Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 162

Onderwerp: De beroemde 5 cylinder

  1. #101

    Standaard

    Psies! Als je mot stouwen koop een bussie!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #102

    Standaard

    Audi heeft geen busjes, Frank
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #103

    Standaard

    Welles, de Q7 toch?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #104

    Standaard

    Ik zei, busjes, geen zonsverduistering

    En dan heb je nog geen 5cilinder
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #105
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    hehe, nou d'r is ook plek zat in de coupe...alleen het gat is zo klein. Laats een paar keer een tv laten repareren, d'r passen er makkelijk 2 in, ze passen alleen niet door het gat. B4 heeft toch neerklapbare banken? Ik heb het ook over een typ 81 coue franx, niet zo een die jijzelf hebt.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.


  6. #106

    Standaard

    Ja klopt, type81 coupe heeft een kofferklep ipv van grote achterklep van de type89.
    Een B4 heeft inderdaad een neerklapbare bank, maar in mijn type89 80 is dat een vaste..

    Maar het ging over de 5-pitter! :-D

    Sinds ik mijn coupe heb, moest ik de uitlaat vernieuwen om weer een roffel in de motor te horen en nu ik de druk-regelaar heb laten vervangen laat de roffel eerder van zich horen dan eerst.
    Kortom de aanhouder wint. Goed ik kan die audi nu nog onmogelijk verkopen daar er 1,5 maal de aanschafwaarde aan onderhoud en energie inzit.

    Dus komende jaren gewoon VET genieten lijkt me de beste optie! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #107

    Standaard

    Vandaag met een C4 S4 2.2TQ gereden. Pracht van een motor, sleurt makkelijk tot 7000 toeren en gekoppeld aan een lekkere 6-bak. Echt een zalig ding, alleen wel heeeel gedempt qua geluid. Het zou gerust een tikkel luider mogen
    Quattro Powaa

  8. Ad
  9. #108

    Standaard

    Ik rij bijna 3,5 jaar een 2.3 NG, erg goede motor volgens mij, door ons 40000 km gereden en staat nu op meer dan 3 ton, nog geen noemens waardige problemen mee gehad met deze motor, maar ja, nu trekt een 20v mij wel heel erg, zon blok ziet er ook mooier uit dan een 10v, of ben ik de enige die ook naar het uiterlijk van een motor kijkt?

  10. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dijkstra
    Ik rij bijna 3,5 jaar een 2.3 NG, erg goede motor volgens mij, door ons 40000 km gereden en staat nu op meer dan 3 ton, nog geen noemens waardige problemen mee gehad met deze motor, maar ja, nu trekt een 20v mij wel heel erg, zon blok ziet er ook mooier uit dan een 10v, of ben ik de enige die ook naar het uiterlijk van een motor kijkt?
    Nee, je bent niet de enige.... :-D
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  11. #110

    Standaard

    Uiterlijk van een motor kan en mag zeker mooi zijn.
    (daarom is dat tegenwoordig zo'n tegenvaller als er weer zo'n plaat op licht geschroeft)

    ... Na 1,5 jaar 5-pitter en een bijna (90%) oplossing voor mijn motorprobleempje kan mij de 5-er nog niet bekoren.
    Vaak als ik ik overschakel naar mijn 90PK 4-pitter zou je het gevoel moeten krijgen dat je meteen terug wilt naar de 5-pitter om mee te rijden.

    Nou dat is bij mij echt niet zo, Mijn 4 pitter rijdt soepeler, loopt mooier, (lijkt?) feller, weet niet: doet gewoon beter zijn best en is lichtvoetiger qua sturen. Het lijkt mij ook dat het gewicht van de auto (coupe t.o.v. 80) daaraan meewerkt. En dan vergelijk ik ze nog met mijn Coupe op een hele goeie dag.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #111
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    maja wat noem jij beter lopen?

    de 2.2 5cil van mn broertje loopt na een kouide start natuurlijkw at rijk en dan pruttelt hij aardig, als de motor warm is wordt het al wat soepeler. maar dat hoort toch juist bij een 5 cil?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  13. #112

    Standaard

    Geen tikjes (verrekte achterlijke twee keer vervangen en schoongemaakte vaccuumpomp!), Oliepeil goed in de gaten houden anders nog meer tikkies.

    Als ik mijn vierpitter start op automatische choke en die er na 5 minuten afgooi en luistert naar de stationaire loop is dat van:
    zjuzjuzjuzjuzjuzju, zooooooo zijdezacht, gewoon mooi!

    Ik denk dat ik gewoon verwend ben en daarom teveel van die ouwe (jongere) coupe verwachte.. :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  14. #113

    Standaard

    Moet eerlijk zeggen dat mijn 4pitter ook zo prachtig loopt, bijna nog stiller dan de moderne leaser!

    maar gaat het bij een 5pitter dan juist niet om de sound ...?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #114

    Standaard

    4-pitter met een blérpijp kan dat ook!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  16. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    4-pitter met een blérpijp kan dat ook!
    no way!
    my first quattro was a wilkinson

  17. #116

    Standaard

    ik heb toch geen blerpijp patrick? :oops:
    Huidig: '98 A4 Limousine 1.8 20V ADR Quattro
    Vorig: '91 80 type 89 1.8S Comfort Edition

  18. #117

    Standaard

    dat heb je wel evert :wink: maar een 4-pitter met blerpijp zal nooit klinken als een 5-pitter, dat zou jij toch moeten kunnen bevestigen
    my first quattro was a wilkinson

  19. #118

    Standaard

    Lol, ja tikjes in de 5 pitter kan ik bevestigen, heb de vacuumpomp ook al eens schoon gemaakt, was eerst goed, maar tikt nu heel soms nog.
    De stuurbekrachtigingspomp maakt zolang ik de auto heb een raspend geluid,
    naar het schijnt heeft een vorige eigenaar de snaar wat testrak gezet.

  20. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Geen tikjes (verrekte achterlijke twee keer vervangen en schoongemaakte vaccuumpomp!),
    haal dan het stiftje eruit. Ja er zijn mensen die zeggen dat dat niet kan... "audi doet hem er niet voor niets in... bla bla bla..." Maar ik rijdt al meer dan 3 jaar zonder !
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  21. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lord_of_the_rings
    haal dan het stiftje eruit. Ja er zijn mensen die zeggen dat dat niet kan... "audi doet hem er niet voor niets in... bla bla bla..." Maar ik rijdt al meer dan 3 jaar zonder !
    Bij mijn auto tikt 'ie niet, maar ik vraag me nog steeds af wat nou het nut van dat ding is...

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •