Pagina 71 van 117 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.401 tot 1.420 van de 2322

Onderwerp: Peeet A4-B8 Retrofit Topic -> pagina 6 bericht #114

  1. #1401
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Samengevat, nieuw plan van aanpak...
    En dat alles zodat ie 15 september kan zeggen dat zijn bolide er schitterend bij staat.... thuis in de garage.
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  2. #1402

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Ik snap geen hol van de rest van je bericht maar 1 van de eerste dingen die mijn moeder mij leerde was dat ik na het kleien ALTIJD moet wassen!
    LOL

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #1403
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    blackhole niet een uur laten drogen.
    10 minuutjes is lang zat
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  4. #1404
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Volgens mij schrijven we weer hetzelfde
    ja, maar ik was druk aan het typen en dan plaats jij stiekem al een bericht.

    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  5. #1405
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Mooi plan van aanpak Peeet!
    Witte pad kopen hoeft niet, de prewaxcleaner kan je ook met de rode/zwarte pad aanbrengen.
    Ik zelf vind de Dodo lime prime een heel fijn product, auto wordt zo glad als een paling in een emmer snot, maar rejunevate is ook goed.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #1406
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Op 15 september krijgen we 10% korting bij Carclean (maar alleen op de verkoop tijdens de meet)
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  7. #1407
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Op 15 september krijgen we 10% korting bij Carclean (maar alleen op de verkoop tijdens de meet)
    Daar heb je niks aan als je daar een beetje netjes wil staan
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  8. Ad
  9. #1408

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Op 15 september krijgen we 10% korting bij Carclean (maar alleen op de verkoop tijdens de meet)
    En via de Facebook actie 13% (2013 likes in 2013) door € 10 kortingbonnen per € 75 bestellen. Ik heb dit proberen zo veel mogelijk te optimaliseren van de week
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #1409

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    blackhole niet een uur laten drogen.
    10 minuutjes is lang zat
    OK, ga ik doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Mooi plan van aanpak Peeet!
    Witte pad kopen hoeft niet, de prewaxcleaner kan je ook met de rode/zwarte pad aanbrengen.
    Ik zelf vind de Dodo lime prime een heel fijn product, auto wordt zo glad als een paling in een emmer snot, maar rejunevate is ook goed.
    Vind ik wel makkelijk, ga met 3 producten werken, dan 3 verschillende pads van kleur, kan ik ze niet door elkaar gooien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Op 15 september krijgen we 10% korting bij Carclean (maar alleen op de verkoop tijdens de meet)
    Mooi, zal eens even kijken of die pre-wax cleaner en witte pad hier lokaal zijn aan te schaffen, anders maar op de meeting.
    Maar ja dan pas na de meeting, voor het eerst gaan kleien.

    Nog iets wat ik mis in mijn kist, en wat je volgens jullie moet hebben? , kan dan mooi mee met de 10% op de meeting en geen bezorgkosten.

    Ook willen we volgende week de S4 nog even gaan aanpakken voor de S/RS meeting.
    P8232268.jpg
    @kilometervreter, en de rest van de ervaren poetsers,
    Kunnen we daar het zelfde plan van aanpak op los laten ? , jij hebt de S4 vorig jaar ook onderhanden gehad.

    Zie verslag -> http://www.audiforum.nl/forum/showro...ml#post1327977
    Foto poetsen S4 -> http://www.audiforum.nl/forum/showro...ml#post1327966

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  11. #1410
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten

    Samengevat, nieuw plan van aanpak

    - afspoelen met tuinslang

    - wassen 2 emmer methode (gebruik altijd regenwater)

    - Kleien, glijmiddel 50% verdunnen met water

    - Prewax cleaner Dodo Juice Limeprime of Auto Finesse Rejuvenate Pre Wax Cleanser, aanbrengen met Monello-Easy Detailing Polishing Hand Pad-White

    - PB Backhole aanbregen met Monello - Easy Detailing Finishing Hand Pad-Black ( minimaal 1 uur laten drogen)

    - 1e laag PB Natty's Paste Wax Blue, aanbrengen met Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator

    - 1 week later 2e laag PB Natty's Paste Wax Blue, aanbrengen met, Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator

    In orde zo mannen ? @FASt @poetsertje @kilometervreter en iedereen die hier ook nog tips heeft

    Of eerst nog een keer wassen na het kleien ?

    Dus nog aankopen :
    Prewax cleaner Dodo Juice Limeprime of Auto Finesse Rejuvenate Pre Wax Cleanser
    Bijlage 167720 Bijlage 167719
    Monello - Easy Detailing Polishing Hand Pad - White
    Bijlage 167721

    Doek heb ik nog voor de prewax cleaner: Fantastic Fur - 3 pack - Dodo Juice
    Of moet dat een Peluche Verde - microfiberdoekje worden ? (volgens de carclean site)

    Peeet

    Ben blij dat je blijft vragen tot je het écht helemaal duidelijk hebt. Liep met hetzelfde: een kist vol PB-spullen en doeken die de NASA nog niet eens kent maar niet weten wat je er nou precies mee moet doen. Ist jetzt ganz klar!! En ik moet idd toch nog maar wat bij gaan bestellen!

    En anders kan ik geloof ik ook wel bij mijn bijna-buur @Jurgh terecht. Ook wel een aardige poets-fetisjist......

  12. #1411

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA4 Bekijk Berichten
    Ben blij dat je blijft vragen tot je het écht helemaal duidelijk hebt. Liep met hetzelfde: een kist vol PB-spullen en doeken die de NASA nog niet eens kent maar niet weten wat je er nou precies mee moet doen. Ist jetzt ganz klar!! En ik moet idd toch nog maar wat bij gaan bestellen!

    En anders kan ik geloof ik ook wel bij mijn bijna-buur @Jurgh terecht. Ook wel een aardige poets-fetisjist......
    Ja volledig met je eens, maakt mij in principe niet uit om geld eraan uit te geven, want ik vind het inmiddels leuk dat poetsen.
    Maar wil het wel graag precies weten, hoe en wat.
    Heb nog wat voor @Jurgh in bestelling, vraag maar eens aan hem, misschien ook wat voor jou.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  13. #1412
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poetsen - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Ja.... Daar ben ik het HELEMAAL mee eens, probeer @Jurgh; maar lekker veel én zo lang mogelijk bezig te houden MAAR NIET aan de S5 .....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA4 Bekijk Berichten
    En anders kan ik geloof ik ook wel bij mijn bijna-buur @Jurgh terecht. Ook wel een aardige poets-fetisjist......
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  14. #1413
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En via de Facebook actie 13% (2013 likes in 2013) door € 10 kortingbonnen per € 75 bestellen. Ik heb dit proberen zo veel mogelijk te optimaliseren van de week
    Vooruit dan, alvast maar even wat besteld:

    1x CarPro - Eraser - 500ml
    1x Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
    1x Carclean.nl - DA Microfibre Cutting Disc 160mm / 6inch
    1x Monello - Professional 4" Foam Light Cutting Pad - Orange
    1x Monello - Professional 4" Foam (Heavy) Polishing Pad - Green
    1x Monello - Professional 4" Foam Finessing Pad - Black
    1x Monello - Disco Duo applicator pads
    1x Monello - Raffini 5,5” Foam Finessing Pad - Black
    1X Monello - Raffini 5,5” Foam Cutting Pad - Yellow
    1X Car Care Coupon - Car Care Coupon - Rood - € 10,- (dankzij tip van @FASt)
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  15. #1414
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    @Peeet plan van aanpak is ook prima voor Ton.
    Ik zou die van Ton in ieder geval nog eens eind november op een verloren dag als het niet zo koud is een keer extra in de wax zetten.
    En iets hebben voor 15 september is ook daar aan te schaffen denk ik, of moet je het vooruit bestellen???

    De pre-wax cleaner bij de plaatselijke handelaar zal niet helemaal meevallen.
    Als je daar bent en er is misschien een alternatief kan je me altijd even bellen.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  16. #1415
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.408
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    @kilometervreter.

    Je hebt het over ipa, om te ontvetten maar om hoeveel % heb je het dan.
    Heb nu 97% thuis staan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #1416
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    @kilometervreter.

    Je hebt het over ipa, om te ontvetten maar om hoeveel % heb je het dan.
    Heb nu 97% thuis staan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
    Heb ik ook, dit verdun ik 50%, ontvet prima,
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #1417

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Poets stappenplan - FAK geplaatst - MMI-3G Update - Retrofit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    @Peeet plan van aanpak is ook prima voor Ton.
    Ik zou die van Ton in ieder geval nog eens eind november op een verloren dag als het niet zo koud is een keer extra in de wax zetten.
    En iets hebben voor 15 september is ook daar aan te schaffen denk ik, of moet je het vooruit bestellen???

    De pre-wax cleaner bij de plaatselijke handelaar zal niet helemaal meevallen.
    Als je daar bent en er is misschien een alternatief kan je me altijd even bellen.
    OK, gaan we doen.
    Lokaal niks kunnen vinden nog, ga nog even verder zoeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Vandaag nog wat laatste spullen (voorlopig dan.....) gehaald bij mijn favoriete webshop te Zevenbergen.
    @ShuttersPeet, kun je daar ook afhalen, moet toevallig morgen in Roosendaal zijn, is maar 20 km van Zevenbergen.


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  19. #1418

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - alle mods na aflevering op een rijtje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Morgen wordt de A4-B8 2 jaar oud.
    Afgelopen week, is de longlife grote beurt uitgevoerd, 30.000 km of 2 jaar, bij een km stand van 26.200.
    Geen bijzonderheden verder, van de extra werkzaamheden is er een nieuw interieur filter geplaatst.

    Ik was er totaal € 316,= voor kwijt (Beurt was € 288 interieur filter + omwisselen was € 28).

    Peet
    Inmiddels weer 2 jaar verder, eind september wordt de B8 4 jaar oud.
    Beurt gepland, (30.000 km of 2 jaar) voor de 17e september, plus de 1e APK, inmiddels 52186 km.
    52186 - 26200 = 25986, de afgelopen 2 jaar, zal ook weer iets van 26K+ worden.

    P8281860.jpg

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #1419
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - alle mods na aflevering op een rijtje

    @Peeet; jazeker kan je daar afhalen. Ik dacht vanaf 10.00. Beste kan je even bellen voor je aanrijd; 085 876 87 30
    Èn lekkere koffie!
    Jammer dat ik het niet eerder wist dat je deze kant opkwam, anders hadden we even een bakkie kunnen doen bij mij.
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  21. #1420

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - alle mods na aflevering op een rijtje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    @Peeet; jazeker kan je daar afhalen. Ik dacht vanaf 10.00. Beste kan je even bellen voor je aanrijd; 085 876 87 30
    Èn lekkere koffie!
    Jammer dat ik het niet eerder wist dat je deze kant opkwam, anders hadden we even een bakkie kunnen doen bij mij.
    Alleen 1 v/d aanbevolen, hier onderstaande pre-wax cleaners, vind ik niet op de site, de hand pad wel.
    - Prewax cleaner Dodo Juice Limeprime of Auto Finesse Rejuvenate Pre Wax Cleanser
    - Monello - Easy Detailing Polishing Hand Pad - White

    Wel zie ik een lite versie van de Dodo: Dodo Juice Lime Prime Lite Cleaner Glaze

    101044.jpg

    Dodo Juice Lime Prime Lite Cleaner Glaze is gebaseerd op Lime Prime, maar dan zonder micro abrasives. Zoals met elke polish kan er bij onoordeelkundig gebruik op zachte lakken mogelijk schade ontstaan tijdens het aanbrengen. Hoewel Lime Prime uitstekend is ontvangen en een zeer succesvol product is, zag Dodo Juice de noodzaak een ‘mildere’ variant uit te brengen welke ook de meest terughoudende gebruiker zou aanspreken.

    Bovendien is Lime Prime Lite zeer geschikt na het machinaal polijsten, wanneer geen ‘cutting’ actie meer is vereist.
    Effectief is Lime Prime Lite een ‘cleaner glaze’, die de toplaag van de lak eerst reinigt alvorens een dunne laag glazing oliën aan te brengen. Dit verhoogt de glans en biedt een uitstekende basis voor de wax.

    Eenvoudig aan te brengen en verwijderen • Geeft een excellente deep gloss finish • De perfecte voorbereiding voor elke wax, speciaal geschikt voor Dodo Juice carnauba wax • Samengesteld met dezelfde hoge eisen als de Dodo juice waxes • Geschikt voor poetsmachines en applicatie met de hand • Zeer economisch in gebruik - spaarzaam aanbrengen volstaat.


    Is volgens mij vergelijkbaar met PB Blackhole en niet zozeer een pre-wax cleaner.

    Of zie jij wel een pre-wax cleaner bij hun ?

    Dat bakkie hou ik dan wel tegoed.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •