Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Onderwerp: Onbehoorlijk gedrag

  1. #1

    Standaard Onbehoorlijk gedrag

    Helaas

    Helaas heb ik vandaag slecht nieuws gekregen de auto die ik zaterdag gekocht dacht te hebben is helaas naar een ander gegaan, dit was door de dealer verteld dat iemand anders de optie had tot vandaag 12.00 uur deze heeft de auto voor mijn neus weggekaapt helaas opzoek naar een nieuwe RS4.


    Zondag 2 mei 2004

    Ik was al volop op het forum actief toen ik erop gewezen werd dat ik niet in de showroom te vinden was, mijn dealer denkt daar anders over hoor. Maar goed even voorstellen:

    Ik ben Ben ben in het bezit van de mooiste A4 Avant TDI van Nederland voorzien van allemaal leuke snufjes TV, Video, DVD, playstation en natuurlijk een super geluids installatie, deze boemt niet maar is wel vreselijk mooi en zuiver.

    Hiervoor reed ik een TT 180 pk, echter kwamen er meerdere kinderen en deze kunnen nu eenmaal niet in een TT de avant werd een feit, het bloed kruipt echter waar het niet kan gaan en na het testen van diverse Porsche's en zelfs een Ferrari F40 is het toch een RS 4 geworden, wel een beetje een schreuwerige kleur dat Imola geel maar dat past wel helemaal bij de auto.

    Ik wil deze alleen nog laten chippen bij Quattro omdat hierbij de garantie blijft bestaan, en ik ook met deze chip heb gereden en ik zelfs onder de indruk was van de prestaties van deze auto.

    Na een aantal jaren gekart te hebben en een tijdje op het circuit in een BMW M3 met een 6 cilinder met 340 PK gereden te hebben, vond ik dit toch wel de ultime auto, ook met een GT3 een aantal ronden over de Nurburgring kunnen hier niet tegenop.

    Racen doe ik dit jaar met een laag budget in de Seat Ibiza TDI dit is een leuke sportieve en competatieve klasse waar het om een ding draait en dat is gewoon veel rijden en dat is nou juist zo leuk.

    Indien er iemand is die vragen heeft met betrekking tot hifi en of andere dingen ik hoor het graag en probeer op een ieder het positieve AUDI gevoel over te brengen.

    Ben
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Het word pas leuk boven de 250 kilometer per uur.

  2. #2

    Standaard

    Alsnog van harte welkom! Mooie (toekomstige) wagen.

    Indien er iemand is die vragen heeft met betrekking tot hifi en of andere dingen ik hoor het graag en probeer op een ieder het positieve AUDI gevoel over te brengen.
    Ik kan alleen geloof ik niet zo 1-2-3 de link tussen www.grootkeukenservice.nl en hifi etc leggen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    velg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    55
    Posts
    648
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Woei! wat een mooie bak! Welkom in elk geval, en ik hoop je bolide snel op een meeting IRL te kunnen bewonderen...
    2013 Audi A5 Cabriolet1.8 TFSI S-Edition Gletsjerwit & 2016 Audi A3 1.4 TFSI Sportback Gletsjerwit

  4. #4
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Mooie wagen , weklom 8)
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #5

    Standaard Re: Onbehoorlijk gedrag

    :P :P :P (zegt meer dan woorden).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben
    Racen doe ik dit jaar met een laag budget in de Seat Ibiza TDI dit is een leuke sportieve en competatieve klasse waar het om een ding draait en dat is gewoon veel rijden en dat is nou juist zo leuk.
    Endurance of Cupra Cup? All Invest Racing? Dan de prangende vraag: Hoeveel banden moest je op Assen wisselen?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Ik kan alleen geloof ik niet zo 1-2-3 de link tussen www.grootkeukenservice.nl en hifi etc leggen?
    Je moet het allebei installeren?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.


  6. #6

    Standaard

    Welkom ! op t forum!

    maare is die wagen nou van jou?!? bij de foto staat toekomstige RS4

    ofzo :?

    Maar i.i.g. mooie wagen
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  7. #7
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Welkom....en mooie wagens zeg...:shock:
    Imola geel...past toch wel op een RS4,
    Knallende kleur op een knallende wagen

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  8. Ad
  9. #8
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Welkom Ben!

    Ik was idd. degene die je erop wees dat we de showroom uitgevonden hebben. Zeker toen ik zag dat op jouw avatar de kont van een RS4 afgebeeld stond. :wink:

    Misschien zit ik er helemaal naast maar de plek waar deze foto gemaakt is, is dat toevallig in Assen bij de plaatselijke audi-dealer? Daar hebben wij met de ACGN ((www.acgn.nl) de audi coupe club voor coupe's/S/RS-serie) een meeting gehouden zo'n half jaar geleden.

    De kleur geel voor een RS4 vind ik persoonlijk helemaal te gek, het ademt de sportieve sfeer van de RS4 uit vind ik persoonlijk. Al is zo'n RS4 in alle kleuren een indrukwekkende verschijning. Mijn hart slaat altijd weer op hol als ik zo'n schoonheid van quattro GmbH mij agressief aan zie staren. Als ik ooit nog eens geld over zou hebben..........................

  10. #9
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Gave wagen, welkom hier
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  11. #10
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Trouwens kan het zijn dat de vorige eigenaar van deze RS4 in Barendrecht nabij Rotterdam heeft gereden? Want bij nader inzien herken ik het nr. 69 waarmee ook het kenteken begon van de RS4 welke ik daar tot zo'n 1,5-2 jaar geleden zag rijden.

  12. #11
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    dat is een mooi vooruitzicht toekomstige AUDI RS4.
    en nog in het imola geel ook woooooooooooow.
    veel rij en kilometers toegewenst alvast ben .

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  13. #12

    Standaard Re: Onbehoorlijk gedrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben
    Ik ben Ben ben in het bezit van de mooiste A4 Avant TDI van Nederland ...
    Haha! :P

    Welkom Ben bij deze! Veel plezier op het forum...

    Gr., dEX
    S6

  14. #13

    Standaard

    Welcome Ben
    Veel plezier hier op het forum. :P
    Greetz A3 Turbo
    speed is nothing without control

  15. #14

    Standaard

    Gave bak. Volgens mij hebben we te maken met een echte autoliefhebber
    Alsnog welkom hier!
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  16. #15

    Standaard

    Helaas de auto gaat niet naar mij, er was een klant die een optie had op deze auto, de dealer was er van overtuigd dat dit over zou waaien echter vandaag om 12.00 uur kreeg ik het droevige nieuws dat de koop niet doorging. We waren zo dicht bij onze droom dat het eigenlijk niet meer fout kon gaan.

    De foto's heb ik maar direct verwijderd en voor mijn eigen vertrouwde TDI vervangen, sorry ik wilde hem zo graag hebben :idea: dat ik morgen toch nog ga proberen de nieuwe eigenaar te bellen en te vragen of hij niet van de koop af wil zien, een beetje extra geld bieden geeft wel eens wat extra's :wink: .

    Ben
    Het word pas leuk boven de 250 kilometer per uur.

  17. #16

    Standaard

    Das erg jammer Ben!
    S6

  18. #17

    Standaard

    Welkom op het Forum. En ach, aan het geel was je waarschijnlijk toch al gewend vanwege de Ibiza. Misschien zie ik je binnenkort wel op het Park.

    Groeten,
    Oliver
    Vier Ringe sind superoberaffengeil!

  19. #18
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Hallo Ben,
    Jammer dat je de gele RS4 niet hebt maar er zijn meer RS4'en op de wereld.
    Audidealer www.sanato.nl heeft een Avuszilvere RS4 staan van 2001-06.
    En www.autosportbrouns.nl heeft een 440 pk brilliantzwarte RS4 van 2001-11 staan.

    MVG, Hans.

  20. #19

    Standaard

    Beste Hans,

    We hebben in de auto van Brouns reeds gereden, het is een hele mooie auto maar hijnheeft twee deukjes in de deur, deuren van medeweggebruikers dus. Tevens heeft de auto meer kilometers gereden dan waarmee geadverteerd wordt. Zal nu op 71.000 kilometer staan niet dat dit een probleem is maar 54.000 is toch intressanter.

    Tevens heeft deze auto geen A-selectie en dus ook geen 24 maanden garantie ( 12 standaard en 24 optioneel )

    Moet er wel bij vertellen dat ik helemaal weg was van deze auto. Ben nog nooit van 0 tot 200 gegaan in zo'n korte tijd en het geluid wat die uitlaat produceert, helemaal geweldig.

    Ben
    Het word pas leuk boven de 250 kilometer per uur.

  21. #20
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ben
    Tevens heeft deze auto geen A-selectie en dus ook geen 24 maanden garantie ( 12 standaard en 24 optioneel )
    Wat is dan de criteria die gehanteerd word of een auto wel of niet een A-selectie Audi is.

    mvg, Hans.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •