Pagina 42 van 73 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 840 van de 1441

Onderwerp: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts 70.000 km!

  1. #821

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Vanmiddag de A4 naar de dealer gebracht en een facelift A4 2.0 tdi meegekregen met 13.000 km op de teller.
    Het is een standaard auto met alleen licht en regensensor en vlgs mij niks meer.
    Standaard navi, standaard soundsystem geen parkeer sensoren geen xenon verlichting of iets anders leuks.
    Aiaiaiai wat ben ik verwent met mijn proline-s met B&O en MMI+. Stoelen zitten niet goed zeker als je de s-line stoelen gewent ben, zittingen vind ik te kort.De witte hemel oudbollig. Ik mis de B&O logo's op de speakers.....en het geluid wat er uitkomt is niet te vergelijken met wat mijn verwende oortjes normaal horen.
    Dat toch kleine navigatie schermpje met die lage resolutie is ook niet echt "Vorsprung durch Techik". Verder reageert de 2.0 tdi vreemd op het gas, mijn 1.8 tfsi doet het veel makkelijkere en vooral veel spontaner en gelijkmatiger dan de zelfontbrander.
    Het grootste probleem vind ik eigenlijk het sturen. Het stuurt tot een kilometer of 50 per uur veel te licht, er zit totaal geen gevoel in en in de middenstand kan je het stuur gewoon een stuk naar links en naar rechts bewegen zonder dat er iets gebeurt. Het is een heel vreemd gevoel als je uit een zeer direct en met gevoel sturende A4 komt en dan hiermee gaat rijden.
    Als dit sturen in de B9 (wat waarschijnlijk de opvolger wordt van mijn A4) niet anders wordt gaat het echt geen Audi meer worden.
    Ik zal morgen weer met een hele grote grijns op mijn gezicht in dat rooie ding stappen en dan weer heel erg bewust zijn van het feit dat ik elke dag in zo'n fijne (en mooie) auto mag rondrijden.
    En eigenlijk vind ik het gênant dat ik van een auto van rond de 40k van zo'n groot merk zeg dat ik hem eigenlijk niet zou willen hebben hoewel een hoop van mijn bemerkingen op de uitvoering slaan.
    Tja we hebben (en jij nog meer) dan ook een leuk aangeklede A4. Een kale 3-serie is ook niks. En heb ik nu gelezen dat deze zelfs de A3 niet haalt:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    De BMW doet het ook erg goed maar als je echt gaat pietlutten dan is deze A3 denk ik op alle vlakken nog mooier afgewerkt, tenminste dat is wat ik er van gezien heb. Zet je ze naast elkaar dan is de BMW natuurlijk gewoon meer wagen (letterlijk). De afwerking van de A3 gaat echt ver. Zo trok ik vanmiddag een klepje open in de koffer waar een sleutel in zit voor de wielen en daar zat allemaal isolatie in, maar zelfs het klepje zat met keurige bevestiging ook weer een stukje isolatie op. En zo vind je nog wel talloze details. M'n BMW buurman was ook oprecht enthousiast en dit soort details maar ook het stuurgedrag. Leuke dingen om te horen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #822
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zoals gezegd gaat die morgen naar de dealer, dit komt er met dank aan @ShuttersPeet in te hangen

    Bijlage 164544


    Lijkt me toch sterk dat ze hem wassen
    Bij mijn Audi Service Centrum vragen ze altijd of hij gewassen mag worden en ook of hij getuned is i.v.m. evt. motorupdates. Zo zou het toch overal moeten zijn.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  3. #823
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km

    Je weet straks gewoon wat je wel en niet wilt
    Een proefrit tzt zal de doorslag moeten geven!

    Maar dat stuur probleem lijkt toch zorgelijk. Ik zou het morgen ook even aangeven bij de dealer.

    Ik herken jouw bevestiging van de destijds doordacht genomen configuratie beslissing

    Zo zit ik af en toe in een vrij "basic" A5 SB en dan ben ik ook weer zoooo blij met mijn B&O, MMI+, zwarte hemel en sportstoelen.

    Maar ik ben er inmiddels ook van overtuigd dat ik serieus ga kijken naar het s-line onderstel.
    Zeker na 1 week probleemloos rough road rijden in de huurauto.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #824
    Koots's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    787
    Kudos
    107
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Ik had vorige week een soortgelijke A4 mee, een witte met wel leuke (17") velgen, maar verder vrij weinig. Was een pre-facelift, maar wat stuurde dat ding zwaar zeg! Kreeg hem bij parkeersnelheden bijna niet met 1 handje rond. Verder vond ik de 2.0 TDI rauw, weinig verfijnd.

    Ze hebben bij mij ook de stuurupdate uitgevoerd. Ik vond de mijne al prima sturen (herken jouw ervaring niet, wellicht een beetje licht sturen) maar na de update is het helemaal super. Iets zwaarder geworden op lagere snelheden, erg stabiel verder maar bij parkeren gewoon lekker licht.
    '05 A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line Edition

    "I'll try being nicer if you try being smarter"

  5. #825
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Bij mijn Audi Service Centrum vragen ze altijd of hij gewassen mag worden en ook of hij getuned is i.v.m. evt. motorupdates. Zo zou het toch overal moeten zijn.
    Vragen ze bij mij ook aan de balie, maar er gaat weleens wat mis natuurlijk...
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber


  6. #826
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Het sturen in de facelift gaat sowieso een heel stuk lichter (en gevoellozer) dan in de prefacelift. Op de prefacelift had je destijds nog de keuze tussen normale stuurbekrachtiging of als optie Servotronic.
    Servotronic had ik standaard op mijn vorige Passat zitten, wat ik al veel te licht en kunstmatig vond. Daarom ben ik blij dat ik in de A4 de standaard (volgens mij nog hydraulische) stuurbekrachtiging heb gekozen en niet de Servotronic. Jij geloof ik ook niet, toch Leon?
    Op de facelift is het nu zelfs standaard elektrische stuurbekrachtiging geworden, wat ook heel licht is en waar je dus van moet houden.. Jammer van deze huidige techniek.. maar ja, alles voor minder CO2 uitstoot..

    Moraal van het verhaal: Standaard zal een prefacelift stuurbekrachtiging voor een faceliftrijder dus heel zwaar aanvoelen, zeker zonder Servotronic @Koots en andersom zal voor een prefaceliftrijder een facelift weer veel te licht zijn (afgezien van de vele problemen die er nu spelen) @kilometervreter

    Ik ben iig erg blij dat mijn A4 even lekker stuurt bij 120km/h als bij 240km/h. Dan nemen we dat zwaarder sturen bij inparkeren wel voor lief
    Laatst gewijzigd door Skyline737; 29-07-13 om 22:09.

  7. #827
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Vragen ze bij mij ook aan de balie, maar er gaat weleens wat mis natuurlijk...
    Bij mij staat het zelfs in het systeem!
    Maar voor de zekerheid heeft Nick ook zo'n mooie hanger geregeld.
    Kom jij niet meer bij Kamsteeg trouwens? Ik ga er ook weg... Ballentent...

  8. Ad
  9. #828
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km beurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyline737 Bekijk Berichten
    Bij mij staat het zelfs in het systeem!
    Maar voor de zekerheid heeft Nick ook zo'n mooie hanger geregeld.
    Kom jij niet meer bij Kamsteeg trouwens? Ik ga er ook weg... Ballentent...
    Nee. ik zit sinds een paar maanden bij Auto Maas in Uithoorn, prima zaak, doen wat ze zeggen en houdt je keurig op de hoogte wat er gebeurt aan je auto etc. etc.
    Vanmiddag kom ik langs en zeggen ze :"omdat we uw auto niet mogen wassen hebben we hem wel even uitgezogen".
    Nette en goede zaak vind ik.

    Heb inderdaad dezelfde (fijne) stuurbekrachtiging als jij.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  10. #829
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Nee. ik zit sinds een paar maanden bij Auto Maas in Uithoorn, prima zaak, doen wat ze zeggen en houdt je keurig op de hoogte wat er gebeurt aan je auto etc. etc.
    Vanmiddag kom ik langs en zeggen ze :"omdat we uw auto niet mogen wassen hebben we hem wel even uitgezogen".
    Nette en goede zaak vind ik.
    Ik ben blij dat ze in Nederland zo klant vriendelijk zijn. Hier in België komt de auto viezer terug dan dat ie er naartoe is gegaan.
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  11. #830
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Zo, autootje weer opgehaald en alles zoals gewenst verlopen, alle vagcom instellingen nog aanwezig en niet gewassen, wel uitgezogen.
    Maandag worden er 4 nieuwe sloffen onder gemonteerd bij Profile, waren wat aan de magere kant, tussen de 2.2 en 2.4 mm profiel, want dat mag de dealer niet doen.
    Uiteraard weer Michelin Pilot sport 3.
    Ben blij dat tie weer terug is.
    Morgen een aantal kwekers bezoeken rond Venlo die in Duitsland gevestigd zijn met een bemiddelaar van de veiling. Vanaf Beuningen waar hij woont gaan we met zijn auto, ben benieuwd waar ik in terecht kom...
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  12. #831

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zo, autootje weer opgehaald en alles zoals gewenst verlopen, alle vagcom instellingen nog aanwezig en niet gewassen, wel uitgezogen.
    Maandag worden er 4 nieuwe sloffen onder gemonteerd bij Profile, waren wat aan de magere kant, tussen de 2.2 en 2.4 mm profiel, want dat mag de dealer niet doen.
    Uiteraard weer Michelin Pilot sport 3.
    Ben blij dat tie weer terug is.
    Morgen een aantal kwekers bezoeken rond Venlo die in Duitsland gevestigd zijn met een bemiddelaar van de veiling. Vanaf Beuningen waar hij woont gaan we met zijn auto, ben benieuwd waar ik in terecht kom...
    En wat was de schade en activiteiten? Banden zijn bij mij in vergelijkbare staat. Gaan met de winterwissel vervangen worden.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #832
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Activiteiten een gewone 60.000 beurt volgens het Audiplan en de rekening wordt opgestuurd naar de leaseboer dus zal ik vandaag of morgen wel zien in mijn overzicht.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  14. #833
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Vanaf Beuningen waar hij woont gaan we met zijn auto, ben benieuwd waar ik in terecht kom...
    Laat je verrassen....en ieder nadeel heb z`n voordeel en ieder voordeel heb z`n nadeel; in een 'mindere' auto rijden, geeft weer een fantastisch gevoel van je eigen auto, en in een betere auto, levert een extra ervaring op voor je beleving. Ik hoop alleen voor je dat de 'reisauto' van morgen geen aanzienlijk luxere auto is, want dan is het voorlopig even behelpen....
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  15. #834
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 km

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zo, autootje weer opgehaald en alles zoals gewenst verlopen, alle vagcom instellingen nog aanwezig...
    Heb je nog met de vagcom gekeken of de foutmelding er nu uit is?
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  16. #835

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    133
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Zo, autootje weer opgehaald en alles zoals gewenst verlopen, alle vagcom instellingen nog aanwezig en niet gewassen, wel uitgezogen.
    Maandag worden er 4 nieuwe sloffen onder gemonteerd bij Profile, waren wat aan de magere kant, tussen de 2.2 en 2.4 mm profiel, want dat mag de dealer niet doen.
    Uiteraard weer Michelin Pilot sport 3.
    Ben blij dat tie weer terug is.
    Morgen een aantal kwekers bezoeken rond Venlo die in Duitsland gevestigd zijn met een bemiddelaar van de veiling. Vanaf Beuningen waar hij woont gaan we met zijn auto, ben benieuwd waar ik in terecht kom...
    auto Maas in Uithoorn? Een plaatsgenoot?
    Laatst gewijzigd door Deleijf; 30-07-13 om 18:42.
    Audi A3 SB PLP 1.6 105hp, af fabriek geleverd met een huge smile..
    VW Golf GT Sport 1.4 tsi 140hp
    Seat Leon BusinessLine High 1.9 Tdi

  17. #836
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Auto Maas in Uithoorn klopt, maar geen plaatsgenoot, ik werk in Kudelstaart (bloemenexport) en woon in Oegstgeest.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #837

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    133
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Ah, dan klopt het wel dat ik je gespot heb... Er reed zo'n belachelijk blinkende en schone A4 over de 201..
    Audi A3 SB PLP 1.6 105hp, af fabriek geleverd met een huge smile..
    VW Golf GT Sport 1.4 tsi 140hp
    Seat Leon BusinessLine High 1.9 Tdi

  19. #838

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    De rode van kilometervreter is lastig te missen hoor.. Heel erg mooi ding met die rode kleur en S4 grille heb ik mogen ervaren!!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  20. #839
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deleijf Bekijk Berichten
    Ah, dan klopt het wel dat ik je gespot heb... Er reed zo'n belachelijk blinkende en schone A4 over de 201..
    Als dat vandaag was en over de nieuwe 201 kan dat wel, maar hij was al weer vies van de regen van de afgelopen dagen..................
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  21. #840

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    133
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A4 proline-s B&O 160 pk ledbinnenverlichting skirts S/RS pedalen 58.000 ...

    Dat was vandaag en over t nieuwe deel van de 201..en als jij dat al vies noemt...
    Audi A3 SB PLP 1.6 105hp, af fabriek geleverd met een huge smile..
    VW Golf GT Sport 1.4 tsi 140hp
    Seat Leon BusinessLine High 1.9 Tdi

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •