Bekijk Poll Resultaten: De toerrit zou ik graag rijden......

Stemmers
54. Je mag niet op deze poll stemmen
  • over dezelfde route als vorig jaar (ik vond deze route zo mooi)

    7 12,96%
  • over dezelfde route als vorig jaar (ik was er vorig jaar niet bij)

    13 24,07%
  • over een andere route dan vorig jaar (wel redelijk centraal in Nederland)

    15 27,78%
  • geen voorkeur

    19 35,19%
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 92

Onderwerp: GROTE audiforum.nl-meeting (Toerrit 2) !! stem mee !!

  1. #21
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    dit lijkt me wel mooi enzo,maar dan moet het wel een beetje in de buurt zijn...wil best een stuk rijden,das geen punt,maar ik moet ook nog terug...

    ik heb dus op centraal in NL gestemt.....
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  2. #22
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Nee deze meeting wordt onafhankelijk van de Limburg-meeting gehouden. In Meerkerk of een andere plaats welke goed bereikbaar is vanaf alle delen uit Nederland gaan we deze "grote" meeting houden.

    Een meeting in Limburg of Groningen is voor 40-50% van de audiforummers aan te rijden. Een meeting centraal in Nederland is voor 95% van de forummers aan te rijden.

    Wanneer er mensen zijn die een mooie route weten centraal in Nederland dan hoor ik het graag. (Ik heb ivm de verbouwing van m'n huis geen tijd om een nieuwe route uit te werken en alles te kopieren zoals ik dat de vorige keer gedaan heb) 100 kopien draaien van de vorige toerrit is uiteraard geen probleem dat geniet dus stiekem mijn voorkeur

    Ik hoor het graag allemaal van jullie...
    Audi A3 Sportback 1.6TDI Ultra E-edition

  3. #23
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    100 kopien draaien van de vorige toerrit is uiteraard geen probleem dat geniet dus stiekem mijn voorkeur
    was ook een mooie route (geloof ik....ik zat achter Chris_A4 .... en ik had wat moeite z'n remgedrag in te schatten :wink: )

    Ik vind het prima als er weer dezelfde route gereden zal worden
    (hoeveel zijn er straks bij die er ook de 1e keer bijwaren?)
    One liter, driver's licence eater...


  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De vorige keer was super, erg leuke meeting en fantastisch mooie rit. Zal 'm met plezier overdoen maar als er iets anders wordt georganiseerd lijkt me dat ook leuk.

    Als het niet te ver is, kom ik met de 80LS.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik ben er ook wel weer bij, en nu wel met de V8 :-)
    '01 rs4 641 ps


  6. #26

    Standaard

    Ik wil er ook bij zijn deze keer. Vorige keer was ik nog geen lid jammergenoeg. Maar het lijkt me echt tof zo'n rondrit! 8) Centraal Nederland of hier in Meerkerk is erg leuk. En is voor meer mensen eerlijk denk ik. Het moet TE doen zijn!
    S6

  7. #27

    Standaard

    lijkt mij leuk! graag wel een beetje centraal in nl (niet dat men eerst uren moet rijden om daar te komen, en vervolgens nog een tourtocht te maken

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    ja, is helaas ook zo. Maarja niet geschoten is altijd mis. Goed, als het voor mij binnen een straal van ongeveer 100 km is, ben ik er zeker. Anders zal ik er even over moeten denken.
    dus als ik het goed begrijp vind je wel dat anderen naar de andere kant van nederland moeten kunnen rijden maar (gezien je optie een meeting te houden in (bijna)Belgie :wink: maar stel je voor jezelf dat je niet verder dan 100 km wil rijden voor een meeting.. uuuuuuuhhhhhhhhhmmmm.. wat is het verschil?

    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kater70
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    ja, is helaas ook zo. Maarja niet geschoten is altijd mis. Goed, als het voor mij binnen een straal van ongeveer 100 km is, ben ik er zeker. Anders zal ik er even over moeten denken.
    dus als ik het goed begrijp vind je wel dat anderen naar de andere kant van nederland moeten kunnen rijden maar (gezien je optie een meeting te houden in (bijna)Belgie :wink: maar stel je voor jezelf dat je niet verder dan 100 km wil rijden voor een meeting.. uuuuuuuhhhhhhhhhmmmm.. wat is het verschil?

    Peter
    Wojtek

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kater70
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    ja, is helaas ook zo. Maarja niet geschoten is altijd mis. Goed, als het voor mij binnen een straal van ongeveer 100 km is, ben ik er zeker. Anders zal ik er even over moeten denken.
    dus als ik het goed begrijp vind je wel dat anderen naar de andere kant van nederland moeten kunnen rijden maar (gezien je optie een meeting te houden in (bijna)Belgie :wink: maar stel je voor jezelf dat je niet verder dan 100 km wil rijden voor een meeting.. uuuuuuuhhhhhhhhhmmmm.. wat is het verschil?

    Peter
    Wojtek
    Bart
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  12. #31

    Standaard

    Hee lijkt me leuk, was toch wel heel bijzonder en spannend toen zo'n 1e audimeeting.... .....als ik kan ben ik weer van de partij.... :wink:

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  13. #32
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik zou er graag bij willen zijn, maarja financieen laten het niet toe.......



    Better luck next time
    "In Nederland mag niks, maar is alles toegestaan."

  14. #33
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    met iemand meeliften manus

  15. #34
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    met iemand meeliften manus
    even kijken of Friso gaat, zoja dan zal ik die wel even bellen

    maar heel misschien kan ik wel, maar dat is afhankelijk hoe de auto gekeurd wordt volgende week.

    Ik heb vandaag 2 klusjes te doen waarbij ik aardig wat geld ontvang. en ik heb nog wat geld tegoed van een klus.

    Dus als de coupe zonder problemen door de keuring komt dan is er een kans dat ik er gewoon met de coupe bij zet.

    Van de week ga ik namelijk de achterremmen vervangen en blokken, de auto even nalopen en dan laat ik hem gelijk keuren door de garage waar ik de brug huur.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    met iemand meeliften manus
    even kijken of Friso gaat, zoja dan zal ik die wel even bellen

    maar heel misschien kan ik wel, maar dat is afhankelijk hoe de auto gekeurd wordt volgende week.

    Ik heb vandaag 2 klusjes te doen waarbij ik aardig wat geld ontvang. en ik heb nog wat geld tegoed van een klus.

    Dus als de coupe zonder problemen door de keuring komt dan is er een kans dat ik er gewoon met de coupe bij zet.

    Van de week ga ik namelijk de achterremmen vervangen en blokken, de auto even nalopen en dan laat ik hem gelijk keuren door de garage waar ik de brug huur.
    ik ga zeker, mits yoris zijn zin krijgt en het in limburg is, en dan pik ik je zeker op!.

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kater70
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    ja, is helaas ook zo. Maarja niet geschoten is altijd mis. Goed, als het voor mij binnen een straal van ongeveer 100 km is, ben ik er zeker. Anders zal ik er even over moeten denken.
    dus als ik het goed begrijp vind je wel dat anderen naar de andere kant van nederland moeten kunnen rijden maar (gezien je optie een meeting te houden in (bijna)Belgie :wink: maar stel je voor jezelf dat je niet verder dan 100 km wil rijden voor een meeting.. uuuuuuuhhhhhhhhhmmmm.. wat is het verschil?

    Peter
    Wojtek
    Bart

    Friso

  18. #37
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Dan zal ik de organisator van de meeting even quoten:

    Nee deze meeting wordt onafhankelijk van de Limburg-meeting gehouden. In Meerkerk of een andere plaats welke goed bereikbaar is vanaf alle delen uit Nederland gaan we deze "grote" meeting houden.

    Een meeting in Limburg of Groningen is voor 40-50% van de audiforummers aan te rijden. Een meeting centraal in Nederland is voor 95% van de forummers aan te rijden.

  19. #38
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    ik ga zeker, mits yoris zijn zin krijgt en het in limburg is, en dan pik ik je zeker op!.

    Sweet, naja ik hou de topics in de gaten

  20. #39

    Standaard

    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  21. #40

    Standaard

    Er mag ook wel es een beetje rekening worden gehouden met de forummers uit het Noorden...

    Ennuuuh, bij het bepalen van het midden van het land, worden de Noordelijke provincies volgens mij ff buiten beschouwing gelaten...
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •