Pagina 4 van 59 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 1166

Onderwerp: ketelapper - S4 Cabriolet [B7, 06/2006] 'dakloze ringen' voor zonnige dagen ... uitgezwaaid (p.58)

  1. #61

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Balen zeg!! Aangezien je er niets over meldt ga ik er vanuit dat het met "ketelapster" goed gaat, dat is in ieder geval goed nieuws dan!

    Zijn altijd lelijke schades dit, zal wel weer flink in de papieren lopen, of wordt het verzekeringswerk?

    'De ander' ziet er veel erger uit; Japans rijstpapier...
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  2. #62
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.204
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Naast de schade in vorige post, is er inzake vervanging de update: er is een 'top 5' van opties

    1. heel goed samengestelde A5 occassion pré-facelift, mits die voor érg goede prijs kan worden gekocht (privat, Hannover)

    2. Amsterdamse showroomauto

    3. goed samengestelde A5 occassion facelift ergens in Duitsland

    4. hele mooie A5 occassion facelift van 3 juni 2013 met Exclusive zwart-rood leer. Enige minpunt is Ibisweiss (dealer, Krefeld)

    5. rustig wachten tot eind dit jaar...

    Opties 1, 2 en 3 liggen bij @sjoeritzz Voor optie 3 gaat hij zelf zoeken, hij kent mijn wensen. Optie 4 staat zaterdag op mijn agenda. Dan kunnen we in stijl naar Krefeld, want morgen en zaterdag heb ik A5 cabrio als vervangende auto van mijn dealer toegezegd gekregen (i.v.m. onderhoudsbeurt aan mijn auto)


    De S5 die @Peeet elders postte, staat niet in het lijstje. Plaatje van een auto, maar (nu) niet aan ons besteed.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #63
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Help ketelapster in dakloze ringen

    Fijne dealer
    Die speelt goed in op de behoefte van een trouwe klant.
    Ben benieuwd naar de proefrit dag review.

    Die souflaki ziet er behoorlijk sneu uit zo zeg. Lijkt wel gesmolten in de zon

    Mijn schoonzuster was laatst ook achterop een auto gereden met haar Aygo. Deze was gelijk total-loss.
    De voorligger had alleen een paar krassen

    Ik rijd nu voor het derde jaar achter elkaar een Peugeot 308 cabrio tijdens mijn vakantie en het is werkelijk een hele fijne comfortabele wagen.

    Met een A5 cabrio ga je (gaat ze) natuurlijk wel naar 'the next level'.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #64

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Ibiss .... hmmm
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #65
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.204
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    @sham27
    Ja, inderdaad en gelukkig: zowel ketelapster als de sakédrinker hebben lichamelijk niets (behalve uurtje bibbers) en het is allemaal alleen blik-/plastic-/glasschade!



    De demo-A5 is morgen overdag voor ketelapster (zij brengt mijn auto naar dealer, ik ga zelf al vroeg met haar buts-CC op pad), 's avonds en zaterdag samen. Verslag volgt
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #66
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    ben erg benieuwd naar het verslag. Welke uitvoering?
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  7. #67

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Ff een vind ik leuk omdat:
    1. Ketelapper de schademonteur. Zie je niks meer van in het werk
    2. De nr plaathouder
    3. En Ketelapster meteen hup in de A5 een dagje

    Maar tja dit kan allemaal omdat het alleen maar blikschade is. En tja S denkt als ik lang wacht zit ik straks met een A3 opgescheept
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten

    De S5 die @Peeet elders postte, staat niet in het lijstje. Plaatje van een auto, maar (nu) niet aan ons besteed.
    Dat was deze, voor wie het gemist had : http://occasion.audi.nl/sd3059a20a1d...ey=7393&page=0

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #69

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Balen van de schade V & S

    Maarrr ... laat 't even goed checken, je bent zelf al goed bezig geweest, maar zo'n plastic-peus kan 'n hoop hebben.
    Mn Pa heeft er ook en, Ma had de achterbumper aan barrels gereden; grote deuk erin.
    Bezoekje aan de schadehersteller voor indicatie schadebedrag gedaan; Monteur keek ernaar, pakte een feun om de boel wat op de warmen en KNAL, deuk schoot eruit en alles weer netjes! Nog even een poetsbeurtje na, niets meer van te zien.
    Niet dat zoiets een kapot koplampglas fixt, maar wellicht nog wat andere keine schadetjes.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #70
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.391
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Dat is zuur.
    Gelukkig alleen maar materiële schade.

    Sterkte met afwikkelen.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #71
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Help ketelapster in dakloze ringen

    He, minder zo'n schade.

    Maarree, wat is er mis met IBIS???? :-)
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

  13. #72
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.204
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Zoals gemeld heeft ketelapster gisteren met demo-A5 cabriolet van mijn dealer gereden. En vanochtend wij samen. Goede bestemming: Audi-dealer in Krefeld Daar staat een mooi aantal A5 cabrio-occassions om een en ander te bekijken. Onder andere Exclusive-interieur zwart-karmesinrood en lakkleuren Gletsjerwit Misanorood.



    De A5 cabriolet van mijn dealer Hegeman Nijmegen:




    Leuke oprit zo samen! Fusion-interieur zwart-rood van de Peugeot blijven wij allebei supermooi vinden; grauwe Audi steekt er dan maar flets bij af Maar zie verderop Exclusive-interieur van Audi...




    Goedgekeurd met dak open en 200km/u op A57




    En de beauties bij Audi Krefeld:

    Ibiswit met Exclusive interieur





    Misanorot


    Gletsjerwit viel erg tegen; stond naast Ibiswitte Q5 en onder de wolken van vanochtend nauwelijks verschil te zien.


    Conclusies van vandaag:

    - Duitse dealer super gastvrij, behulpzaam, geen enkele moeite teveel om ons te helpen

    - Beide wittinten definitief afgevallen als kleurkeuze.

    - Misanorood is gaaf, maar ketelapster verwacht (terecht, vrees ik) er snel op uitgekeken te zijn.

    - IJszilver blijvend op nummer 1. Monsoongrijs nog eens goed bekijken (lijkt 'doodser' maar contrast met chromen voorruit-lijst wel sterker).

    - Exclusive interieur zwart-karmesinrot is verheven tot must-have...!!!... In Duitsland kost dit slechts € 350 meerprijs bovenop volleder fijnnappa, in Nederland lijkt het € 3.500 te zijn Pon doet geen herberekening van de fijnnappa-meerprijs die al in het Open Days-pakket zit

    - Nieuw-bestellen steeds aannemelijker, omdat occassion naar onze zin niet te vinden zal zijn.

    - Duitse dealer gaat ook voorstel doen. Margeruimte voor dealers in D is veel groter (met dank aan Pon in NL...) en ruim 3.000 prijsverschil in Exclusive-line maakt zijn kans al snel erg groot. Mooi ook dat hij zo makkelijk vertelt dat hij geen nieuwe auto's direct aan Nederlanders mag leveren, maar dat het heel gebruikelijk is om een auto dan even op hun eigen naam te zetten en na paar weken als 'occassion' af te leveren

    - Bij levering via Duitse dealer ook wel kans op Exclusive Lackierung (in Duitsland meerprijs bovenop metallic lak € 1.600, in NL € 3.361; in NL geen herberekening met meerprijs van metallic - dat al in pakket is inbegrepen ) Dan komt Sepangblauw met interieur zwart-alabasterwit met stip de lijst binnen.


    Nieuwlevering zou ik dan plannen naar maart 2014, bestellen januari.

    De 307CC botsauto wordt in de week van 5 augustus weer cosmetisch pico bello gemaakt
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #73

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Gaat spannend worden . Bij RS6 config viel me ook al grote prijsverschillen op zelfs met BPM. 10-15% volgens mij haalbaar en dan ook nog extra marge, @Misanorood ik zou het niet doen. Lak Kilometervreter is echt een drama voor de poetser.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  15. #74
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    maar dat het heel gebruikelijk is om een auto dan even op hun eigen naam te zetten en na paar weken als 'occassion' af te leveren
    @ketelapper

    Dan moet je wel in gedachten houden dat bij 9 vd 10 verzekeraars een "occasion" niet meer onder nieuwwaarde dekking te verzekeren valt..
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  16. #75

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Dan komt Sepangblauw met interieur zwart-alabasterwit met stip de lijst binnen.
    Wel met S-Line pakket in dat geval? Dat hoort toch wel bij Sepang..

    Misanorood ik zou het niet doen. Lak Kilometervreter is echt een drama voor de poetser.
    Drama? Gewoon een mooie uitdaging!

    Dan moet je wel in gedachten houden dat bij 9 vd 10 verzekeraars een "occasion" niet meer onder nieuwwaarde dekking te verzekeren valt..
    Goed punt!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  17. #76
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.391
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Misanorood ik zou het niet doen. Lak Kilometervreter is echt een drama voor de poetser.[/QUOTE]

    Krijg je wel over al die rode gloed op.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #77
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    - Bij levering via Duitse dealer ook wel kans op Exclusive Lackierung (in Duitsland meerprijs bovenop metallic lak € 1.600, in NL € 3.361; in NL geen herberekening met meerprijs van metallic - dat al in pakket is inbegrepen ) Dan komt Sepangblauw met interieur zwart-alabasterwit met stip de lijst binnen.
    Wow, Sepangblauw met zwart-alabasterwit =
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  19. #78
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skylinemike Bekijk Berichten
    Wow, Sepangblauw met zwart-alabasterwit =
    +1 hier!! Übersmaakvolle combi!

    Dat gaat wel een voor Nederlandse maatstaven unieke oprit opleveren Mr & Mrs. Ketelapper.... Hulde!

  20. #79

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA4 Bekijk Berichten
    +1 hier!! Übersmaakvolle combi!

    Dat gaat wel een voor Nederlandse maatstaven unieke oprit opleveren Mr & Mrs. Ketelapper.... Hulde!
    Dan alleen nog een witte erbij
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #80

    Standaard Re: Help ketelapster in dakloze ringen

    Mooie story weer, je eigen dealer is wel top zeg.
    Eerst je C7 mee krijgen, voor aflevering om vanalles te retrofitten,, toen het poetsen met een heleboel met AF leden, nu de A5 mee, perfect zeg.

    Monzazilver ook nog een kanshebber, is toch nog wel mooier dan ijszilver? Of wordt dat niet meer geleverd ?

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Pagina 4 van 59 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •