Pagina 2 van 65 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 1296

Onderwerp: Naga's A6 4.2 V8 Avant (2003): Komt 31 mei!

  1. #21
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Haha, Jan Jaap himself! Ook mijn contactpersoon en erg aangename gesprekken inderdaad!
    Verkoop is top, aftersales / garage service een stuk minder over te spreken.

    Wel fijn dat de TS nu toch de B&O edition kan rijden, stuk voller zeg maar
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  2. #22
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Je kunt op mobile.de veel foto's van in- en exterieurs bekijken.
    Weet een van jullie bij welke dealer je de meeste kans maakt op veel live modellen, zodat je kleuren kunt vergelijken?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  3. #23
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Thx guys!! Wat is dit toch een heerlijk sociaal forum... Ff beter dan de meeste fora waar 50% loopt te trollen tegen elkaar. Plezierig.

    Erg bedankt voor de reacties so far. Ik zit nu dus met een intern dilemma: Ik ben niet goed in onnodig geld wegsmijten (lees: opties bestellen en betalen die feitelijk al op je auto zitten) en tegelijkertijd ben ik ook niet goed in auto's herprogrammeren (ik vind het ook wat eng of zo). De bluetooth gsm verbinding is wel echt een vereiste voor mijn werk. Dus als ik hem niet mee bestel, dan moet ik het achteraf wel echt gaan regelen.

    Aan de andere kant: als ik zo de verhalen hier lees is het allemaal ook niet erg ingewikkeld. Zeker niet met alle gedetailleerde beschrijvingen in pdf vorm... En ik lees ook dat er wel mensen op dit forum zijn die willen helpen. Is dat zo? Kortom: ik geloof dat ik er uit ben... telefoonvoorbereiding kan uit de offerte, kan de dimmende binnenspiegel weer terug Of toch de Hill Hold Ass? >>> Man!! Wanneer stoppen die keuzes nou een keer...het lijkt de Starbucks wel!

  4. #24
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Verkoop is top, aftersales / garage service een stuk minder over te spreken.

    Wel fijn dat de TS nu toch de B&O edition kan rijden, stuk voller zeg maar
    Dat vindt TS ook heel fijn kan ik je vertellen

    Edit: Bruut mooie auto heb je trouwens!!
    Laatst gewijzigd door Naga; 06-05-11 om 16:53.

  5. #25

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Gefeliciteerd met je keuze!

    Hoewel ik zelf een 2.0 TFSI rijd, lijkt hij denk ik qua uiterlijk redelijk op de auto die jij besteld hebt (wel andere velgen). Ik heb ook een sierstuk voor de uitlaten. Ziet er naar mijn mening een stuk beter uit. Zie hier wat foto's van mijn auto (toen zat volgens mij het sierstuk nog niet op de uitlaat):

    http://www.audiforum.nl/forum/showro...si-132-kw.html

    Sinds gisteren heb ik de hoogglans zwarte grill, hieronder kun je zien hoe dat staat:

    http://img844.imageshack.us/img844/6...uwegrill05.jpg
    Laatst gewijzigd door Nels; 06-05-11 om 16:58.


  6. #26
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    goede smaak Nels! Heel vet interieur ook! En die grille...heel blij dat ik die ook heb uitgekozen...ziet er top uit!

    Als je zou willen, kun jij een fotootje maken van jouw achterkant zodat ik kan zien hoe de pijpjes er uit zien? Zou tof zijn... Thx!

  7. #27
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten

    Erg bedankt voor de reacties so far. Ik zit nu dus met een intern dilemma: Ik ben niet goed in onnodig geld wegsmijten (lees: opties bestellen en betalen die feitelijk al op je auto zitten) en tegelijkertijd ben ik ook niet goed in auto's herprogrammeren (ik vind het ook wat eng of zo). De bluetooth gsm verbinding is wel echt een vereiste voor mijn werk. Dus als ik hem niet mee bestel, dan moet ik het achteraf wel echt gaan regelen.
    De vagcom boys zitten volgens mij door het hele land. Audiwereld zit in Utrecht. Lekker centraal!!!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #28
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Dat vindt TS ook heel fijn kan ik je vertellen

    Edit: Bruut mooie auto heb je trouwens!!
    Thanks

    wbt de extra optie ruimte..... ga er voor zitten en spit de brochure nog eens grondig door! Zo kom je vanzelf dingen tegen waar je misschien nog niet aan gedacht hebt.
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  10. #29
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nels Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met je keuze!

    Hoewel ik zelf een 2.0 TFSI rijd, lijkt hij denk ik qua uiterlijk redelijk op de auto die jij besteld hebt (wel andere velgen). Ik heb ook een sierstuk voor de uitlaten. Ziet er naar mijn mening een stuk beter uit...
    Bij het Proline S pakket zit bij de A5 standaard ook het S-line exterieur pakket inbegrepen, zitten er dan standaard ook niet uitlaatsierstukken om de uitlaatpijpjes? Zo nee, dan is het zeker i.c.m. het s-line ext. niet mooi. Dan zeker alsnog kiezen voor uitlaatsierstukken!

  11. #30
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Volgens mij zitten die uitlaatsierstukken er dus niet bij. Heb de verkoper al laten weten dat ie me die maar cadeau moet doen Gaat vast wel lukken.

  12. #31
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Ik heb me verdiept (met dank aan het perfect verzorge pdfje van Pete en de anderen...thx!!!) in de VAGCOM opties die ik graag zou willen (laten?) uitvoeren. Ik twijfel nog of ik dit zelf wil doen. Het lijkt me namelijk best te doen. Aan de andere kant zou ik het veiliger en fijner vinden als iemand me daar bij kan helpen.
    Wat ik zeker wil laten doen:
    1) Bluetooth telefoon, activeren (echt met stip op 1, omdat ik dit echt hard nodig heb voor werk)
    2) Vrijschakelen verborgen menu MMI
    3) Accu laad toestand, weergave beschikbaar maken in het menu CAR
    4) MMi opstart logo/stand-by scherm veranderen, via verborgen menu
    5) Auto gordel waarschuwing (groot punt van irritatie nu. Heb nl altijd mn gordel om... dus de schoolmeester van Audi mag naar huis!)
    6) BIS activeren, teller naalden sweep bij starten, SMO temp weergave + Laptimer, enz
    7) Centrale vergrendeling en alarm; inschakelen met piepsound
    8) Alarmlichten automatisch aan, bij noodstop (hard remmen)
    9) Rechterspiegel automatisch laten kantelen bij achteruit rijden. (zicht op stoeprand)
    10) Aanzetten verstelbare sfeerverlichting (voetverlichitng)
    11) Audi Drive Select
    12) Taal van het BIS instellen
    13) Regenlicht en autosnelweglicht
    14) Snelheid digitaal weergeven in radio display

    Een aantal vragen had ik nog over:
    1) Kalibreren, verbruik boordcomputer: wat is dit? Benzine verbruik misschien? Waarom is dit nodig?
    2) Dag rijverlichting achterlichten aan: Heeft iemand daar foto's van? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet nl...
    3) LED verlichting voor, altijd fel branden: dit vind ik er heel tof uitzien. Mijn vraag is echter of mensen de ervaring hebben dat medeweggebruikers wellicht minder goed kunnen zien dat je je richtingaanwijzer aan hebt? Ik ben erg voor de goede looks, maar een beetje functioneel moet wel voor mij.
    4) Coming / Leaving Home (alleen mogelijk met lichtsensor): is dit hetzelfde als wat ik nu heb? Dus met afstandsbediening ontrgendelen in het donker = alle lampjes aan? If so: zit dat er niet standaard meer op dan? Zou ik raar vinden nl...
    5)TPMS (Banden spanning controle systeem) activeren in MMI en BIS: hier geen vraag over, alleen moet ik nog zien of ik die optie er nog op krijg. Budget is nl echt maximaal besteed (en een beetje meer...) Dus zelfs die paar centen kunnen er eigenlijk niet meer bij. Dan zou het moeten ipv de dimmende binnenspiegel. Wellicht toch een vraag dan: wat zouden jullie doen met die 430 euro die ik nog in te vullen heb? Spiegel/hill hold of iets anders?

    thx!
    Laatst gewijzigd door Naga; 07-05-11 om 23:40.

  13. #32
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Mercedes zal het voor mij ook niet worden...niet mijn ding zullen we maar zeggen. A5 en TT blijf ik erg mooie auto's vinden, maar zoals je inderdaad al zegt blijft de TT meer een sportwagen(tje). Ik weet dus niet of een TT wel zo verstandig is voor woon-werk verkeer, de A5 heeft dus wel een beetje de voorkeur... We zullen zien, volgende week donderdag proefrit staan in een A5 en direct daarna in een TT! Super geregeld weer door Kamsteeg Voorschoten!

    Ik blijf jou config. erg mooi vinden!
    Nog even over welke auto's voor mij in aanmerking kwamen: heb ook echt nog serieus stil gestaan bij de Q5. Hele mooie auto vind ik dat. Alleen een SUV past op dit moment minder goed bij mij en de omstandigheden dan een coupe. Maar toch...heel vette bak ook! Wel net te duur om hem echt leuk aangekleed te hebben voor mij. Wllicht voor jou wel een optie?
    Laatst gewijzigd door Naga; 07-05-11 om 23:55. Reden: typo

  14. #33
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    s5_led_4.jpg

    Dit is waarschijnllijk hoe de DRL achter er uit gaan zien? Klopt dat? In dat geval willen we dat ook natuurlijk looks nice!

  15. #34
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naga Bekijk Berichten
    Nog even over welke auto's voor mij in aanmerking kwamen: heb ook echt nog serieus stil gestaan bij de Q5. Hele mooie auto vind ik dat. Alleen een SUV past op dit moment minder goed bij mij en de omstandigheden dan een coupe. Maar toch...heel vette bak ook! Wel net te duur om hem echt leuk aangekleed te hebben voor mij. Wllicht voor jou wel een optie?
    Voor mij niet echt een optie. Hele mooie auto inderdaad zo'n Q5, maar ook voor mij net te duur om 'm echt leuk aangekleed te hebben. Daarnaast heb ik de ruimte ook niet nodig, dus heb ik liever een kleinere meer aangeklede auto.. Er is trouwens veel mogelijk zeg met VAGCOM! Wist niet dat er zoveel te activeren was, pdfje ook maar eens bestuderen...

  16. #35
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Ja inderdaad he? Ik vind het bijna misdadig dat Audi dat niet gewoon als gratis keuze mogelijkheden aangeeft in de brochure. De telefoonvoorbereiding en bandenspanningscontrole met name, omdat die nu gewoon voor grofgeld in de optielijst staan. Voel je je toch echt bedonderd! Maffia!!!
    Van de dealers snap ik het echt helemaal niet.... Want de meesten maken denk ik toch hun hele budget op (kan me niet voorstellen dat ik daar nou zo uniek in ben)... Dus of je nou telefoonvoorbereiding bestelt of een andere optie voor dat geld, zou toch weinig uit moeten maken, nog even los van een aanzienlijk verhoogde klanttevredenheid (ook een hoop waard lijkt me, zeker als dit kostenneutraal wordt gerealiseerd).
    Kortom, I'm lost...en ben dus blij met AF!!

  17. #36

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Voor de TPMS gratis vrij te coderen, moet er 1AT ABS/ESP unit inzitten, lukt niet met een 1AS unit.
    Als je holdassist aanvinkt op de optie lijst, krijg je een 1AT unit.

    De holdassit techniek lees je hier:http://www.audiforum.nl/forum/b8-200...ml#post1078979
    Voor deel met hold assist wordt de auto op alle 4 de wielen stil gehouden, met de electronische handrem alleen op de 2 achterwielen.

    De boordcomputer van de Audi's zijn wat betreft, verbruik te gunstig afgesteld, maar het is mogelijk deze te calibreren naar het werkelijke verbruik.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  18. #37
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Met alle respect, maar ik zie hier een Q5,TT langskomen...en dan valt de keuze op een opgepimpte 1.8 multitronic met 19 inch wielen. De eerste beste Polo rijdt je het snot voor de ogen.

    Waarom niet eerst de basis goed, alvorens hem vol te hangen met speakers en gadgets? Die brede 19 inch velgen helpen ook niet echt om hem enigzins vlot te rijden. Daarnaast heb je dan nog steeds het goedkoopogend stofje op de middenbanen van je stoelen. Alcantara of leder is een must in een A5.

    Enfin, ieder zijn ding....

  19. #38
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)



    Ik snap wat je zegt. En ja, als ik nou geen beperkingen had gekend qua budget dan was het wss wel de RS5 geworden. En dan was er heel wat meer van alcantara dan alleen de middenbaan.

    Helaas, ik moet kiezen. En voor mij was dus de afweging: wil ik me het snot voor de ogen laten rijden door een polo, maar dan wel badend in luxe van een B&O, multitronic, MMI etc, of wil ik stoplichtsprintjes met polorijders winnen in een kale bak, waarbij ik manueel mn raampjes naar beneden mag draaien en zelf een liedje moet zingen voor entertainment.

    Ieder zijn ding, mijn voorkeur ging naar het eerste. Die polo pak ik hopenlijk over vier jaar bij mn volgende auto wel weer terug

  20. #39
    2thepoint
    Guest

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Die Polo is maar een voorbeeld...

    Ik vind dat een dergerlijke zware auto een tikkeltje meer vermogen mag hebben. Veiliger anticiperen en iets meer luxe rijcomfort.
    Als ik een auto of vrachtwagen wil inhalen dan wil ik dit snel en veilig kunnen doen, onder elke omstandigheid, dus ook berg op, of met 4 personen aan boord, etc.

    Lekker 3 minuten meezingen met zijn allen als je aan het inhalen bent "we zijn er bijna.....we zijn er bijna..." uiteraard onder het sublieme genot van de b&o boxjes ;-)

    Heb je al eens in de 1.8 gereden? En heb je hem erna ook al eens gereden met een slow-tronic....euh Multitronic.

    Nogmaals, niks mis met je keuze maar ik ben toch blij dat ik voor 350nm heb gekozen. Rijdt net iets meer ontspannen.
    Uiteraard heb ik die toeters en bellen ook erop zitten, ik heb echter de motor als uitgangspunt gekozen en niet het toeter/bellen pakket. Dat was achteraf leuk meegenomen.
    Maar wie weet, gaan ze de 1.4tsi motor uitbrengen in de A5 voor de Nederlandse lease-rijders.
    Laatst gewijzigd door 2thepoint; 08-05-11 om 11:46.

  21. #40

    Standaard Re: Naga stelt voor: A5 coupé 1.8 tfsi Multitronic Pro Line S (Wordt volgende week besteld!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2thepoint Bekijk Berichten
    Met alle respect, maar ik zie hier een Q5,TT langskomen...en dan valt de keuze op een opgepimpte 1.8 multitronic met 19 inch wielen. De eerste beste Polo rijdt je het snot voor de ogen.

    Waarom niet eerst de basis goed, alvorens hem vol te hangen met speakers en gadgets? Die brede 19 inch velgen helpen ook niet echt om hem enigzins vlot te rijden. Daarnaast heb je dan nog steeds het goedkoopogend stofje op de middenbanen van je stoelen. Alcantara of leder is een must in een A5.

    Enfin, ieder zijn ding....
    Voor 1100 via de dealer of 790 rechtreeks bij JD, kun chiptuning doen.
    Detail over here:

    http://www.audiforum.nl/forum/motor-...tml#post830119

    Ik heb nu 340 NM 218pk met RON95 365 NM 225 pk RON98.
    Kom maar op met die Polo !

    7.8 sec naar 100, en een top van 250 km/u
    Dat zal een gechipte JD, A5 ook zeker halen.

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 2 van 65 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •