7 bonnen per jaar? Dan let je ook niet echt op.
    Ik vind het nog meevallen 😇
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #639
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Ik vind het nog meevallen 😇
    Elke Die binnen komt vind ik zonde van mijn centen.

  21. #640
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Elke Die binnen komt vind ik zonde van mijn centen.
    Eens, vind ik ook.. Maarja
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •