Niiiiiice
Mijn tijd is zeer kostbaar maar je kan het altijd vragen
Inmiddels de motor en automaat weer in de auto en de rest ook weer netjes aangesloten. Heb de motor ook al rond gestart om oliedruk te krijgen. Alleen de automaar gaf nog geen oliedruk maar dat zal denk ik wel meer toeren nodig hebben. Ook gelijk de compressie van de motor gemeten. Deze was op alle 8 cilinders 13 bar. Perfect dus
Schiet al lekker op nu
Ga door, ga door.. 👍
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Nejes hoor.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Nice, dat wordt een Nieuwjaars meeting
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned
Mwa ik ga nog niks beloven hoor. Moet nog best wel wat doen. O.a voorwiel ophanging enz weer terug zetten. Ook nog even kijken voor een verzekering.
Ik ga mooi de eerste start niet filmen. Als er dingen gebeuren waar ik later niet aan herinnerd wil worden staan ze nog op film ook
Bedankt!! Vandaag voor het eerst een stukje gereden. Klein stukje op eigen terrein want de auto is nog geschorst. En dat laat ik nog even zo denk iig tot het voorjaar. Dus de nieuwjaars-meeting gaat niet lukken. Hoop eigenlijk nog wel op een leuke S-RS meeting dit jaar.
Heb nu 10kilometer gereden en alles werkt perfect! Geen foutcodes, rare geluiden of lekkages.
Heb ook een kort filmpje gemaakt:
Maar nu. Ik heb 4 Audi's en dat vind ik teveel van het goede. Ik zal dus moeten kiezen om of de RS6 weg te doen of mijn A8 D2. Ik rij nu dagelijks in de A8 en dat bevalt natuurlijk prima en is financieel nog leuk. Als ik de A8 verkoop moet ik dagelijks in de RS6 gaan rijden maar dat doe ik liever niet. In dat geval moet er dus een klein autootje (yaris/polo oid) bij komen als daily. Moeilijke keus dus. De A8 opofferen om dagelijks dan in een klein autootje te gaan rijden en de RS6 voor het weekend/toertochten.
Voor en nadelen op een rijtje:
RS6 houden A8 verkopen:
+ Lijkt me duidelijk.
- Dagelijks in een klein autootje rijden
- A8 verkopen brengt minder op dan RS6
- A8 verkopen die erg prettig en rustgevend rijd en recent groot onderhoud (4banden/distributieriem/onderhoud/stuurpomp enz) heeft gehad.
A8 houden RS6 verkopen:
+ Kan gewoon in mijn A8 blijven rijden i.p.v. klein autootje.
+ RS6 brengt meer op.
- RS6 met 2 nieuwe turbo's,complete distributie,gereviseerde automaatbak enz enz. verkopen
Nog maar een paar nachtjes over slapen
Moeilijke keuze.
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Mijn keuze... 100% de RS blijven rijden en dan maar een barreltje door de weeks
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned