Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi A3 Sportback 1.6 FSI driving experience

  1. #1

    Standaard Audi A3 Sportback 1.6 FSI driving experience

    Vandaag door Pon uitgenodigd om een stukje te rijden met de nieuwe sportback. via de website en de folder al veel virtuele info gekregen maar nu stond ie er echt. Waanzinnig mooi en dat gevoel had ik net effe nodig om niet af te dwalen naar een peugeot 407 SW. De A3 2.0 FSI had ik al gereden en vond deze niet echt super (licht motor) en de 1.6 FSI kreeg zijn vuurdoop. Helaas had ik wel een lelijkerd (attraction) te pakken want er stonden echt plaatjes tussen zoals de 3.2 Quattro met DGS ofzo.

    Motortje heeft best wel pit maar dan moet je toch stevig op het gas duwen maar op snelwegen was er voldoende speelruimte voor deze bak en voelde ik me niet verloren. Verder een normale Audi maar ik ben toch echt overstag en ga in december een 16FSi of 20 FSI ambition bestellen met dakreling.

  2. #2
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Goede beslissing!

    Schitterende wagen, ziet er echt uitmundend uit vanaf de foto's. In werkelijkheid ziet een audi er in het echt altijd al veel mooier uit als op de foto's (vind ik ook bij alfa's trouwens) Dus verwacht ik echt heel wat, ben benieuwd hoe hij eruit ziet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •