Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: niet nieuw maar nog niet voorgesteld

  1. #41
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    is al ruim een week niet meer langs geweest...
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  2. #42

    Standaard

    Tja, daarom vroeg ik me af waar ze gebleven was...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  3. #43

    Standaard

    ik ben er wel hoor. alleen een beetje druk geweest de laatste week. pppfff... nou hier nog steeds geen auto. ook te druk voor gehad. ben nog steeds druk op zoek.

  4. #44

    Standaard

    Ah, je bent er nog! Gelukkig niet van merk geswitcht... :-D

    Succes met de zoektocht dan maar...
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  5. #45

    Standaard

    Hey Chris, als je nog op zoek bent, er staat een mooie cabrio te koop op marktplaats voor € 6.500,-.

    Is van een forumlid (zie hier). Weet niet waarom hij hem verkoopt, maar het is wel een mooie auto met een goeie kleur en heel mooi leer...

    FYI.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)


  6. #46
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Had gedacht dat je 'm zelf zou scoren Sven.
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  7. #47

    Standaard

    Ja, is dat is ook zeker wel even door m'n hoofd geschoten, maar m'n vriendin is niet echt waanzinnig happig op een tweede auto. Ik had gedacht dat ze voor een eigen cabrio wel door de knieën zou gaan, maar goed. Ze rijdt liever met de S8 zegt ze. Hmmm...

    Ik vind 'm erg mooi en ik zou hem er best bij willen hebben. Maar goed, ik ben dan ook de impulskoper van ons tweeën... :-D

    Kleur, interieur en motorisering zijn wel helemaal m'n smaak. Al zou ik wel willen weten waarom hij 'm zo snel weer wegdoet. :-?

    Mja, we hebben net een ander huis, kost ook weer geld, dus misschien heeft ze wel gelijk.(Hopen dat ze dit niet leest)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  8. Ad
  9. #48
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Yep, je kan niet alles tegelijk.

    Toen ik mijn vrouw het plaatje van de (nu onze) Cabriolet liet zien, zei ze meteen; 'ja, díe wil ik wel'
    Als ik d'r een plaatje van een V8 of een 100/200TQ laat zien, zegt ze; 'wat moet je dáár nou mee?'


    Nou Chris, dit is je kans, op naar Friesland!
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  10. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Ja, is dat is ook zeker wel even door m'n hoofd geschoten, maar m'n vriendin is niet echt waanzinnig happig op een tweede auto. Ik had gedacht dat ze voor een eigen cabrio wel door de knieën zou gaan, maar goed. Ze rijdt liever met de S8 zegt ze. Hmmm...

    Ik vind 'm erg mooi en ik zou hem er best bij willen hebben. Maar goed, ik ben dan ook de impulskoper van ons tweeën... :-D

    Kleur, interieur en motorisering zijn wel helemaal m'n smaak. Al zou ik wel willen weten waarom hij 'm zo snel weer wegdoet. :-?

    Mja, we hebben net een ander huis, kost ook weer geld, dus misschien heeft ze wel gelijk.(Hopen dat ze dit niet leest)

    hahahahaha ik hou me stil hoor al zou ik als ik de buurvrouw was heel erg JA! gezegd hebben. jeetje wat een mooie wagen.

  11. #50

    Standaard

    Ja, hij is mooi hè?

    Maar goed, na wat er nu weer is gebeurd ben ik blij dat ik maar één auto heb die ze kunnen bekrassen.... :-X
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •