Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 239

Onderwerp: A3 limo; LED, ACC, B&O, MMI+, Pano - nu nog velgen [Pag. 11]

  1. #61

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dedde Bekijk Berichten
    Je kan mij niet vertellen dat je in je SuperB ( B zegt al genoeg over zijn status) gaat zitten en blij en trots word als je dat gekke logo op je stuur ziet??!
    Blij redelijk, maar trots des te meer als ik naar de achterbank kijk. De Superb is een dijk van een wagen en een fraaie auto imho.

    Je moet wat met een budget van een kale A4 en drie terminators.

  2. #62

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dedde Bekijk Berichten
    Plasti dipje erover..

    Ook goed

  3. #63

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    .... en drie terminators.


    Ik heb tot dusver 1 sloopbedrijf ...
    Het 2e personeelslid is momenteel in opleiding ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #64

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Laat ik de vrouw des huizes nog even buiten beschouwing.

    Nog weinig alternatief voor de Superb voorbij zien komen. De nieuwe Golf Variant (R-Line) is eindelijk ook om te smullen zeg, maar again de breedte van de achterbank zal weer de showstopper zijn.



  5. #65
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Dat verwacht ik ook, die is niet anders dan van de Golf VI... inderdaad wel eindelijk een mooie auto, de achterkant van de vorige en eervorige versie was erg lelijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #66

    Standaard Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    In segment Superb kom je dan uit bij een Passat maar die is aangekleed ook al snel prijsniveau van een A4 BE.
    Ik moet mij raar vergissen als Sander straks niet tegen een groen logo aanstaart op z'n stuur
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #67

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Hahaha, dat is vooralsnog denk ik de grootste kanshebber inderdaad.

    De eerste niet Audi na een stuk of 4, dat is vrijwel al een gegeven.

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Mijn Audi hart klopte bij het maken van deze keuze, waar jij nu ook voor staat, toch wel zo hard dat ik na elk showroom bezoek aan een ander merk met een grote teleurstelling naar huis ging. Ik weet niet of je de centen hebt liggen maar als ik in jouw schoenen stond dan zou ik kiezen voor een scenario waarbij je de lease auto houdt en daar desnoods een 14% vervanger voor neemt tzt en dan als eerste auto de B6 inruilen op een A6 C6 of een S8 D2 die je laatst poste (iets in die trand). Je maandelijkse auto kosten zul je zo wel onder controle houden (misschien moet je dan een S8 vergeten) en je rijdt nog altijd Audi en ook een stuk mooier dan een Skoda Superb.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  10. #69
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Tsja, het lage (0%) bijtellingsdilemma. Ik mag er straks ook over gaan nadenken als mijn A3 eruit moet in November. Helaas komen de plug-ins van Audi pas in 2014. Dan niet meer gratis, maar dan nog maar 7%. Zou nog wel eens mee kunnen vallen. Misschien ook een optie? Ik vindt de Amp*** en V*** minder lelijk dan de Outlander, maar daar passen de kids zeker niet in. Dat loopt bij ons op het werk als een trein: er zijn te weinig laadpunten, dus we hebben regelmatig 'laadfiles' op ons terrein .

    Over de SuperBee (zo noemen de die van een collega van mij): ik vind het een prima rijdende auto, echter: hij is vooral lang en niet echt breed. Ik heb niet het idee dat ik meer ruimte in de breedte heb dan in mijn A3. Kunnen daar dan wel 3 stoeltje naast elkaar in? In de lengte is de ruimte belachelijk: met de stoel naar voren kan je met gestrekte benen op de achterbank zitten...
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  11. #70

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Bij ons - met een pas 4 maanden oude terminator - was de keus eenvoudig; het is haar lease Audi(A3 sportback 2.0TDI) die eruit moet, en zij vind auto's wel leuk.... maar het is niet haar hobby.
    De ruimte in de sportback is klein. (gewoon vw golf formaat) Voorin zitten met een maxicosy op de achterbank betekend dat je of opgebouwen bent of pigmee. Gooi een bugaboo in de kofferbak, en dan sta je op straat met een bugaboo-onderstel wat je nergens meer kwijt kan... dan maar op de achterbank naast de maxicosy.
    Naast de verse terminator houden we ook van zeilen, maar een beetje equipment past er gewoon niet in...

    En wat zo'n sportback 2.0TDI in de bijtelling doet... mwoa, toch wel erg duur want zoo ontzettend gaaf is 'ie nou ook weer niet. (Het mutsenbak gevoel bekruipt mij iedere keer weer dat ik er in zit)

    Enfin, met alle onheilspellende berichten uit Den Haag hebben we in alle wijsheid besloten voor een 14% bijtelling stationcar. Je hebt dan geen keus; of het wordt dan een Renault megane station of het wordt dan een Focus Wagon.
    Van die twee is de afstand pedalen - leuning achterbank het grootst bij de Ford. (hier hoef je dus niet opgevouwen in te zitten)
    Van die twee stuurt de Ford het fijnst.
    Vandaar dat er geen keus is; het werd de Ford. Een dik aangekleed exemplaar wat de helft doet qua bijtelling t.o.v. de sportback.
    En met dik bedoel ik: met leer, schuifdak, navi, LM - velgen, Ipod interface etc. Hij parkeert zelfs als jij er geen zin in hebt.

    Ik heb zelf nog drie Audi's (vijfpitters al dan niet met quattro) en een Delta integrale... dus als het vervoer leuk moet zijn en niet uitsluitend functioneel hebben we genoeg alternatieven in de garage staan. ;o)
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 26-03-13 om 11:03.
    turn in turn out turn on

  12. #71

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    De ruimte in de sportback is klein. (gewoon vw golf formaat) Voorin zitten met een maxicosy op de achterbank betekend dat je of opgebouwen bent of pigmee. Gooi een bugaboo in de kofferbak, en dan sta je op straat met een bugaboo-onderstel wat je nergens meer kwijt kan... dan maar op de achterbank naast de maxicosy.
    Mwoah, da's wel een beetje overdreven hoor; maxicosi past wel achter mijn stoel, ik zit dan iets verder naar voren met mn 2mtr, maar nog steeds acceptabel. Als mn vrouw (1.70) rijdt is er zelfs nog ruimte over. Wij vervoeren met gemak 2 kinderen (1 in stoeltje, andere maxicosi) een kinderwagen+onderstel en een buggy in de A3, de kofferbak is echt wel wat ruimer dan die van bijv. een VW-golf of normale A3.
    We hebben ook nog een duo-wagen, die past er dan niet in, dan gebruiken we dus de A4.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #72

    Standaard Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Idd overdreven. Ik ben gelukkig net van de maxi cosi af dus de kids genieten straks van de 7cm extra beenruimte in de nieuwe 8V sportback. En onze bugaboo past ook makkelijk in de 8P sportback, hoeft echt niet op de achterbank. Zal niet veel verschil maken maar de nieuwe 8V heeft ook nog 20 liter meer in de koffer. Kan ook net het verschil zijn tussen wel of niet passen.

    Altijd bijzonder die verschillende percepties

    Ik kijk in ieder geval reikhalzend uit naar m'n nieuwe A3 Sportback met 20% en veela te hoge catalogus waarde. Zo'n Focus of megane komt never nooit op m'n oprit.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #73

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Ik zal een foto maken & posten...

    En we hebben geen (extreem) lange benen.

    Dan nog krijg ik alle reut niet erin als ik een weekje zou willen skieen en de kleine mee wil nemen.

    Feit is dat de A3 sportback en de vijfdeurs golf in principe geen grote auto's zijn.
    turn in turn out turn on

  15. #74

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Je moet gewoon goed kunnen inpakken, ik ben daar wel goed in.

    Ik heb voor mn A3 dakdragers en kon een dakkoffer lenen, heb dus niet selectief ingepakt bij onze laatste vakantie (nog met 1 kind) maar ik weet zeker dat ik alle bagage, 2 personen, 1 kind in stoeltje, en een kinderwagen met gemak in de A3 had gekregen, hoedenplank er zelfs nog bij.

    Afgelopen weekend even ruimte in huis nodig, toen zaten er 2 kinderwagens, 2 grote tassen met spullen én 4 17 inch wielen met banden in de A4 avant... makkie!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #75
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Ik kan me wel vinden in de opmerkingen van Montestoni. Een A3 is gewoon geen grote auto. Wij gaan straks - met 3 kleintjes - ook weer op zoek naar een nieuwe leaser. De huidige V70 heeft een te krappe achterbank (ongelovelijk maar waar). Daarom - met de komst van de 3e een paar maanden geleden - een Santa Fe erbij gekocht. Straks met een 14% leaser gaat deze er weer uit en wordt de tweede voiture een A2 (inmiddels een bijzonder exemplaar aangeschaft). Een voordelige tweede auto en toch het praktische van 4 deuren.

    Jammer dat er maar twee keuzemogelijkheden zijn voor een 14% stationwagen...
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  17. #76

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Ik moet me er eigenlijk niet tegenaan bemoeien, maar kom op man, tekort ruimte in een V70??
    In dat geval zie ik voor jou nog maar 1 oplossing;


    Ik ben in mijn jeugdjaren samen met mijn broer en zus 10 jaar lang vervoerd op de achterbank van een Peugeot 305 ... ging prima!

    En als onze A4 straks goed bevalt, en de A3 wat meer KM's heeft (en de kids geen buggy's/wagens meer nodig hebben), gaat die eruit voor een VW Up! of iets in die strekking, genoeg ruimte voor 4 personen en lekker zuinig in verbruik en WB
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #77

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    @ Gilles 2.2: Jammer dat je dan eigenlijk te laat bent voor Volvo's V60 plug-in-hybrid: geheel belastingvrij en een dikke machiene onder de motorkap...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  19. #78
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    tekort ruimte in een V70??
    Geloof het of niet; je krijgt met moeite drie kinderstoeltjes op de achterbank en als het lukt dan kun je de gordels niet meer bedienen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    VW Up! of iets in die strekking, genoeg ruimte voor 4 personen en lekker zuinig in verbruik en WB
    Precies om die reden heb ik een A2 aangeschaft.
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  20. #79
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    @ Gilles 2.2: Jammer dat je dan eigenlijk te laat bent voor Volvo's V60 plug-in-hybrid: geheel belastingvrij en een dikke machiene onder de motorkap...
    Idd een topper, maar qua formaat niet echt een maatje groter tov de V70...
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  21. #80

    Standaard Re: Andere voiture maar geen Audi? Of toch wel? (leasepraat alert! of toch niet?)

    @Bob-A2: jij in een UP!? Dat gaat al nauwelijks passen, laat staan dat er nog iemand achterin kan die meer weegt dan een gemiddelde boterham!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •