Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Weer een RS6 foetsie (niet van mij)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    48
    Posts
    202
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Weer een RS6 foetsie (niet van mij)

    Kwam deze advertentie tegen op MP.

    http://auto.marktplaats.nl/audi/4858...-gestolen.html

    Gaat weer lekker met de RS6-en. Niet inbreken maar gewoon bedreigen...gvd!
    RS6 518PK, 680 Nm...ze zuipt meer dan ik!

  2. #2
    kokosnoot's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Het moet inderdaad niet gekker worden.

    Ik vraag me af waarom die dingen zo populair zijn bij het tuig. Je ziet weleens berichten over getaways met een RS6, toch kan ik me daar betere wagens voor bedenken. Een 3.0 TDI of een 535d bijvoorbeeld, die vallen minder op en je staat minder vaak aan de pomp met je bivakmuts terwijl de politie op je inloopt...

  3. #3
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Er is weer een hufterbrigade weer actief lijkt wel.

    Een 3.0 tdi loopt niet onder de 5 seconden naar de 100 en loopt ook niet over de 300. Een getaway car zal deze auto dus niet snel worden. Maar breng ze liever niet op ideeën. Ik wil de mijne nog ff houden.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  4. #4
    kossie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    1.729
    Kudos
    170
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    sowieso niet zo verstandig om op MP je volledige postcode (dus mét letters) te gebruiken bij een verkoop, dan ben je namelijk te localiseren tot op straatniveau

    uiteraard wel treurig dat dit soort misdadige zaken plaatsvinden

  5. #5
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark77 Bekijk Berichten
    Er is weer een hufterbrigade weer actief lijkt wel.

    Een 3.0 tdi loopt niet onder de 5 seconden naar de 100 en loopt ook niet over de 300. Een getaway car zal deze auto dus niet snel worden. Maar breng ze liever niet op ideeën. Ik wil de mijne nog ff houden.
    Ja, want met 650Nm, 0-100 in 6,5 en een top van ~275km/u blijf je een Volvo D5 of een Astra 1.7 CDTI niet voor hoor... Lijken me prima auto's, helaas ..


  6. #6
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Ja, want met 650Nm, 0-100 in 6,5 en een top van ~275km/u blijf je een Volvo D5 of een Astra 1.7 CDTI niet voor hoor... Lijken me prima auto's, helaas ..
    Nee hoor. Je vergist je, echt. Het kan echt niet. 3.0 TDI doet er minstens twee keer zo lang over, een slechtere getaway car kan je niet bedenken.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  7. #7

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Yep een 3.0 TDi gaat met geen reet vooruit.

    Wat een zonde toch. Je zou toch extreme veiligheden gaan inbouwen indien je in het bezit bent van een dergelijke wagen. Genre plofkoffer. Wagen wordt waardeloos bij een diefstalpoging zdd men na verloop van tijd dit type wagen als getawaycar of andere zal vermijden. Dit moet naar verzekering toe een wagen zijn die binnenkort niet meer te verzekeren valt... Cynisch gesproken, maar hopelijk gaan ze bij BMW hun X-drive in supermegapromotie zetten. Schakelen ze dan misschien over op dat merk.

  8. Ad
  9. #8
    MorrisMaus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    99
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Begin dit jaar heeft Canvas een reportage uitgezonden over jeugd uit de Franse banlieus. Je ziet daarin waarvoor ze dit soort Auto's gebruiken. Ik kan jammer genoeg geen link vinden naar de aflevering, heb alleen een link naar een mp4 van lage kwaliteit: http://mp4.streampower.be/vrt/vrt_mo...o3GP_MPEG4.3gp
    De aflevering heet "Panorama: Grote jongens uit de cité". Misschien dat die in Belgie nog ergens op Gemist te vinden is.

    Ze laten er ook zien hoe een vrij nieuwe auto met alleen een computertje via de OBD-connector binnen een paar seconden is mee te nemen. En waarom je op foto's, vooral op dit soort fora, je kenteken moet wegpoetsen.

  10. #9
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorrisMaus Bekijk Berichten
    Begin dit jaar heeft Canvas een reportage uitgezonden over jeugd uit de Franse banlieus. Je ziet daarin waarvoor ze dit soort Auto's gebruiken. Ik kan jammer genoeg geen link vinden naar de aflevering, heb alleen een link naar een mp4 van lage kwaliteit: http://mp4.streampower.be/vrt/vrt_mo...o3GP_MPEG4.3gp
    De aflevering heet "Panorama: Grote jongens uit de cité". Misschien dat die in Belgie nog ergens op Gemist te vinden is.

    Ze laten er ook zien hoe een vrij nieuwe auto met alleen een computertje via de OBD-connector binnen een paar seconden is mee te nemen. En waarom je op foto's, vooral op dit soort fora, je kenteken moet wegpoetsen.
    Link naar de pagina van het programma: http://actua.canvas.be/panorama/arch...s-uit-de-cite/
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  11. #10
    kokosnoot's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorrisMaus Bekijk Berichten
    Begin dit jaar heeft Canvas een reportage uitgezonden over jeugd uit de Franse banlieus. Je ziet daarin waarvoor ze dit soort Auto's gebruiken. Ik kan jammer genoeg geen link vinden naar de aflevering, heb alleen een link naar een mp4 van lage kwaliteit: http://mp4.streampower.be/vrt/vrt_mo...o3GP_MPEG4.3gp
    De aflevering heet "Panorama: Grote jongens uit de cité". Misschien dat die in Belgie nog ergens op Gemist te vinden is.

    Ze laten er ook zien hoe een vrij nieuwe auto met alleen een computertje via de OBD-connector binnen een paar seconden is mee te nemen. En waarom je op foto's, vooral op dit soort fora, je kenteken moet wegpoetsen.
    Leuk, dank!

    Dat jochie die auto's omkat onderstreept wel gelijk het punt dat het voor een crimineel nogal dom is om met een RS6 rond te gaan rijden. Hij zegt zelf dat de politie achter hem aan kwam door zijn wagen. Kan hem kennelijk weinig schelen, anders ga je ook niet met een bivakmuts op rijden. Die stukjes over go fast ritten waren ook interessant, maar snel en ongezien van Frankrijk naar Breda en terug rijden lijkt me veel praktischer met een relatief zuinige en vooral onopvallende diesel die ook 270+ doet dan met een RS6.

    Ik denk dat die verhalen dat RS wagens gestolen worden voor gebruik als vlucht- of go fast wagen erg overdreven zijn. De meesten zullen gewoon in onderdelen verkocht worden.

  12. #11

  13. #12

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Gisterenavond ook het filmpje zitten kijken. Maar vraag me ook af waarom je opvallend met een Frans kenteken in dure auto het transport doet. Lijkt me slimmer om een doorsnee wagen te pakken. En vraag me ook af welke idioot een mini gaat staan starten om niet mee te nemen. Zou me niet verbazen als dit in scene gezet is. Ik mag aannemen dat ze niet zo dom zijn om onnodig risico's te lopen. Maar ja gek zijn ze in ieder geval.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #13
    kokosnoot's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Dat denk ik inderdaad. Drie berichten over een RS6 als vluchtauto vind ik geen reden om aan te nemen dat ze allemaal om die reden gestolen worden. Voor die aanname is geen bewijs en het is onlogisch.

  15. #14
    moron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    598
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Gisterenavond ook het filmpje zitten kijken. Maar vraag me ook af waarom je opvallend met een Frans kenteken in dure auto het transport doet. Lijkt me slimmer om een doorsnee wagen te pakken. En vraag me ook af welke idioot een mini gaat staan starten om niet mee te nemen. Zou me niet verbazen als dit in scene gezet is. Ik mag aannemen dat ze niet zo dom zijn om onnodig risico's te lopen. Maar ja gek zijn ze in ieder geval.
    die Mini wordt op dat moment niet gestolen omdat dan de verslaggever waarschijnlijk meewerkt aan een misdaad, of in ieder geval het niet geprobeerd heeft te voorkomen...juridisch indekken eetc...
    Ronald - lord of the 4 rings

  16. #15
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Weer een RS6 foetsie(niet van mij)

    een A6S... met foto's van een Allroad..
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •