Audi heeft geen busjes, Frank
hehe, nou d'r is ook plek zat in de coupe...alleen het gat is zo klein. Laats een paar keer een tv laten repareren, d'r passen er makkelijk 2 in, ze passen alleen niet door het gat. B4 heeft toch neerklapbare banken? Ik heb het ook over een typ 81 coue franx, niet zo een die jijzelf hebt.
Ja klopt, type81 coupe heeft een kofferklep ipv van grote achterklep van de type89.
Een B4 heeft inderdaad een neerklapbare bank, maar in mijn type89 80 is dat een vaste..
Maar het ging over de 5-pitter! :-D
Sinds ik mijn coupe heb, moest ik de uitlaat vernieuwen om weer een roffel in de motor te horen en nu ik de druk-regelaar heb laten vervangen laat de roffel eerder van zich horen dan eerst.
Kortom de aanhouder wint. Goed ik kan die audi nu nog onmogelijk verkopen daar er 1,5 maal de aanschafwaarde aan onderhoud en energie inzit.
Dus komende jaren gewoon VET genieten lijkt me de beste optie! :-D
Ik rij bijna 3,5 jaar een 2.3 NG, erg goede motor volgens mij, door ons 40000 km gereden en staat nu op meer dan 3 ton, nog geen noemens waardige problemen mee gehad met deze motor, maar ja, nu trekt een 20v mij wel heel erg, zon blok ziet er ook mooier uit dan een 10v, of ben ik de enige die ook naar het uiterlijk van een motor kijkt?
Uiterlijk van een motor kan en mag zeker mooi zijn.
(daarom is dat tegenwoordig zo'n tegenvaller als er weer zo'n plaat op licht geschroeft)
... Na 1,5 jaar 5-pitter en een bijna (90%) oplossing voor mijn motorprobleempje kan mij de 5-er nog niet bekoren.
Vaak als ik ik overschakel naar mijn 90PK 4-pitter zou je het gevoel moeten krijgen dat je meteen terug wilt naar de 5-pitter om mee te rijden.
Nou dat is bij mij echt niet zo, Mijn 4 pitter rijdt soepeler, loopt mooier, (lijkt?) feller, weet niet: doet gewoon beter zijn best en is lichtvoetiger qua sturen. Het lijkt mij ook dat het gewicht van de auto (coupe t.o.v. 80) daaraan meewerkt. En dan vergelijk ik ze nog met mijn Coupe op een hele goeie dag.
maja wat noem jij beter lopen?
de 2.2 5cil van mn broertje loopt na een kouide start natuurlijkw at rijk en dan pruttelt hij aardig, als de motor warm is wordt het al wat soepeler. maar dat hoort toch juist bij een 5 cil?
Geen tikjes (verrekte achterlijke twee keer vervangen en schoongemaakte vaccuumpomp!), Oliepeil goed in de gaten houden anders nog meer tikkies.
Als ik mijn vierpitter start op automatische choke en die er na 5 minuten afgooi en luistert naar de stationaire loop is dat van:
zjuzjuzjuzjuzjuzju, zooooooo zijdezacht, gewoon mooi!
Ik denk dat ik gewoon verwend ben en daarom teveel van die ouwe (jongere) coupe verwachte.. :-D
Moet eerlijk zeggen dat mijn 4pitter ook zo prachtig loopt, bijna nog stiller dan de moderne leaser!
maar gaat het bij een 5pitter dan juist niet om de sound ...?
haal dan het stiftje eruit. Ja er zijn mensen die zeggen dat dat niet kan... "audi doet hem er niet voor niets in... bla bla bla..." Maar ik rijdt al meer dan 3 jaar zonder !Oorspronkelijk geplaatst door Franx