Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 37 van de 37

Onderwerp: Animo voor forum-boot-dag?

  1. #21

    Standaard

    Even concreet;

    is er nu wel of geen animo?

    Voor zover ik nu kan zien zijn er maar een stuk of 3 forumleden die zin hebben in een boottripje... dat lijkt mij wat te weinig....
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  2. #22

    Standaard

    lijkt mij dus wel wat

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluim
    Als jullie een snelle boot regelen dan neem ik een wakeboard set mee. Dan zullen we ons niet vervelen. Iedereen leert in een uurtje op een wakeboard te staan. Fun! Moeten we dan wel in augustus doen als het water lekker warm is.
    @ Fluim, ken je ook op waterski's staan ?

    @ elfje, een boot meet lijkt me wel leuk, maar waar ga je al deze mensen
    bij elkaar krijgen ?
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  4. #24

    Standaard

    Juist...

    Ik denk dat er, met dat kleine beetje animo wat er is, niet echt sprake van een meeting kan zijn... 3 boten is niet echt een meeting denk ik...

    Dan ga ik liever wat varen in de buurt, met wat vrienden, scheelt een hoop gedoe

    Dus; dit topic mag dicht (denk ik ;-))
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  5. #25

    Standaard

    misschien nog ff voor de gezelligheid, haha
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...


  6. #26

    Standaard

    Gezelligheid mag altijd.... :-D
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  7. #27

    Standaard

    houden we hem nog even open... ;-)
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  8. Ad
  9. #28
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Waar zal die an plaats moeten vinden?

    er zijn zoveel vaarwateren in nederland...
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  10. #29

    Standaard

    ik denk dat het ook een moeilijk haalbaar iets is, maar het is een leuk idee... en ik heb eventueel ook nog een bootje op een kanteltrailer, kan overal in nederland te water...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  11. #30

    Standaard

    Dat was dus ook een beetje de bedoeling; dat we bijvoorbeeld een plaats uitzoeken waar diegenen die hun boot niet uit t water kunnen halen snel kunnen komen; en dat diegenen met boot op trailer daar naartoe rijden...

    maar zoals ik al eerder zei; er zijn maar een stuk of 3 mensen met échte interesse, en dat lijkt mij niet echt voldoende voor een 'meeting'
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  12. #31

    Standaard

    ja dat wordt moeilijk... en het ijsselmeer ?
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  13. #32
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Gewoon een lijstje maken met leden met boot, zonder boot en hoeveel plaats er per boot is. Als er bijvoorbeeld 6 boten zijn die plaats bieden voor 30 man totaal, kun je daar toch wel een meetje van maken?

  14. #33

    Standaard

    ook een optie....
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  15. #34

    Standaard

    Ik blijf een beetje twijfelen.... Je zit straks met 24 man op 3 boten, en de eigenaren van de boten kunnen de hele dag rondjes varen... dan kunnen we beter in een rondvaartboot gaan zitten na de toerrit

    maar als jullie echt zo enthousiast zijn vind ik het prima! Dan geef ik bij deze aan fer het startsein om die meet te regelen... (heb het zelf iets te druk de komende tijd)
    So you can stick your little pins in that voodoo-doll
    I'm very sorry baby, it doesn't look like me at all

  16. #35

    Standaard

    en bedankt he....

    maar goed, wie/wat/hoeveel/waar/wanneer/boot ja of nee/enz. ?
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  17. #36
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb een boot :-P kajuitzeiljachtje...maar volgens mij is dit idee al van de baan...
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  18. #37

    Standaard

    ben bang van wel...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •