Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen.....

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Voor de volledigheid: de carburateurversie heette 5S en had blauwe letters, de turbo heette 5T en had witte letters.
    Je hebt helemaal gelijk Tom, ja ik herinnerde me alleen nog de groene letters op de grille en achter en wist het kenteken nog en heb de foto's gevonden (1982).

    Jammer eigenlijk dat er van dit model Audi 100 nog zo weinig goed bewaard zijn gebleven.

    Ik ken er nog eentje uit die tijd, daar stond op de achterklep Audi 100 CS, dat embleem was van chrome.
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

  2. #22

    Standaard

    Hartelijk welkom op het forum! Mooie wagen heb je, en de nieuwe, tja... die klinkt helemaal goed! 8)

    Veel plezier ermee alvast!
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  3. #23

    Standaard

    Dank Sven S8, ook een plaatje trouwens. Heb je ergens een foto geupload van je wagen?

    Hier nog een plaatje geupload....



    Die had mijn vrouw gemaakt. Was op Texel begin februari.

    Nieuwe Audi komt in April. 8)

    Dan mag ik even mijn spaarrek. plunderen en wat bijbetalen.
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

  4. #24

    Standaard

    mooie A4! welkom hier.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolsmurf
    Dank Sven S8, ook een plaatje trouwens. Heb je ergens een foto geupload van je wagen?
    Yup, staan er een paar in m'n album (knopje onderaan m'n post). Moet nodig weer eens een paar nieuwe maken trouwens...

    Daar kun je de jouwe ook opslaan uiteraard, in je album. Is altijd leuk voor de anderen als iedereen z'n album vult!

    Mooi die kleuren zo, met die achtergrond! (alleen met die schaduw ff anders doen de volgende keer)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)


  6. #26

    Standaard

    Hee Sven S8,

    Bloedmooie zwarte wagen zeg ! Kwijl 8) 8) 8) Mooi ook interieur.

    Ja mijn vrouw maakte die plaatjes, maar de zon scheen toen. Ik zit erin namelijk, maar doen we de volgende keer anders. Je ziet op elke foto haar schaduw.

    Ik zal ze ook in het album plakken, leuk voor andere mensen, maar ben nog vrij nieuw en dit forum heeft inderdaad mogelijkheden.

    De mijne, ook de nieuwe, is Quarzgrau metallic, want die kleur is niet zo bemettelijk vonden we toen. Zwart of donkerblauw, mooi, maar je blijft poetsen. De mijne was toen helemaal schoon. :-D
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

  7. #27

    Standaard

    Thanks!

    Quarzgrau is ook mooi, en je ziet er idd minder op. Maar ik vind het niet zo erg om te poetsen, en als je klaar bent is de beloning er ook naar met een donkere auto.

    Ik weet dat je nieuw bent hier, maar we geven je graag even een paar pointers hoor! (had het even vetgedrukt omdat sommige niet zo nieuwe mensen nog steeds hun album niet gevuld hebben)... :-|

    Mja, elke autoliefhebber is gek op foto's dus is het wel zo leuk als er iets te zien is. 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Ja hoi Sven S8,

    Nou ik heb er zojuist een paar in het album geplakt en straks nog meer. Even de batterijen weer opladen. :-|

    Die twee wagens (zilver) staan zo leuk op het pad hier naast elkaar. 8)
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •