Bekijk Poll Resultaten: Kom jij ook?

Stemmers
102. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik kom!

    78 76,47%
  • Nee, ik kom niet.

    24 23,53%
Pagina 29 van 32 EersteEerste ... 192526272829303132 LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 632

Onderwerp: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

  1. #561

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Was weer gezellig; een verrassend en aangenaam gesprek in de auto op de heenweg (thnx Michelle), slap gekletst tijdens het dom zitten en koffie drinken (altijd goed), ouderwets kou-gekleumd, fijne Audi`s gespot, vooral de W12 (ik willum, ik willum). Op de valreep Tom gespot maar niet mee gesproken, geen afscheid van Okko kunnen nemen en te weinig kennis gemaakt met nieuwe leden.

  2. #562
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.404
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    De hartog crew heb ik gemist inderdaad zag wel iemand met een jdengineering jas aan bij de S6 staan. Volgende keer maar weer
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  3. #563

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Degene met de JD-Jas was Vdub, ook nog even mee zitten kletsen...


    Overigens nog Kudo's voor Tom; de enige echte bikkel, op de fiets!

    En wat ik nog vergeten was; de blauwe S4 B6 (kenteken *-LV-**) kwam me op de terugweg nog even flink voorbij gebulderd op de A9 ter hoogte van afslag beverwijk (A22), gaaf gezicht (ik moest rechtdoor richting wijkertunnel, anders had ik wel even meegesport )
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #564
    OzzyB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    251
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Degene met de JD-Jas was Vdub, ook nog even mee zitten kletsen...


    Overigens nog Kudo's voor Tom; de enige echte bikkel, op de fiets!

    En wat ik nog vergeten was; de blauwe S4 B6 (kenteken *-LV-**) kwam me op de terugweg nog even flink voorbij gebulderd op de A9 ter hoogte van afslag beverwijk (A22), gaaf gezicht (ik moest rechtdoor richting wijkertunnel, anders had ik wel even meegesport )
    Ik denk dat ik weet wie dat was, hij komt uit Heemskerk. Effe mee gekletst, hij wekte op mij niet echt de indruk een ragger te zijn, zo zie je maar dat een mens zich kan vergissen.
    S4 B7 rolling with pride! (S6 2000 SOLD)

    't is tenslotte crisis :-)

  5. #565
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Keertje voorbij bulderen is imho niet gelijk aan 'ragger'...


  6. #566
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Word eerst maar eens GOLDMEMBER,
    ga je me in iedere topic aanvallen? ik het topic een lezen wat het eigenlijk is
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  7. #567
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Er kwam overigens op de heenweg vlak voor nieuwegein nog een R8 bij me voorbij.
    Echt 5 km voor de afslag ofzo, haalde me in.
    Denk die zal er ook wel zijn, maar niet dus.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  8. Ad
  9. #568
    Ricardo1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    244
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Op de terug weg, nog even opgereden met TFbundy(?)...
    FF het blokje tussendoor lekker laten brullen...
    Blijft een genot zo'n v6je....

    Tot rotterdam opgereden, waarna ik de afslag nam richting brienenoord brug en hij rechtdoor...
    Kwam net met 130 de bocht doorzetten, reed er een motormuis...
    Heeft mij gelukkig niet gezien...

    Was zeer gezellig...
    Maar zal mijn audi even verder aanpakken, was nog niet foto-waardig geloof ik

    Volgende keer, gaat mijn camera zeker mee...
    Laatst gewijzigd door Ricardo1983; 24-01-11 om 09:21.

  10. #569
    Shifu's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    576
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Ik werd op de terugweg nog ingehaald door de zwarte A3 volgens mij... of hij leek er wel heel veel op.

    het was mijn eerste meet, leuk en nog met de oudi eigenaren gepraat. Caatje's audi ook bekeken, erg mooi apparaat. Nu weet ik gelijk wat ik met mn meters aan moet!
    It's not what you do it's how you do it, It's not what you got, it's how you use it!

  11. #570
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo1983 Bekijk Berichten
    Op de terug weg, nog even opgereden met TFbundy(?)...
    FF het blokje tussendoor lekker laten brullen...
    Blijft een genot zo'n v6je....

    Tot rotterdam opgereden, waarna ik de afslag nam richting brienenoord brug en hij rechtdoor...
    Kwam net met 130 de bocht doorzetten, reed er een motormuis...
    Heeft mij gelukkig niet gezien...

    Was zeer gezellig...
    Maar zal mijn audi even verder aanpakken, was nog niet foto-waardig geloof ik

    Volgende keer, gaat mijn camera zeker mee...

    Ja ,dat was ik. Gelukkig moest ik ook die kant op. Was ff leuk zo samen de linkerbaan bezetten. Snelweg = beste omgeving voor de V6-en

    Gelukkig geen gezeik van die motormuis. Dat zou ff een kleine domper op je dag zijn geweest. Zo'n onzinboete voor 20km te hard...

    Ik vind je wagen nu al strak. Velgen maken toch al gauw een auto. Dat gaat alleen maar beter worden. Mijn wagen is overigens ook niet gefotografeerd. De Oudi's (Behalve de young-timers) zijn niet meer zo in trek of foto-geniek geloof ik... ;-)

    Had ik bij me. Maar zag al een fanatieke fotograaf. Op mijn eerste meeting, wilde ik eerst even wat mensen ontmoeten.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  12. #571

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Heerlijk wat kilometers gemaakt voorafgaand de meeting: in de ochtend eerst naar Pedro en Marit geregen met de B5, met hun meegereden naar mijn huis om de A5 op te halen (was gelukkig toch op de weg ernaartoe!) en toen verder in een mooi treintje naar Nieuwegein
    Op de heenweg heb ik toch wel wat Audi's gespot, maar dat waren (volgens mij) allemaal geen AF'ers.

    @MC: puik geregeld
    @Marit: was gezellig op de heenweg!
    @Walter&Erwin: het was vanochtend even afkicken, het poetsduo niet om me heen te hebben
    @Woppa: er beginnen allemaal ideetjes voor mods te komen na het zien van jouw auto... man man man
    @Shifty: lekker gesnoven...................aan de gliptone + natural look!!
    @Stephan: nu wil ik ook een chip zsm
    @André: was inderdaad leuk om het gezicht achter de nickname te zien
    @alle anderen: was GEZELLIG!

    En als toetje langs ketelapper geweest, met z'n arme pootje. Was een zeer geslaagde afsluiting van een leuke dag
    In der Heimat des Audis

  13. #572
    Ricardo1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    244
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Ja ,dat was ik. Gelukkig moest ik ook die kant op. Was ff leuk zo samen de linkerbaan bezetten. Snelweg = beste omgeving voor de V6-en

    Gelukkig geen gezeik van die motormuis. Dat zou ff een kleine domper op je dag zijn geweest. Zo'n onzinboete voor 20km te hard...

    Ik vind je wagen nu al strak. Velgen maken toch al gauw een auto. Dat gaat alleen maar beter worden. Mijn wagen is overigens ook niet gefotografeerd. De Oudi's (Behalve de young-timers) zijn niet meer zo in trek of foto-geniek geloof ik... ;-)

    Had ik bij me. Maar zag al een fanatieke fotograaf. Op mijn eerste meeting, wilde ik eerst even wat mensen ontmoeten.
    20km te hard? Ik soms wat harder omdat ik zonodig ff naar rechts wou waardoor er een slak tussen kwam...
    En als er dan een slak tussen zit, en jou voorganger naar rechts ging, moest mijn gas er helemaal op

    Tijd voor een volgende meeting

  14. #573
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Smile Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Vond het voor mijn eerste meeting erg leuk.
    Jammer, dat ik niet veel nicknames bij de namen heb kunnen plaatsen. Dankzij Leon op de valreep nog de meeting-crew van gezicht kunnen voorzien.

    Verder een beetje gepuzzeld; welk gezicht hoort bij die specifieke Audi in de showroom. Heb wel wat links kunnen leggen.

    Ook leuk om ff een gezicht en fiets te kunnen linken bij onze moderator Tom.

    @Sander! Jij was snel weg. Jammer. Ff kennismaken was er helaas niet bij. Volgende keer misschien.

    @Stephan. Jij was ook weer snel vertrokken. Had nog ff willen kletsen en vragen over een paar op stapel staande mods van jou...

    @iedereen. Wat ik erg leuk vind, is de diversiteit van de mensen. In mindere mate de bolides. Begrijp me niet verkeerd. Er stonden veel fraaie exemplaren bij! Echter veel jong spul. De C5's, B5's en B4's waren wat mager vertegenwoordigd. Gelukkig nog een paar B3's.

    Ben er als het in de planning lukt sowieso weer bij de volgende keer.

    Grt

    Erik
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  15. #574

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Mijn wagen is overigens ook niet gefotografeerd. De Oudi's (Behalve de young-timers) zijn niet meer zo in trek of foto-geniek geloof ik... ;-)
    Ach, het was ook geen weer voor foto's, de mijne hoefde ook niet op de foto aangezien hij meer zwart dan zilver was!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    @Woppa: er beginnen allemaal ideetjes voor mods te komen na het zien van jouw auto... man man man
    motorisch weet pedro wel een paar leuke mods

  16. #575
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo1983 Bekijk Berichten
    20km te hard? Ik soms wat harder omdat ik zonodig ff naar rechts wou waardoor er een slak tussen kwam...
    En als er dan een slak tussen zit, en jou voorganger naar rechts ging, moest mijn gas er helemaal op

    Tijd voor een volgende meeting
    Hahahaha... Ja die Merc 190 schoof er idd als een idioot tussen. En bleef nog eens lang op de linkerbaar 103km/u rijden hahaha...

    Zondagsrijder... Liever een ster in je voorruit dan op je motorkap.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  17. #576
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Leuke dag geweest en een hoop gezichten achter de forum namen weer gezien. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Mooie diversiteit aan audi's waarbij de A6 de boventoon voerde. @Leon thx voor de weerstanden @poets: thx voor de tip van de powerspons.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  18. #577

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OzzyB Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik weet wie dat was, hij komt uit Heemskerk. Effe mee gekletst, hij wekte op mij niet echt de indruk een ragger te zijn, zo zie je maar dat een mens zich kan vergissen.
    Hmm, hopelijk reageert die nog, goede kans dat ik 'm ken, Heemskerk is mn geboortedorp (woon er inmiddels niet meer, maar kom er nog zeer regelmatig)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Keertje voorbij bulderen is imho niet gelijk aan 'ragger'...
    Zeker niet, het was er lekker rustig, en de bocht A9 - A22 is een zeer fijne ... ... die vráágt er gewoon om!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #578
    Bassa's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    39
    Posts
    103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    En wat ik nog vergeten was; de blauwe S4 B6 (kenteken *-LV-**) kwam me op de terugweg nog even flink voorbij gebulderd op de A9 ter hoogte van afslag beverwijk (A22), gaaf gezicht (ik moest rechtdoor richting wijkertunnel, anders had ik wel even meegesport )
    Dat was ik Eindelijk wat ruimte en terug in een bekende omgeving waar ik de meeste flitslocaties wel ken. Ik keek nog even of ik een bekend gezicht zag van de meeting, maar dat was wat lastig te zien, zonder me aandacht teveel van de weg te halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OzzyB Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik weet wie dat was, hij komt uit Heemskerk. Effe mee gekletst, hij wekte op mij niet echt de indruk een ragger te zijn, zo zie je maar dat een mens zich kan vergissen.
    Het was net ff boven 200, de motor was lekker warm gereden en de toerenteller is niet in de buurt van het rood geweest, dus om het nou raggen te noemen...
    Audi S4 B6

  20. #579

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    ... en de bocht A9 - A22 is een zeer fijne ... ... die vráágt er gewoon om!
    +1
    In der Heimat des Audis

  21. #580
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum nieuwjaarsmeeting, 23-01-2011: Blokhoeve Nieuwegein. Nadiscussie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    @Sander! Jij was snel weg. Jammer. Ff kennismaken was er helaas niet bij. Volgende keer misschien.
    Erik
    Ja sorry, druk. Zat nog iemand thuis op me te wachten. Heb niet eens een rondje kunnen doen. Heb enkel even mijn oude Oettinger bewonderd en snel even wat vagcom gedaan in mijn auto met Leon. Volgende keer ben ik er weer van begin tot eind.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •