Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Bestaat dat dan? Nog nooit zo laag dak tegengekomen .
    Blijf het toch vreemd vinden, op die ene situatie na, kan ik me niet inbeelden waarom je het zou willen.
    Met koffer opendoen via sleutel vond ik al de ultieme luiheid .
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  2. #22
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Mooi filmpje en eigenlijk ook een goede presentator. Normaal kijk ik regelmatig op autoblog en nooit op autovisie, maar deze gozer praat makkelijk, neutraal en constructief. Die AW filmpjes kan ik helemaal niet aanzien.

    En dat commentaar erbij lees ik al niet meer.

    Ben blij wat filmpjes te kunnen zien, want in week 44 wordt de mijne gemaakt en hoop deze in week 46 in de armen te kunnen sluiten Zie http://www.audiforum.nl/forum/showro...-avant-c7.html

  3. #23
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Haha, ik heb echt gelachen op die comments,
    Nee, ik zou m'n Gerestaureerde Le Baron nooit voor een A6 willen ruilen!
    Haha... Ach ja, ik heb meer met die reviews van Autoblogger.
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  4. #24
    Ottodebeste's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    43
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Weet niet of iemand het artikel in de laatste Autovisie las over de nieuwe A6 Avant - In de vierde zin verschijnt namelijk alwéér de zin:

    "De bouwkwaliteit is natuurlijk ook bij deze Audi uitmuntend met plaatwerknaden zo knap, dat de koets uit één lap metaal lijkt te bestaan".

    Sedert ik bewust artikelen (vanaf 1992/1993) in automagazines tot mij neem - heeft quasi iedere autojournalist het over die "perfecte lasnaden" van Audi. Het doet je toch 'ns denken hoe verdomd conservatief er wordt geschreven in automagazineland.
    Sooner or later, you're gonna listen to Ralph Nader

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Tsja, bij elk merk heb je een aantal standaard teksten. Wat me wel opvalt is dat met het weer eens over die prachtige materialen heeft. Alles even mooi, bla bla.

    Ik heb even een professionele fotoshop gemaakt van een stukje in de nieuwe A6



    Dat klepje en het materiaal er om heen is gemaakt van een plastic waar ik niet eens een kattenbak van zou kopen. Echt, zo verschrikkelijk lelijk en hard goedkoop plastic, dat vind je niet in een Hyundai I10.

    Toch heeft niemand het erover, terwijl ik elk artikel anders dan voor een Audi/BMW/Merc dat zeker genoemd zou worden.
    Laatst gewijzigd door PWM; 07-08-11 om 15:41.
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.


  6. #26
    Ottodebeste's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    43
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Dat klepje en het materiaal er om heen is gemaakt van een plastic waar ik niet eens een kattenbak van zou kopen. Echt, zo verschrikkelijk lelijk en hard goedkoop plastic, dat vind je niet in een Hyundai I10.
    Er wordt een hele hoop gejongleerd met die term "perceived quality" - maar ik vind (da's mijn impressie) dat die "perceived quality" streepje voor streepje achteruit kachelt (niet dramatisch weliswaar).

    Wat je daar zegt over dat plastic, is een bedenking die ik wel 'ns heb wanneer ik overstap van de A6 van mijn ouders naar mijn A4 B8. Het plastic rondom de MMI in de A6 is gewoon minder krasgevoelig dan dat van de A4.

    Nog zoiets: die ingenieuze gasveren-constructie in de koffer (vanaf de 80 B3?) - waar is die heen? Een A4 Sedan heeft nu gewoon weer beugels.

    Afgelopen week reed ik toevallig met een Hyundai I10 - mocht je alle kraakjes en piepjes die ik gedurende een ritje van amper 20 kilometer mocht horen samenvoegen heb je een "symfonie voor de stervende auto". Ben wel eens onderweg geweest met een afgeleefde Volkswagen Golf III met 250,000 kilometer op de teller - in vergelijking met die I10 was het een Rolls-Royce.
    Laatst gewijzigd door Ottodebeste; 07-08-11 om 16:52.
    Sooner or later, you're gonna listen to Ralph Nader

  7. #27
    constantp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    41
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: De nieuwe A6 Avant volgens Autovisie....

    Ik vindt het een nogal saaie verschijning. Afgelopen zaterdag heb ik er een zien rijden op de italiaanse snelweg (sedan). Hij had selfs die 20"ers eronder. Nee niet geslaagd. Wielen oogde vrij smal. Auto stond ook vrij hoog in mijn optiek. Als hij nu een cm of 3 lager had gelegen en 9" brede wielen had gehad, had het het geheel er wellicht mooi uit gezien.

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •