Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 43

Onderwerp: Me and my A3!! Randy is introducing new PICS

  1. #21
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Dat gaas in de achterbumper zou ik echt zwart maken en ik sluit me ook aan bij de mening dat er grotere velgen onder moeten ze vallen nu wat magertjes uit verder een strakke Audi.

    mvg, Hans.

  2. #22
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.601
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Vette wagen alleen heb ik 1 vraagje:

    Hoe kom jij stoepranden en drempels op/over
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  3. #23
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    mooie A3.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  4. #24

    Standaard

    Kan over drempels beter dan ik zelf had gedacht toen ik de bumper kocht... je moet er niet over heen crossen maar met beleid kom je een heel eind. Ik heb in ieder geval nog niet achteruit een straat uit moeten rijden!!!

    En grotere velgen daar was ik me ook van bewust maar ja $$$$ je blijft bezig... Misschien idd dat ik het gaas wel zwart maak! Is misschien wel mooier!

    Thx voor de complimenten en voor de tipssss
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  5. #25

    Standaard

    so so so
    Mooie autooooo
    mooie kleur..
    veel plezier ermee..
    A3 1.6 TDI S-tronic SB


  6. #26

    Standaard

    Welkom, mooie auto.
    Hoeveel pk's/NM's heb je nu meer dan bij rica?

    mvg Mike

  7. #27

    Standaard

    Dat weet ik niet precies... wat ik wel weet is dat ik toen ik op de bank was geweest bij rica had ik niet meer dan 175 Pk en hij was heel erg zenuwachtig op het gas je kon er niet echt lekker meer mee rijden. Nu gechipt bij gforce en hij rijdt echt een stuk lekkerder en echt veel sneller... Ik zou m wel graag een keer weer op de testbank zetten!!!
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Rolf (G Force) had het dus over jou. Hij was al niet zo te spreken over Rica, nu weet ik waarom :wink:
    Wat voor chip heb je, Revo?
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  10. #29

    Standaard

    bij autostyle kun je zwart kunstof gaas op de rol kopen en het motief is bijna hetzelfde als van de rs audi`s, misschien iets voor jou?, en leuke auto, alleen deel ik helaas de mening van de anderen over het zilveren gaas, aan de andere kant is het jouw auto en als jij het mooi vind wie ben ik(of zijn wij)dan om em te katten.... mooie bak!! en hoe is ie van binnen????iki bedoel is daar ook nog wat veranderd?

  11. #30

    Standaard

    Ja om even te antwoorden op Much to Much... ja dat zal heel goed kunnen... En ik ben niet de enige heb ik al gehoord..

    Helaas geen REVO voor mijn auto... daar heb ik net een te oud type ECU voor maar wel een heel goed programma!! Een vriend van mij heeft van de week zijn audi TT 180 Pk laten chippen REVO en dat ding gaat behoorlijk af!!!!
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  12. #31

    Standaard

    Aiiz 8) op de nieuwe foto's staat ie een stuk mooier 8)

    ff paar vraagjes:
    -Is ie verlaagd, zo ja hoeveel.
    -Gaat het met 18" niet aanlopen...als ie niet verlaagd is, met zware belading??
    -Heb je de 150 of 180pk versie?
    -Weet jij of de 180pk versie, sterker is uitgevoert??

    Mzzl.
    Me owns audi soon...

  13. #32

    Standaard

    Mijn auto is 3,5 cm verlaagd met vogland veren en rijdt perfect! Ik heb hiervoor al 4 paar velgen gehad eronder en allemaal 18" loopt niet aan ik heb een set gehad met 235 40 18 en 225 40 18 en past gewoon. Gaat 100% cker niet aanlopen!
    Ik heb de 150 Pk versie en ja de 180 Pk versie heeft een iets nieuwere turbo dezelfde als de TT180 Pk een K03 Sport.... Ik heb een normale K03. Je kan dan ook net iets meer vermogen uit de 180 Pk versie halen. Hoop je zo geholpen te hebben! Grtz Randy
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  14. #33

    Standaard

    Thanx. Maar nu heb je 17" toch??? En alleen de turbo verschilt...dus blok is verder hetzelfde.

    Mzzl.
    Me owns audi soon...

  15. #34

    Standaard

    Ja idd... maar ik ben bezig om mijn oude velgen terug te krijgen... Deze had ik verkocht aan een vriend van mij maar die heeft ze a3 niet meer... En ja het blok is dus in principe hetzelfde...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  16. #35

    Standaard

    Mooie bak,man!!
    Hou de glimmende kant boven he!
    Audi A3 1.8 20V

  17. #36

    Standaard

    Dit is echt wel super. Zeer heftige bak. Wanneer en waar kunnen we hem een keer in het echt bewonderen?

  18. #37

    Standaard

    VW AUDI meeting in juni... en misschien bij audiparts... nog niet 100% cker...
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

  19. #38

    Standaard

    ziet er bruut echt, echter niet mijn smaak
    nog veel plezier ermee
    Nouveau Riche

  20. #39
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    gave wagen, hellemaal mijn smaak! kvin een a3 niet snel speciaal maar dit is de mooiste die ik ken!

    van welk merk is die voorbumper?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  21. #40

    Standaard

    Mijn voorbumper is van Ibher Design... italie geloof ik... Maar ook weer bedankt voor de complimenten...
    20V turbo by G-FORCE RULEZZZ ;)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •