Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 24

Onderwerp: Eindelijk zon en dus footos!

  1. #1

    Standaard Eindelijk zon en dus footos!

    Had nog foto's beloofd van mijn a3, klik op mijn fotoalbum.Wat vinden jullie ervan?
    Sommige mensen vinden dat ik er andere wielen onder moet doen, maar vind ze zelf nog wel staan,kijk eerst wel als ie verlaagd is hoe dat eruit ziet.En er zijn er 2 beschadigd maar die ga ik van de zomer 8) even netjes bijwerken.



  2. #2

    Standaard

    Mooi bakkie. Die achterlichten (en natuurlijk de Xenon) staan `m heel goed.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.885
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ziet er niet verkeerd uit! Die cupvelgen staan 'm goed, zie je niet zo vaak en het zijn strakke, stijlvolle wielen.

    Tom

  4. #4
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ziet er zeker goed uit :shock:
    (speakers is een.....maar een kratje moet toch altijd wel passen :wink: )

    Enne zon?... 8) ..kijk een naar de achtergrond van de middelste foto
    (je was volgens mij net op tijd hehehe)

    Mooie kar!
    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  5. #5
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Hele mooie wagen zeg!


  6. #6
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Mooie wagen, ik vind die velgen er prima onder staan 8)
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi80
    Mooie wagen, ik vind die velgen er prima onder staan 8)
    Alleen zullen velen de ruimte bij de wielkasten niet mooi vinden, das met het verlagen opgelost.. ik vind overhangende kappen walgelijk, dus dit zal dan erg mooi worden denk ik
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    ik vind zelf die ruimte ook lelijk, daar moet echt wat aan worden gedaan, toen die kist erin ging zakte ie ook al en stukkie(woofers wegen 12kg! per stuk)
    Kon het zelfs merken aan het benzineverbruik!Maarja je moet er wat voor over hebben.

  10. #9

    Standaard

    heb je xenon achteraf ingebouwd ?

    zoja waar, hoe duur etc etc

  11. #10

    Standaard

    Ik heb die xenon achteraf ingebouwd ja, ging voor een bobine naar audiparts en kwam terug met 1 bobine en 2 xenon koplampen van een s3 (gebruikt).Was het laatste setje en ik heb er 375 euro voor betaald, ze waren helemaal kompleet en ik kreeg er een ombouw setje voor de stekkers bij.
    Er was 1 lamp kapot dus ik trug en kreeg zonder problemen een andere lamp(kost nieuw bij audiparts 85 euro).
    Het licht wat eraf komt is echt super!Alleen ik moet 1 lens even schoonmaken want die geeft iets minder licht en een beetje vlekken.

  12. #11

    Standaard

    mooie auto hoor rayman!! zou hem alleen 4 cm verlagen meer niet!! en wat die wielen betreft,je hebt niks te klagen ik heb ze wel slechter gezien!!!
    ga zo door!!

  13. #12

    Standaard

    Thanx blue lagoon! Ja,ik laat die wielen er lekker onder zitten, als ie verlaagd is ziet het er meteen heel anders uit dan komen de wielen beter tot hun recht denk ik.

  14. #13
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymen
    Ik heb die xenon achteraf ingebouwd ja, ging voor een bobine naar audiparts en kwam terug met 1 bobine en 2 xenon koplampen van een s3 (gebruikt).Was het laatste setje en ik heb er 375 euro voor betaald, ze waren helemaal kompleet en ik kreeg er een ombouw setje voor de stekkers bij.
    Er was 1 lamp kapot dus ik trug en kreeg zonder problemen een andere lamp(kost nieuw bij audiparts 85 euro).
    Het licht wat eraf komt is echt super!Alleen ik moet 1 lens even schoonmaken want die geeft iets minder licht en een beetje vlekken.
    Hoe doe je dat met de APK. Je hebt compleet andere koplampen in gebouwd maar ik neem aan dat je niet de automatische hoogteverstelling hebt ingebouwd of de sproei installatie. M.a.w. het lichtbeeld van je auto is niet gelijk aan het lichtbeeld waarmee jij door de RDW is gekeurd toen hij op de markt kwam.

    Ik vraag het omdat ik voor de Golf ook Xenon koplampen wil hebben maar nu alleen aftermarket Xenon in de huidige koplampen als optie zie.

  15. #14
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    een hele mooie auto

    en mooie cupvelgen
    if you beat the rings then you have i car

  16. #15

    Standaard

    voor zover ik weet is het niet VERPLICHT om een reinigingsinstallatie te hebben op een auto met xenon verlichting, alleen automatische niveauregeling en als je bijvoorbeeld een aftermarket set van hella koopt zit er ook geen sproeiinstallatie bij, bij mij in de straat rijdt ook een golf 4 met aftermarket xenon, alleen heeft ie dan zò`n kunstof koplamp in de kleur van de auto met twee lensen erin...dat is minder mooi..

  17. #16
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    heb je gelijk in sproeiinstalatie is niet verplicht met achteraf inbouwen

    van xenon

    daarom zit dat ook niet bij dat hella setje

    maar had op het forum ergens gelezen dat hella setje niet zo goed

    was :o

    had het al bijna aangeschaft maar even wachten op audiparts.nl
    if you beat the rings then you have i car

  18. #17

    Standaard

    Hoe doe je dat met de APK. Je hebt compleet andere koplampen in gebouwd maar ik neem aan dat je niet de automatische hoogteverstelling hebt ingebouwd of de sproei installatie. M.a.w. het lichtbeeld van je auto is niet gelijk aan het lichtbeeld waarmee jij door de RDW is gekeurd toen hij op de markt kwam.

    Het lichtbeeld is wel gelijk,maar het gaat bij nieuwe auto's om de sproeiers ,die zijn alleen bij nieuw auto's verplicht omdat vieze xenon koplampen behoorlijk verblindend zijn 8) .
    En heb een paar vrienden met apk diploma die maken daar vast geen probleem van. :wink:

  19. #18
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.885
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je tegenliggers daarintegen...

  20. #19

    Standaard Nog Meer Foto's!

    Ik weet dat jullie gek zijn op foto's dus heb er nog een paar gemaakt.
    Had mn autootje vanmiddag ff gepoetst voor zaterdag en het zonnetje scheen zo mooi 8) 8) 8) .Klik op mn fotoalbum.
    Veel kijkplezier!!!

  21. #20

    Standaard

    mooie lokatie raymen had alleen een opmerking,wat heb jij smalle banden erop of is dat gezichtsbedrog?
    en hoeveel inch is dat 17 soms? voor de rest mooi hoor!!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •