Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

  1. #21

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik vond Ferodo altijd erg prettig, maar ga nu zelf de Brembo's proberen op de B6 (wel met de Brembo's, niet met de OEM klauwen). Keuze zal voor jou persoonlijk gemaakt moeten worden. HP2000 schijnt wat meer sporty te zijn dan DS2500, maar nog niet zo erg als DS3000 (track only).

    Heb van Fineline imports gehoord dat de HP2000 van Brembo niet meer geleverd wordt (via hun althans). En ik kan ze nauwelijk op internetshop of Ebay vinden.
    Ik heb ook gelezen dat de DS2500 last kunnen hebben van piepen, en dat je er altijd stevig mee moet remmen omdat te verkomen... Ik zag ook de DS2000 of DS performance blokken staan. Is dat een mooi alternatief voor een upgrade op bestaande OEM klauwen en schijven? Deze zijn prijstechnisch ook iets minder duur ?

  2. #22

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RKohnen Bekijk Berichten
    Heb van Fineline imports gehoord dat de HP2000 van Brembo niet meer geleverd wordt (via hun althans). En ik kan ze nauwelijk op internetshop of Ebay vinden.
    Ik heb ook gelezen dat de DS2500 last kunnen hebben van piepen, en dat je er altijd stevig mee moet remmen omdat te verkomen... Ik zag ook de DS2000 of DS performance blokken staan. Is dat een mooi alternatief voor een upgrade op bestaande OEM klauwen en schijven? Deze zijn prijstechnisch ook iets minder duur ?
    Ik ga morgen even kijken wat HP2000 kost, als het voor jouw klauwen te koop is. DS2500 wil wel eens piepen, maar het wisselt sterk per applicatie. Ik had gepiep op de 312 setup op de B5 (Zimmermann 312x25 en DS2500 blokjes), maar niet op de Cayenne setup op de B5 (Zimmermann 350x32 + DS2500).

    DS2000 en DS Performance is volgens mij hetzelfde, en is iets beter dan een OEM blokje. Verwacht daar weinig van!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #23

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    HP2000 is er alleen voor de achter as. Gek genoeg.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #24

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    HP2000 is er alleen voor de achter as. Gek genoeg.
    ???

    Ik heb de volgende onderdeelnrs van Brembo uit hun onderdelen gids:
    partnr 07.B314.54 voor de Vooras obv 4B0 698 151 J
    partnr 07.B315.25 voor de achteras 8E0 698 451 L

    Ik heb ze bij auto-onderdelen24 besteld, en zij controleren die voor de zekerheid ook nog eens....

  5. #25

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    07.B314.54 > komt in mijn applicatielijst alleen op de TT 8N en de S3 8L voor; vandaar dat-ie niet naar boven komt als ik zoek op B6 blokken... OEM nummer zijn dan 8N0698151A en 1J0698151M..

    DS2500 FCP1323H passen op B5 en B6 A4's, en C5 A6's. Staat ook geen TT 8N/A3 8L tussen; gekke is dan als je FCP590H opzoekt, dat er wél een hele rits aan A3/4/6/8 modellen tussen staat!

    €126 is een normale prijs voor deze blokjes, AF-leden hadden ze bij mij voor €119 incl BTW excl montage meegekregen. Laat even weten of ze passen!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #26

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    07.B314.54 > komt in mijn applicatielijst alleen op de TT 8N en de S3 8L voor; vandaar dat-ie niet naar boven komt als ik zoek op B6 blokken... OEM nummer zijn dan 8N0698151A en 1J0698151M..

    DS2500 FCP1323H passen op B5 en B6 A4's, en C5 A6's. Staat ook geen TT 8N/A3 8L tussen; gekke is dan als je FCP590H opzoekt, dat er wél een hele rits aan A3/4/6/8 modellen tussen staat!

    €126 is een normale prijs voor deze blokjes, AF-leden hadden ze bij mij voor €119 incl BTW excl montage meegekregen. Laat even weten of ze passen!
    ]

    Hi Bastet,
    dank voor de informatie. Ik heb vandaag een mail gehad dat de brembo's niet leverbaar zijn bij hen. Ze komen met een alternatief van ATE, maar die wil ik niet.
    Dus ik heb ze gevraagd met een alternatief te komen, maar denk dat ze dat niet hebben.

    Die 119 euro, voor welke remblokken zijn dat? Zijn dat de DS2500 FCP1323H variant?
    Lever jij die?

  7. #27

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RKohnen Bekijk Berichten
    ]

    Hi Bastet,
    dank voor de informatie. Ik heb vandaag een mail gehad dat de brembo's niet leverbaar zijn bij hen. Ze komen met een alternatief van ATE, maar die wil ik niet.
    Dus ik heb ze gevraagd met een alternatief te komen, maar denk dat ze dat niet hebben.

    Die 119 euro, voor welke remblokken zijn dat? Zijn dat de DS2500 FCP1323H variant?
    Lever jij die?
    119 euro is voor de HP2000's die je hierboven noemt, en volgens mij zijn ze met een paar dagen gewoon leverbaar. Ik zal 't morgen nog eens controleren, en ik zal eens proberen te achterhalen of de TT en A3/S3 blokjes echt in de B5/6 passen.

    Mail even op info@xtmotorsport.com ... meld de link naar dit topic, en verwijs even naar mij (Stephan). Dan pak ik 'm morgen voor je op.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Voorstellen nieuwe A4 B5 rijder

    @ Bastet, ik heb je net een mailtje gestuurd. Ik ben erg benieuwd! Dank voor je hulp tot dusverre

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •