Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 121

Onderwerp: Audi S4 Avant 2014 Misano Red

  1. #61
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    ............ ware het niet dat Jos en ik hem zaterdag kapot maakten.................
    Dat samen slopen was toch ook gezellig Jan.

    Jos.

  2. #62
    nielsdf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    159
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Ziet er goed uit Jan, ben benieuwd naar je bevindingen straks! Goed om te lezen dat je wat meer geluk hebt gehad met het draaien van je pook dan sommigen hier ;-)

    Heb je inmiddels al een koper gevonden voor je vorige kanon?

    Groeten Niels

  3. #63
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsdf Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit Jan, ben benieuwd naar je bevindingen straks! Goed om te lezen dat je wat meer geluk hebt gehad met het draaien van je pook dan sommigen hier ;-)

    Heb je inmiddels al een koper gevonden voor je vorige kanon?

    Groeten Niels
    Dank je Niels, dat laat ik je zeker weten. Ja ik moet zeggen dat het draaien echt mee viel.
    Nee dat wil nog niet erg lukken, morgen misschien een geïnteresseerde. Afwachten maar
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    Nee dat is niet lastig gewoon rustig verwarmen en een kwart slag draaien. Was eigenlijk binnen 10 minuten gebeurd.
    En de leren pookhoes heb je overgezet?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  5. #65
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    En de leren pookhoes heb je overgezet?
    Ik heb gebruik gemaakt van mijn eigen pookhoes wel heb ik aan de binnenkant van de hoes het bevestiging systeem van de ronde knop geplaatst. Dit omdat mijn standaard een meer afgeronde bevestiging heeft. Nieuwe schakel knop erin steken borgen en klaar.
    Audi S4 Avant 3.0TFSI


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    Ik heb gebruik gemaakt van mijn eigen pookhoes wel heb ik aan de binnenkant van de hoes het bevestiging systeem van de ronde knop geplaatst. Dit omdat mijn standaard een meer afgeronde bevestiging heeft. Nieuwe schakel knop erin steken borgen en klaar.
    Je hebt zeker geen howto foto’s / video
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  7. #67

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Update ECS remschijven gemonteerd

    https://www.youtube.com/watch?v=fuCiLKX6OK0&t=224s

    dit moet je een idee geven, ik heb dit een aantal maanden geleden gedaan en als je de tijd neemt en niet te snel wilt draaien en verwarmen ben je met een half uur klaar.
    ik had mijn pookhoes 2de hands gekocht en de knop was ontgrendeld uit de borging, je kan de bovenkant van de facelift knop eraf halen om boven in de knop het palletje om te zetten naar de borgstand. ik heb het kapje eraf gelaten tijdens het monteren om te kijken of de uitsparing goed uitgelijnd was en of deze goed in de kunststof uitsparing viel.
    Laatst gewijzigd door rick86; 09-08-18 om 19:18.

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift ECS remschijven en S-Tronic schakelknop gemonteerd

    Laatst gewijzigd door rick86; 09-08-18 om 19:23.

  10. #69
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift ECS remschijven en S-Tronic schakelknop gemonteerd

    Gisteren weer naar Bas gereden voor een leuke maar bovenal nuttige retro fit optie.
    Bas had inmiddels al een tijdje het materiaal liggen maar ik was nog op pad.
    Klokslag 0800 was de aanvang en jawel voor ik het wist lag de bumper er weer af en waren wij samen de radar sensoren aan het plaatsen.
    Daarna kon Bas het lekker zelf doen omdat ik enerzijds er niet veel van begrijp en ik even met zijn vader kon praten.
    Aan het einde ook nog even mijn Navi van de laatste update voorzien en ik ging weer huiswaarts met een goed gevoel en een stel knipperende sensoren op het moment dat er iemand in mijn dode hoek reed.
    Volgende hebben we ook al besproken dus we gaan weer e.e.a. bij elkaar zoeken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  11. #70

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Mooie retrofit Jan!

  12. #71

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Blijft maar door gaan ... gaaf
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #72
    Jason1970's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    192
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Wow.... schitterend!!!

    Remmen en stoelen spreken mij heeeel erg aan! ... en de rest natuurlijk ook


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #73
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Vanwege het feit dat mijn Zwarte spiegelkappen niet in LY9B gespoten waren maar in LZ9Y heb ik maar een paar andere op de kop getikt.
    Omdat het nog niet zwart/glimmend genoeg is dacht ik laat ik eens iets proberen met de plastic bevestigingen van de spiegels.
    Binnenin kon er ook nog wel iets van zwart bij dus volgende week met Bas erin knutselen omdat het gisteren en vandaag nu niet echt weer is om buiten te staan.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  15. #74
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Nice! Weer een mooie upgrade van het interieur.

  16. #75

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    Vanwege het feit dat mijn Zwarte spiegelkappen niet in LY9B gespoten waren maar in LZ9Y heb ik maar een paar andere op de kop getikt.
    Omdat het nog niet zwart/glimmend genoeg is dacht ik laat ik eens iets proberen met de plastic bevestigingen van de spiegels.
    Binnenin kon er ook nog wel iets van zwart bij dus volgende week met Bas erin knutselen omdat het gisteren en vandaag nu niet echt weer is om buiten te staan.
    Lekker hoor. Bas mag bij mij volgende week binnen klussen. Altijd beter met dit weer.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #76
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Lekker hoor. Bas mag bij mij volgende week binnen klussen. Altijd beter met dit weer.
    @ Frank daar heb je gelijk in. Gisteren toch een beetje geluk gehad met het weer en het was dan ook zo gebeurd. Gaat Bas volgend week naar jou toe?


    Nog een paar plaatjes van gisteren, jammer dat mijn raamlijsten niet hoogglans zwart zijn maar wie weet kom ik die nog eens tegen. Bas was weer gezellig om samen te knutselen, Voor het terugplaatsen van de kabels in de stekker kan ik in het vervolg wel een loep gebruiken, die nummers staan er zo klein op.
    Mijn Rotors ook laten poedercoaten en voorzien van wintersloffen al vraag ik mij af of het echt nodig is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

  18. #77
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Nu de hele auto weer zwart Jan!!

    Jos.

    Geintje, ziet er goed uit Jan!

  19. #78
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Backloop Bekijk Berichten
    @ Frank daar heb je gelijk in. Gisteren toch een beetje geluk gehad met het weer en het was dan ook zo gebeurd. Gaat Bas volgend week naar jou toe?


    Nog een paar plaatjes van gisteren, jammer dat mijn raamlijsten niet hoogglans zwart zijn maar wie weet kom ik die nog eens tegen. Bas was weer gezellig om samen te knutselen, Voor het terugplaatsen van de kabels in de stekker kan ik in het vervolg wel een loep gebruiken, die nummers staan er zo klein op.
    Mijn Rotors ook laten poedercoaten en voorzien van wintersloffen al vraag ik mij af of het echt nodig is.
    Ziet er goed uit! Die geheel zware velgen zijn niet helemaal mijn ding al staat het op rood nog niet zo gek.
    Ik ben ook bezig met mijn spiegelkappen te vervangen (voor alu s4 kappen) krijg alleen de oude kappen er met geen mogelijkheid van af. Jij misschien tips hoe dit netjes te doen?

  20. #79

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tim captein Bekijk Berichten
    Ik ben ook bezig met mijn spiegelkappen te vervangen (voor alu s4 kappen) krijg alleen de oude kappen er met geen mogelijkheid van af. Jij misschien tips hoe dit netjes te doen?
    @tim captein Spiegel DIY -> https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1316887

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  21. #80
    Backloop's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    898
    Kudos
    33
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 Avant 3.0TDI B8 Facelift Side Assist gemonteerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten

    Peeet dank voor je input en om toch een beetje bezig te blijven heb ik met je duidelijke handleiding voor een schakelaar rechts er maar eentje op Ebay gekocht.
    Binnenkort even met Bas erin knutselen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi S4 Avant 3.0TFSI

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •