Ik heb nog nooit een schaap met 2x dubbele uitlaat gezien
Ik denk dat het met eender welke kleur logo een wolf in schaapskleren is; zelfs als ze het logo zien, verwachten weinig mensen 476 pk in een S4 (op zicht; op het gehoor doet het er niet meer toe welk logo er op hangt)
Heel mooi in vergelijking met veel overdreven aangeklede modellen met minder wolf gehalte
Mooie auto. Ik overweeg zelf ook om mijn Audi S4 van 2010 te tunen. Is de snelheidsbegrenzer na de tuning ook verwijderd? En zo ja wat scheelt dat in topsnelheid? Al vind ik de snelheid 266km/h (gps 260 km/h)al redelijk hoog.
Bedankt vast voor je reactie en veel plezier met je auto!
Hallo ajvvfa ,
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb zelf nog niet eens de 200 aangetikt.
Vind dat ook niet nodig , vooral niet in Nederland.
Heb mijn snelheids waarschuwing op 150 staan. Ga dan meestal van het gas.
Als ik mijn rijbewijs kwijt ben heb ik een probleem.
Het tunen is zeker de moeite. Wereld van verschil. Neem wel een goeie tuner!
Heb weer wat updates!
-Maxton front splitter geinstalleerd!
Erg blij mee, hij lijkt een stuk lager en agressiever.
-Mat zwarte S4 en supercharged logos er op gedaan.
-En als laatste de nieuwe remmen!
EBC schijven , blokken en Q5 Brembo klauwen!
Voel wel wat verschil maar ben ze nog aan het inrijden. Het voelt wat gelijkmatiger.
Ook een grote beurt en foto shoot.
Helaas heb ik ontdekt dat hij olie lekt. Dus even uitzoeken waar het vandaan komt. Hopelijk iets kleins .....
Hier zijn de foto’s
7269A6F2-BE1E-4557-96DF-50D4DC83E8F7.jpg
290FBB3C-6A71-46AA-8398-6BCDEB129B05.jpg
AF355D11-3EFE-4D39-8D9E-6EF23AAB32C8.jpg
805C1ED0-E176-4524-B652-294C7155C717.jpg
03589246-AA6A-46D9-9779-F0641E78D2EA.jpg
76C5B9ED-A27B-43A1-9341-3F9375107D70.jpg
Is hij af nu.... ja hè...
Of.....
En platium grey afdekkapjes op de bouten , conform de naafkappen.
platiniumgrey bouten.jpg
Bij OEM slotbouten, zitten er 4 ronde afdekkapjes bij.
P2222512.jpgP2222514.jpg Slotbouten.jpg
Peeet
S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 -> Retrofits Topic A5/8T
ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld
Hi,
klopt , dat is het probleem, als ik bij de kats kan komen had ik ze al lang leeg gemaakt en vanaf de downpipes tot halverwege in de carbon heatwrap gewikkeld. Maar ze zijn echt mega lastig te bereiken.
Het is te krap en je blok moet gekanteld worden om er bij te komen.
De kats zijn volgens mij nog goed. Ik hou ze in de gaten..
Ik wil nog zo veel doen aan de motor maar het blijft een dagelijkse “familie” auto en ben bang dat ik alleen maar problemen ga krijgen.
Hij rijdt heerlijk nu en met goed onderhoud blijft hij dat hopelijk ook doen.
Mocht de motor problemen gaan geven gaat hij eruit en ga ik hem helemaal aanpakken.
Carbon cleaning, het pvc systeem aanpakken en Carter ontluchting maken die het opvangt Ipv langs de kleppen blaast. Grotere krukas pulley en geschieden/ upgraded charge cooling.
Maar so far loopt hij heerlijk !
Waar blijft die tesla naast het stoplicht?
Heb wel vandaag mijn maxton voorlip kapot gereden in een parkeergarage .. baal als een stekker... hij is niet gerlaagd maar toch was de helling te steil :’(
Twijfel ook nog. Liefst doe ik het zelf. Als de boel toch open ligt met de juiste tools doe ik de walnutblast eerst. Kan ik altijd nog een chemische behandeling doen als het niet naar wens is.
Wil dan wel het probleem zelf oplossen en dus de carter ventilatie veranderen.
Beste wensen allemaal!
Eerst even miepen:
Stomme parkeergarages... eerste verdieping naar beneden, overgang was iets te steil en reed blijkbaar iets te hard..
Voorlip is een stukje uit. Heel erg zuur en het deed gewoon pijn toen ik de verdieping omlaag reedt en hij de grond raakte.
Verlagen ga ik hem dus zeker niet verder behalve als ik een goeie betaalbare airlift kit kan vinden...
Heb maar 1 klein stukje terug gevonden dus kon hem niet lijmen.
Met polyester fix even kijken tzt. Het valt niet heel erg op gelukkig. ( zie foto’s , bijrijders kant voorste punt)
Wel heb ik eindelijk een set RS mistlamp grilletjes te pakken!
Ik ben er lang naar opzoek geweest en eindelijk kwam er een limited set beschikbaar op ebay. Voor de A4 zijn ze er wel te krijgen en worden vaak als A4/S4 verkocht maar dat past niet.
Nu passen de mistlamp grill en de radiator grill eindelijk bij elkaar!
Erg blij!
D2CF0AD4-1B87-4A9D-B11A-33CFF2F43EC4.jpg96A06767-834C-42D9-84D1-21CD8217970C.jpg9E779C2B-4671-4E61-B026-E11FE76F5A8F.jpg
Moest wel de chrome ringen even overzetten.
AD084B6A-F991-49A5-892B-88E22D3DAEF5.jpgA64BCD0D-0584-4DD1-B99A-39CB05BF2285.jpg
Weet alleen niet wat de lucht en water gaan doen aan de bijrijders kant. Ga alles daar even checken en misschien met plastidip inspuiten als het goed droog is. De bestuurderskant was al open ivm de intercooler.
Ook heb ik eindelijk een usb aan sluiting in plaats van de sigaretten aansteker! Staat gewoon of het origineel audi is!
38AC3D09-FF78-4F3D-8C74-8BBFC1CC2B16.jpg
Tot de volgende!
Wat een ontzettend gave auto, maar nog meer, wat een gave updates allemaal. Heel veel zaken staan ook op mijn lijstje om aan te gaan pakken en nu kan ik al lezen en zien wat er wel en niet bevalt! Dank voor het laten zien, ga zo door! Ik zit ook erg na te denken over die uitlaat, alleen is importeren hierheen vrij duur.