Het was weer fantastisch ouderwets de handen uit mouwen aan de Audi. In een heel mooi pand. Goed licht ook. Dank Jurgen voor de primeur en mogelijkheid. Dank Walter voor de geweldige bbq, organisatie en ondersteuning! Het was weer gezellig!
n.b. auto zit weer onder de vliegen
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Erg leuk om eens mee te maken, veel geleerd en gelijk in de praktijk kunnen brengen en zeer tevreden met het resultaat!
Het eten was goed verzorgd en de speciaal voor mij gemaakte zoutloze vleesjes van de BBQ en de zoutloze gerookte zalm waren zeer lekker.
Bedankt voor deze toffe dag en hopelijk volgen er meer!
Weer ouderwets geweldig genotenNet half uurtje te lang blijven hangen... waardoor laatste stuk naar huis één grote 'regenbui' van insecten op de voorbumper en voorruit werden
Maar ach, ze gaan er wel makkelijk vanaf op verse waxlaag. Deze keer vooral het leer van de A6 goed behandeld weer eens. Voelt meteen weer lekkerder bij instappen!
Jurgen en Walter, grote dank voor organisatie en ruimte en advies en bbq
![]()
Top verzorgde dag weer. Met 240km heen en 240km terug hebben wij wel Nederland vliegvrij gemaakt![]()
Was na ruim twee jaar wel weer hard nodig deze poetsdag en ruimschoots mijn programma kunnen afronden met de helpende handjes van m'n neefje. Erg onder de indruk van het nieuwe pand van Jurgen wat een prachtige locatie. En de inwendige mens werd zoals verwacht weer volledig tevreden gesteld door de familie Poets. Bedankt!
was weer mooie dag zo hoor. Lekker bijgekletst , A3 zo'n beetje swirlvrij gemaakt.
Jurgh dank voor ter beschikking stellen van deze mooie ruimte En Walter en mrs en ook Erwin voor de heerlijke BBQ!!
Heel goed dat er weer de mogelijkheid was voor een mooie poetsmeeting
Mijn Audi kon ook wel weer wat aandacht gebruiken. Mijn ramen rondom weer lekker in de Nanolex (Ultra/Urban) kunnen zetten en de lak maar even gewoon voorzien Nanolex Sifinish, stel verse coating nog even uit (huidige Nanolex Si3D/BC is nog van september 2018…)
Was gezellig en weer prima georganiseerd en een heerlijk BBQ na afloop, dank Jurgen, Walter en ook Erwin
De terugweg werd idd wel een insecten plet festijn, niet echt bevorderlijk voor de Nanolex Ultra op de voorruit… ik heb ook maar even niet de ruitenwisser/vloeistof (met Nanolex Pure shampoo) gebruikt, maar schade zal wel beperkt gebleven zijn, waren gelukkig al paar uurtje na het aanbrengen verder
Wel natuurlijk toch goed teken dat er iig toch nog wel wat insekten leven op deze planeet
![]()
Het is inmiddels November mannen, kom er maar in….
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Het gaat inmiddels richting april en ik kom er achter dat mijn Nanolex Si3D coating die ik september 2018 heb aangebracht inmiddels toch wel aan het einde van zijn leven is ;-)
Maar denk dat er hier nu even niks voor binnenkort in het verschiet ligt? In november misschien wel weer?![]()
Zoals eigenlijk altijd, iemand moet de organisatie op zich willen nemen enerzijds en er moet (een mogelijk centraal gelegen) locatie beschikbaar zijn anderzijds. Beide zaken vormen echter veelal het struikelblok. Want ja, aan belangstellenden om te komen poetsen daar schort het meestal niet aan.
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk