Pagina 99 van 117 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.961 tot 1.980 van de 2322

Onderwerp: Peeet A4-B8 Retrofit Topic -> pagina 6 bericht #114

  1. #1961

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik zou nevernooit een a4/a5 facelift gaan kopen nu, tenzij je een slecht sturende auto wilt. Dat wordt een grote deceptie tov je huidige auto.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Uitgebreide proefritten zijn gemaakt. Dus ik neem aan dat er flink opgelet is.
    Klopt 300 KM gestuurd in face-lift modellen MY2013, besturing was prima, zie onderstaande review.

    Peeet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Gisteren dus op pad geweest, Noordbrabant/Zuidholland/Utrecht/Noordholland.
    2 * Q5 een A4Q facelift en 2 * A5SB face-lift bekeken.

    De 1e Q5 2.0 TFSi 210 pk TT had ik al eens gezien en had ik vorige maand al met proefgereden.
    Nog een keer even wezen kijken, kwam er toch weer langs.
    Is eigenlijk de enigste occasion met de juiste km (20k)en binnen het budget, nadeel alleen S-Line exterieur en weer Quartz grey
    Wel een leren interieur, mis eigenlijk dan alleen de zwarte hemel, en wat S-line emblemen binnen.
    Bijlage 176695 Bijlage 176696 Bijlage 176697

    De 2e Q5 2.0 TFSi 210 pk TT niet met gereden, was alleen om live te kijken naar daytona/panodak pre-faelift, (km stand is te hoog, 90k, valt af)
    Wel volledig S-Line
    Bijlage 176692 Bijlage 176693 Bijlage 176694

    Proef gereden met 2 * een A5-SB face-lift 1.8 TFSi 170 pk H6 pro-line S.
    Wilde na alle verhalen, over de besturing het zelf voelen.
    Ook eigen muziek mee op SD kaart, om het standaard Audi sound systeem te testen, ivm sub in het reserve wiel.
    Zelf in de A4 sedan heb ik de sub onder de hoedenplank net als de A5C.
    De A5SB en de A4 avant hebben een koeketrommel in het reseve wiel als sub.

    Een Cuvee zilveren,
    Proline-S, black optiek, privacyglas, 3e persoons achterbank, AMI, op 19 inch winter 235/45-19
    Bijlage 176698 Bijlage 176699 Bijlage 176700 Bijlage 176704

    Een Daytona grey,
    Proline-S, back optiek, privacyglas, 3e persoons achterbank, AMI, afgevlakt stuur, op 17 inch winter (maat vergeten)
    Bijlage 176702Bijlage 176701Bijlage 176703

    Beide A5-SB stuurden perfect, niks gemerkt van stuur problemen, geluid v/d sub viel mij mee.

    En nog met een A4Q 2.0 TFSi 225 pk S-tronic daytona grey Proline-S MMI3G+ 19 inch rotor.
    Jammer dat ze die uitvoeren met een 2 keer links uitlaat en een open diffusor voor een trekhaak.
    Maar ja een L&R uitlaat heb ik evt zelf, alleen dan een nieuwe face-lift diffusor nodig, gelijk trekhaak gat weg.
    Was inmiddels al donker, geen eigen foto's, maar wat een beest was dat
    Bijlage 176705

    Nu nog meer om overna te denken, sliep toch al zo slecht

    Peeet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Had het nog niet over de rij eigenschappen v/d A5SB gehad.
    tov mijn A4-B8 1.8 TFSi H6 JD tuning 218pk 340nm, standaard onderstel.

    S-Line onderstel in combinatie met 19 inch, lag voor mij perfect op de weg, niet als stug ervaren.
    Mijn A4 is sneller van acceleratie, heeft ook een veel kortere versnellingsbak.
    Ik doe nu 110 km/u in de 2e versnelling de A5SB 126 km/u in de 2e versnelling.
    Ik doe nu 8 sec naar 100, de A5 8.2 sec lees ik, is natuurlijk ook zwaarder dan de A4, zo voelde het ook.
    Bij de 1.8 TFSi 170 pk 350 NM v/d A5 , komt de turbo kracht later opgang.

    JD kuurtje komt ze op 220pk 420NM of Hartog ?

    De besturing vondt ik perfect, niks gemerkt van de klachten die ik op AF lees
    Wel lichter dan de mijne, maar ik heb dan ook geen servo nu.

    Uitzicht naar achteren wat minder dan op de A4, maar niet hinderlijjk
    Wel even wennen aan het privacy glass v/d achterruit.

    De S-Line stoelen zaten perfect, ook lekker het uitschuifbare deel onder je benen.

    Het afgevlakte stuur in de daytona versie was even wennen met overpakken en door je handen laten glijden in een bocht.
    Maar zou het zeker nemen.

    Het grote gemis was toch het ontbreken van de holdassist, ben daar nu mee verwend/bekend.
    Zou het zeker weer nemen.

    De A4q in 1 woord geweldig wat een geweld, S-tronic was even wennen.
    MMI3G+ mooi, maar zou er de meer prijs niet voorover hebben.
    Maar binnenin is het net als of ik mijn eigen A4 zit.

    Wat een beetje tegen viel, is dat ze op 16 inch stalen velgen met wieldoppen stond, met 225 winterbanden.
    Zag er niet uit, begreep dat er 3 rotor velgen schade hadden, worden wel vervangen door nieuw zei men.

    Peeet

    Leuke shop gevonden voor retrofits (holdassist en ADS parkingplus enz)
    Daar gaan we weer
    https://www.k-electronic.com/shop

    ADS is goedkoper dan als optie bestellen
    Budget, € 50k

    - A5SB face-lift 1.8 TFSi H6 S-Line (occasion of nieuw)
    - A4 face-lift 1.8 TFSi H6 quattro S-Line (occasion of nieuw)

    Zeker
    - Daytona Grey (bij occasions wel in de grijze tinten zoeken)
    - S-Line exterieur/intereur (Pro-Line S MY2013 - Sport Edition MY2014 )
    - 19 inch zomerset
    - Afgevlakt stuur
    - Holdassist, (TPMS, Tire Pressure Monitor System dan vrij te coderen via VagCom/VCDS)
    - Elektrische op klapbare spiegels
    - In geval van A5SB, 3 zits achterbank (€ 419)

    Twijfel
    - MMI3G plus
    - Black optiek in combinatie met Privacy Glass

    Peeet

    PS Q5 2.0 TFSi H6 zoemt nog een beetje rond in mijn kop
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  2. #1962
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Nog een leuke S5 SB kopen? Ik weet er nog een met zwart optiek en MMI+ en achteruitrijcam en.....








    (en past precies binnen het budget )
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  3. #1963
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Nog een leuke S5 SB kopen? Ik weet er nog een met zwart optiek en MMI+ en achteruitrijcam en.....
    Ehhhhhh.... Jurgh?

  4. #1964
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Nog een leuke S5 SB kopen? Ik weet er nog een met zwart optiek en MMI+ en achteruitrijcam en.....








    (en past precies binnen het budget )
    @Jurgh

    OP zoek naar een A4 B8?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  5. #1965

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Mijn post over de BPM verhoging gezien @Peeet ? Importeren wordt financieel gezien wederom een stukje minder interessant Ondanks dat ik regelmatig op diverse import -sites heb gekeken de afgelopen maanden heb ik dat vooruitzicht volledig gemist. Auto's zijn met het omslaan van het kalenderjaar nog niet gezakt in prijs, maar de BPM is aanzienlijk gestegen, grrrr (ik check tegenwoordig op http://www.autotelex.nl). In ieder geval, neem het mee in je calculaties…

    Succes met de jacht
    Oud (historisch) bruto bpm-bedrag mag gelukkig al jaren gebruikt worden. Helaas is je droom hierboven geen werkelijkheid. Importeren kan gelukkig iedereen, maar het meest gunstig niet meteen ;-).

    Gelukkig nieuwjaar iedereen....en @Peeet succes met afvinken en wikken en wegen.
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!


  6. #1966
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Binnenkort maar weer eens bellen dan C. Was ook niet van plan om zelf te gaan importeren, no worries!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    Oud (historisch) bruto bpm-bedrag mag gelukkig al jaren gebruikt worden. Helaas is je droom hierboven geen werkelijkheid. Importeren kan gelukkig iedereen, maar het meest gunstig niet meteen ;-).

    Gelukkig nieuwjaar iedereen....en @Peeet succes met afvinken en wikken en wegen.
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  7. #1967

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Nog een leuke S5 SB kopen? Ik weet er nog een met zwart optiek en MMI+ en achteruitrijcam en.....
    (en past precies binnen het budget )
    Dat wil Peeeterrinnetje niet, zou zelf wel voor een S gaan, maar ja ze wil iets nieuws met garantie, want als en dan en hoe enz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoeritzz Bekijk Berichten
    succes met afvinken en wikken en wegen.
    Bedankt C, we houden contact

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  8. Ad
  9. #1968
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.233
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Mooi mooi mooi

    Bij de "zekere opties" staan minstens drie dingen die je lekker kunt retrofitten, dus zou je juist auto zónder moeten zoeken

    En over de twijfelpuntjes heb ik wel een mening (maar enkel jouw mening telt...):
    - Schwarzoptik bij een andere kleur dan zwart = niet doen. Oogt dan erg goedkoop. Enkel bij zwart versterkt het de sportieve look. Maar ook dan vind ik chroom op Audi altijd beter.
    - MMI+ = doen Geen noodzaak, zeker met jouw gebruik niet, maar zoveel mooier en fijner in gebruik.

    Q5 kan ik wel begrijpen, want met een A5 SB blijft jouw eigen uitzicht vanaf de bestuurdersstoel toch hetzelfde. Nu heb ik daar heel geen probleem mee; ik heb niet voor niets 3x A6 4F achter elkaar gehad Maar als 'nieuwe auto-beleving' voor jou belangrijk is, kan dat anders liggen. Q5 is wel écht iets anders dan A4/A5.


    Voor budget 50k lukt het prima om een hele volle A5 SB S-line (evt. Black Edition) in UK samen te stellen. Ik kwam net tot GBP 36k incl. memorypakket, assistentiepakket, technology high, etc. etc. Dan -/- korting -/- UK-btw + koers + NL-btw + NL-bpm... Toch?
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #1969
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Ziet er uit als het ultieme luxeprobleem, heerlijk! Naar mijn bescheiden mening zou ik nog 3 zaken toevoegen aan de "must"-lijst: PDC plus, B&O en verwarmbare voorstoelen.

    Succes!
    '05 A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line Edition

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  11. #1970
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Mijn persoonlijkse must-haves voor een A5: Adaptive cruise control, standverwarming, automaat, full s-line , zetel verwarming en een afgevlakt stuur. Ook zeker niet de 3zits achterbank vergeten, dit ivm verkoopbaarheid later. Heb ik zelf ook gedaan. Succes met de zoektocht. Komt zeker en vast een mooie uit!

    Zoiets als dit misschien?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  12. #1971
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Je vergeet het bipsschansje
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  13. #1972
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Je vergeet het bipsschansje
    Die was ik idd vergeten . Het S5 spoilertje uiteraard. Mag zeker niet ontbreken.
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  14. #1973

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    40
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Dat wil Peeeterrinnetje niet, zou zelf wel voor een S gaan, maar ja ze wil iets nieuws met garantie, want als en dan en hoe enz
    Dit is zo herkenbaar.

    En over je twijfel punten.

    -MMI3G+ zou ik wel nemen, alleen al omdat het mooier is en een groter scherm.
    - black optiek met privacy glas. Zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Het chrome maakt de auto sjiek en accentueert mooi de lijnen van de auto. Bij de black optiek mis ik dat te veel.
    Privacy glas vind ik vaak niet mooi. Dat vind ik eigenlijk meer iets voor bedrijfsauto's die vanaf de voorstoelen tot achter en tot aan het dak volgestouwd worden met spullen en gereedschap. Of het doet me denken aan van die "foute getjoende" auto's.

    Succes met de keuzes.
    ---

  15. #1974

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Je vergeet het bipsschansje
    En de blérmodule
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #1975
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En de blérmodule
    Een vrouw bedoel je?
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  17. #1976

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Een vrouw bedoel je?
    Zit de vriendin van @fokkert dan in zijn uitlaat? Maar laten we maar weer on-topic gaan. Ben benieuwd hoe het allemaal bij @Peeet beweegt of niet.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #1977
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    [QUOTE=MTCZ;1515424

    - black optiek met privacy glas. Zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Het chrome maakt de auto sjiek en accentueert mooi de lijnen van de auto. Bij de black optiek mis ik dat te veel.
    Privacy glas vind ik vaak niet mooi. Dat vind ik eigenlijk meer iets voor bedrijfsauto's die vanaf de voorstoelen tot achter en tot aan het dak volgestouwd worden met spullen en gereedschap. Of het doet me denken aan van die "foute getjoende" auto's.

    Succes met de keuzes.[/QUOTE]


    Je snapt dat ik het totaal niet eens ben met jouw mening. Maar daarom is een opinion like an arse. Everyone got one. @Peeet laat je de kop niet gek maken met alle ongetwijfeld goed bedoelde adviezen en neem je tijd om een verstandige beslissing te maken!
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  19. #1978

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Winterset - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Mooi mooi mooi

    Bij de "zekere opties" staan minstens drie dingen die je lekker kunt retrofitten, dus zou je juist auto zónder moeten zoeken

    En over de twijfelpuntjes heb ik wel een mening (maar enkel jouw mening telt...):
    - Schwarzoptik bij een andere kleur dan zwart = niet doen. Oogt dan erg goedkoop. Enkel bij zwart versterkt het de sportieve look. Maar ook dan vind ik chroom op Audi altijd beter.
    - MMI+ = doen Geen noodzaak, zeker met jouw gebruik niet, maar zoveel mooier en fijner in gebruik.

    Q5 kan ik wel begrijpen, want met een A5 SB blijft jouw eigen uitzicht vanaf de bestuurdersstoel toch hetzelfde. Nu heb ik daar heel geen probleem mee; ik heb niet voor niets 3x A6 4F achter elkaar gehad Maar als 'nieuwe auto-beleving' voor jou belangrijk is, kan dat anders liggen. Q5 is wel écht iets anders dan A4/A5.


    Voor budget 50k lukt het prima om een hele volle A5 SB S-line (evt. Black Edition) in UK samen te stellen. Ik kwam net tot GBP 36k incl. memorypakket, assistentiepakket, technology high, etc. etc. Dan -/- korting -/- UK-btw + koers + NL-btw + NL-bpm... Toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MTCZ Bekijk Berichten
    Dit is zo herkenbaar.

    En over je twijfel punten.

    -MMI3G+ zou ik wel nemen, alleen al omdat het mooier is en een groter scherm.
    - black optiek met privacy glas. Zou ik persoonlijk zeker niet nemen. Het chrome maakt de auto sjiek en accentueert mooi de lijnen van de auto. Bij de black optiek mis ik dat te veel.
    Privacy glas vind ik vaak niet mooi. Dat vind ik eigenlijk meer iets voor bedrijfsauto's die vanaf de voorstoelen tot achter en tot aan het dak volgestouwd worden met spullen en gereedschap. Of het doet me denken aan van die "foute getjoende" auto's.

    Succes met de keuzes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgh Bekijk Berichten
    Je snapt dat ik het totaal niet eens ben met jouw mening. Maar daarom is een opinion like an arse. Everyone got one. @Peeet laat je de kop niet gek maken met alle ongetwijfeld goed bedoelde adviezen en neem je tijd om een verstandige beslissing te maken!
    Voor de bovenste 3 Quotes, vindt het toch wel wat hebben, ben dus niet alleen @Jurgh gelukkig
    DSCF9005.jpg

    Wil bovendien geen hoogglans gril, dat vindt ik niet staan met de mat zwarte mistlamp roosters dat is inbegrepen bij chrome lijsten.
    1G9QS.jpg 16683.jpg
    Mooiste zou zijn matzwarte grill met chrome lijst grill en chrome daklijsten, maar dat bestaat niet.

    @ketelapper, toch was het binnen anders zitten dan in mijn A4 en de face-lift A4, net als of je iets dieper zit, en lijkt af dashboard ook andere hoogte heeft ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koots Bekijk Berichten
    Ziet er uit als het ultieme luxeprobleem, heerlijk! Naar mijn bescheiden mening zou ik nog 3 zaken toevoegen aan de "must"-lijst: PDC plus, B&O en verwarmbare voorstoelen.

    Succes!
    PDC plus zit inderdaad ook in mijn hersenpan te malen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fokkert Bekijk Berichten
    Mijn persoonlijkse must-haves voor een A5: Adaptive cruise control, standverwarming, automaat, full s-line , zetel verwarming en een afgevlakt stuur. Ook zeker niet de 3zits achterbank vergeten, dit ivm verkoopbaarheid later. Heb ik zelf ook gedaan. Succes met de zoektocht. Komt zeker en vast een mooie uit!

    Zoiets als dit misschien?
    Full S-Line, afgevlakt stuur en de 3 zits bank zoieso.
    Ben een H6 mannetje

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #1979

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Je vergeet het bipsschansje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fokkert Bekijk Berichten
    Die was ik idd vergeten . Het S5 spoilertje uiteraard. Mag zeker niet ontbreken.
    Voor mij geen siliconen ....., lekker puur natuur.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  21. #1980

    Standaard Re: A4-B8 1.8 TFSi - Wat nu Q5 of A5-SB of A4q ? - Retrofits op pag 6 bericht 114

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En de blérmodule
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShuttersPeet Bekijk Berichten
    Een vrouw bedoel je?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zit de vriendin van @fokkert dan in zijn uitlaat? Maar laten we maar weer on-topic gaan. Ben benieuwd hoe het allemaal bij @Peeet beweegt of niet.
    Liever een JD/Hartog kuurtje, dan een kunstmatige roffel
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •