Nou misschien zo: http://www.kabeleins.de/video/clip/2101
Is in het duits, duurt 14 minuten maar je kan het eigenlijk niet geloven als je dit ziet. Gaan we straks weer naar auto's zonder cv met afst.bed. maar wel met een geel stuurslot en/of handrem slot. Als je dan ook nog via een software de start onderbreker kunt omzeilen dan is het hek van de dam.
Ik wens je suc6 met het verlies, ik zal wel kijken, maar ik moet dan waarschijnlijk voor heel duitsland waken, oeff effe te groot. Aan de andere kant van de snelweg (NL: A1 & D: A30), zie ik helaas veel PL-kentkens naar het oosten rijden, en vaak ook nog van die dikke bakken.....
Nee dit zijn geen vooroordelen of iets dergelijks, maar realiteit.
Tante haar T5 terug gevonden in een Roma-dorp in Hongarijen. De dealer krijgt het nog steeds niet voor elkaar om de foutmelding m.b.t. ''wegfahrsperre'' in het dashboard uit te zetten, laat staan weer is te activeren. Wat de alarmboer bedenkt wisten die gasten al een jaar geleden man....
Wil je een waterdicht alarmsysteem dan zul je zelf wat moeten maken i.c.m. bestaande systemen. Een uniek en dus niet op de markt verkrijgbaar systeem is heel wat lastiger te omzeilen. Maarja, niet iedereen heeft die kennis in huis.
Hoezo? Ik heb een klasse 3 DEFA in de 1.8TQ, met een track&trace kastje én ik saboteer de boel onder de kap als we de nacht in gaan, dus daar zit zoveel werk in, dat alleen opladen een optie is en dat lukt bij mij in de straat echt niet zonder iedereen wakker te maken..
Dat zeg ik; als je zelf een aantal dingen toevoegt (in jouw geval saboteren) dan is het uniek. En in dat geval wordt het voor de dieven een stuk lastiger als ze door hun standaardprocedures heen zijn en de auto start nog steeds niet. Maargoed, ik doel meer op een maatwerksysteem, als electronica-ict ingewijde weet ik daar wel raad mee .
Ik lees net dit topic op het Autoweek-forum ... ?
http://www.autoweek.nl/forum/read.ph...03#msg-4223003
http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/9...rand-in-herpen
Hier wat meer info.