Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Chris-A4 >>>>>> Chris-Q7 !!!!!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT
    Massa ledig voertuig 2.300 kg
    :shock: :shock: :shock:

    Da's 2,5 keer mijn karretje ...

    Bij de Q7 krijgt u géén reserve-wiel; audi voorziet u van een "thuiskomer-A2" in het reservewiel vak .... :-D
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #22

    Standaard

    als je eerst aan de A6 zat te denken was ik daar toch echt wel voor gegaan maar 't is zeker een imposante bak zo'n Q7
    my first quattro was a wilkinson

  3. #23

    Standaard

    Leuk verslag! Mooie bak vind ik het...
    S6

  4. #24
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    bij de q7 krijgt u géén reserve-wiel;audi voorziet u van een "thuiskomer"-a2 in het reservewielvak...

    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  5. #25

    Standaard

    Zo heb er vandaag ook even in gezeten, de Q7. Lastig opstapje als je een rokje aan hebt hoor...hahaha.

    Wat een ding zeg. Dealer vertelde me dat er in NL 800 verkocht zijn en dat er dus al voor 1 jaar een wachtlijst is. Ze zijn dus gewoon op al.
    Wie zegt er dat het slecht gaat met de economie?!

    gr,
    c


  6. #26
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    mooi verslag!

    reed je in een TDI of FSI?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Even in een 4-wiel drift tijdens een proefrit? :wink:
    Zekers, en je blijft enorm veel controle houden.
    Gas bij, iets gas minder en weer vol erop en je sleurt dat gevaarte zo door de bocht.
    Best indrukwekkend. Dat had ik echt niet verwacht, zo'n goede wegligging.

    Ik weet het, ik heb geen quattro op mijn A4...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Maar als je groot wilt...de A6 is ook groot....en kost een paar pegels minder...
    Absoluut een mooie wagen die A6. Eigenlijk vind ik elke generatie van de A6 wel mooi. Hij stond ook zeker (A6 avant v.a. 2002) op nr 1. Schitterende wagens. Maar de lol van een Q7 is dat hij gewoon bruut is. Lekker aso groot. En drie "rijtjes" stoelen.
    Dat red je alleen in een MPV. En als ik iets echt niks vind is het een MPV (transporter).

    De Q7 is geweld, luxe, teveel ruimte en mooi/bruut. En je kunt er ook nog eens een stevig robbertje mee stoeien.
    Een soort race-vrachtwagen... :-D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    reed je in een TDI of FSI?
    Een Tdi. Ik moet zeggen dat de 3.0 Tdi ruim genoeg vermogen aan boord heeft. Zeker gezien het gewicht en massa wat hij mee moet sleuren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charloTTe
    Wat een ding zeg. Dealer vertelde me dat er in NL 800 verkocht zijn en dat er dus al voor 1 jaar een wachtlijst is. Ze zijn dus gewoon op al.
    Wie zegt er dat het slecht gaat met de economie?!
    Ze (Audi) vullen een gat op in de modellen lijn. En zijn zeker niet te laat. Ze hebben even de anderen laten uitlopen en slaan nu hard terug.

    De doelgroep hapt in ieder geval goed. Ik vindt alleen de landelijke reclame voor de Q7 mager. Desondanks loopt het als een trein (/tram, lijn 7 )
    Huidig transport= iets anders

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    hier in Belgie ook nog niet veel reklame van gezien, maar is ook niet echt de wagen voor de doorsee mens denk ik, dus is reklame wat minder belangrijk, die 'm kunnen betalen weten 'm wel te vinden



    als ik m'n huis verkocht krijg koop ik er ook 1 en trek ik daar in, is toch bijna even ruim

  10. #29
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charloTTe

    Wat een ding zeg. Dealer vertelde me dat er in NL 800 verkocht zijn en dat er dus al voor 1 jaar een wachtlijst is. Ze zijn dus gewoon op al.
    Wie zegt er dat het slecht gaat met de economie?!
    ben bang dat die 800 mensen nou niet echt representatief zijn voor het grootste gedeelte van de nederlanders.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  11. #30

    Standaard

    Nee dat denk ik ook...en dat is maar goed ook, stel we reden met
    5 miljoen mensen in Q7's (en gelijken) rond ofzo...pppfff.
    Files meteen kilometers langer, parkeerplaatsen te klein, pompstations overvol enz enz.

  12. #31

    Standaard

    ik vind hem dus niet zo heel bruut groot, maar wij zagen ze in Namibie waar iedereen echt MEGA grote wagens heeft...(van die pick-ups)
    Ik denk wel dat jouw vrouw als voorwaarde dat 3e bankje dan ook daadwerkelijk wil vullen met kinderen, als je deze auto koopt ;-)

    Gr


    Christien
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
    - Herm Albright

  13. #32

    Standaard

    :oops:

    3 op rij 1
    3 op rij 2

    Nogmaals: :oops:

    = 6... Huidig = 2 >> nog 4 te gaan...

    Nogmaals: :oops:




    Ik ben dol op kinders. Maar 6 vind toch wat heftig.

    Wat betreft grote wagens. Het "mag" tegenwoordig inderdaad weer. Ik zie hier in mijn omgeving ook de grote amerikaanse (nieuwe/recente) pickups en dat soort bakken om de haverklap.
    Vrugah was dat alleen voor kampers en dat soort. Tegenwoordig doen ze er boodschappen mee.
    Huidig transport= iets anders

  14. #33

    Standaard

    Als ik van de kinderbijslag dan een Q7 zou kunnen rijden zou ik het toch overwegen Chris. Bedoel op den duur zijn de oudsten oud genoeg om op de jongsten te passen. En in sommige culturen is het heel normaal om zoveel kinderen te hebben, soort ouwedagsvoorziening.

    Richard.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #34

  16. #35

    Standaard

    Vette bak Chris! Me vader is aan het kijken voor een nieuwe auto.. hopelijk kan ik hem overtuigen om voor dit model te gaan.. haha..

    Hij twijfelt tussen de volgende modellen :

    A6 Sedan
    A6 Station
    VW Tourag

    Jammer genoeg lijkt het er op dat hij voorkeur heeft voor de VW . We rijden nu in een Volvo XC90, dus het hele SUV gebeuren ligt hem wel. Daar kan de A6 helaas niet tegen op.

    Wellicht krijg ik hem nog wel zo ver om de Q7 te overwegen. Jammer genoeg, kost hij een beetje aangekleed wel 10.000 meer als de Tourag.
    2011 Audi A3 2.0 TDI Sportback 2011 Pro Line S Ibis White
    2003 Audi A4 1.9 TDI 175PK S-line
    1995 Audi A4 1.8 120PK S-line

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •