Pagina 44 van 162 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 880 van de 3234

Onderwerp: Peeet A5 Sportback PLS - diverse Retrofits in post 1

  1. #861

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kijk eens in mijn topic ... hoeveel geduld heb je
    Ziet er wel erg gaaf uit, zo voorrop bij jou, rechtreeks op de grill houder, denk dat ik ook maar eens ga doen.

    Peeet

    PS is de DE houder al op post
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  2. #862

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Zurück aus der Schweiz (Wallis), sneeuw sneeuw en glijpartiij - Diverse Retrofits

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Zag gisteren bij Van Udenhout dat ze de audi ringen voor achterop de kofferklep ook in carbon uitvoering hebben. Zagen er erg gaaf uit!
    Dan vindt dan weer een beete te sjonnie
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #863

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    De zondag morgen maar weer eens nutig gebruikt, de 19 inch rotors in de PB Wheelsealent gezet.
    En de Dunlops met C.Pro Perl coat weer mooi matzwart.

    Bijlage 183848 Bijlage 183849 Bijlage 183847

    En ze weer onder de A5 gezet.

    Bijlage 183850


    Nog te doen

    - Wintervelgen in een mat Titanium Grey, Audi kleur nummer L8AU
    - 4e jaar garantie
    - Kenteken plaat houder, uit Inglostad bij fabrieks levering; vorsprug ........ van @FASt
    - Poetsdag samen met @kilometervreter , planning 10 april
    - Deactivatie passagiers airbag schakelaar en weergave knop


    Wensen voorlopig, t'zal wel spoedig oplopen

    - Knop zonnerollo van A5C geschikt maken voor, garage deur opener
    - TPMS
    - Hold assist
    - Spacers HR, 10 mm voor & 15 mm achter

    - PDC achter zichtbaar maken via VCDS/VagCom, nog niet gevonden op face-lift modellen.
    - PDC voor retrofitten

    Twijfel.

    Volledig gaan voor black optiek
    - Zwarte buitenspiegel kappen, in bezit en zitten er nu voor een tijdje op, 19-2-14
    - Diffussor hoogglans zwart met matzwarte honinggraat inleg van @sterko A5C
    - Zwarte hoogglans ringen op grill en kofferklep
    Bijlage 183865Bijlage 183862 Bijlage 183863Bijlage 183864
    - Zwarte hoogglans S-Line logos
    Bijlage 183860Bijlage 183861

    - Rear view PDC camera



    Peeet
    Proriteit 1 = een 1AT ABS/ESP unit vinden om de holdassit te kunnen retroffiten.
    En bijkomstig voordeel, TPMS kan dan ook.

    Vind het helemaal niks nu, op de A4 had ik het wel, daar nog nooit mijn handrem aangeraakt, nu wordt ik er gek van.

    Ik heb nu dus de 1AS ABS/ESP unit partnummer 8K0 614 517 GF, wat op de pomp staat in de engineroom, zie foto.
    P3172834.jpg P1252687.jpg
    EKTA geeft op basis van mijn chassis nummer 8K0 614 517 GG

    @FASt of andere face-lift voorwiel drivers met 1AT welk partnummer hebben jullie ?
    Als je de motorkap open doet kun je het partnummer aflezen op de ABS/ESP unit

    VagCom/VCDS autoscan, Adres 03 geeft dit

    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb
    Part No SW: 8K0 907 379 CG HW: 8K0 907 379 CG
    Component: ESP8 front H09 0100
    Revision: -------- Serial number: --------------
    Coding: 031544
    Shop #: WSC 06192 000 00000

    No fault code found.

    En kan iemand met een face-lift voorwiel driver met 1AT versie hier een autoscan plaatsen van adres 03

    Peeet

    Bedienings knop LHD heb ik al
    33997_3.jpgP1252678.jpgP1252679.jpg
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #864

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Ziet er wel erg gaaf uit, zo voorrop bij jou, rechtreeks op de grill houder, denk dat ik ook maar eens ga doen.

    Peeet

    PS is de DE houder al op post
    Nope. Eens kijken of we hem kunnen voorbereiden vanavond
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #865

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Bij mij zit er deze

    DSC_5724.jpg

    De GT
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #866
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    @Peeet Had jij toen ook dat als je de Hold Assist aan hebt staan de handrem er op gaat zodra je je gordel los maakt als de motor nog draait? Dit gebeurt bij mij zelfs als ik de versnellingbak al in P heb gezet. Heb nog niet gekeken of ik het kan weg coden maar wil graag weten of deze actie bij jou ook was.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #867

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Ik merk idd dat de handrem er ook automatisch op gaat als ik de auto uit zet. Bij gordel los weet ik nog niet. Zal het eens proberen. PS. mogelijk ook wat verschillen tussen automaat en handbak. Geeft het boekje geenuitsluitsel over het gedrag?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #868

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    @Peeet Had jij toen ook dat als je de Hold Assist aan hebt staan de handrem er op gaat zodra je je gordel los maakt als de motor nog draait? Dit gebeurt bij mij zelfs als ik de versnellingbak al in P heb gezet. Heb nog niet gekeken of ik het kan weg coden maar wil graag weten of deze actie bij jou ook was.
    Klopt, dat had mijn A4-B8 H6 MY2010 ook

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Ik merk idd dat de handrem er ook automatisch op gaat als ik de auto uit zet. Bij gordel los weet ik nog niet. Zal het eens proberen. PS. mogelijk ook wat verschillen tussen automaat en handbak. Geeft het boekje geenuitsluitsel over het gedrag?

    Een stukje over de werking van Holdassist uit Elsawin.


    Afhankelijk van het model is de wagen uitgerust met Audi Hold Assist (AHA).

    Deze functie ondersteunt de bestuurder als de wagen vaak of langdurig bij draaiende motor stil moet blijven staan
    Nadat de wagen bij geactiveerde funtie tot stilstand is gekomen, houdt Audi Hold Assist (AHA) de wagen stil.
    De bestuurder kan het rempedaal loslaten.
    Eerst wordt de wagen in stilstand gehouden door handhaving van de remdruk in het ESP op alle vier wielen van de wagen.
    Om bij langer stilstaan oververhitting van de ESP-magneetkleppen te voorkomen, wordt vanaf een temperatuur van 200 °C de remwerking automatisch overgenomen door de elektromechanische parkeerrem op de achterwielen.

    Het tijdstip waarop de remmen automatisch worden losgelaten, wordt bepaald op basis van de volgende gegevens:

    - Motorkoppel
    - Hellingshoek
    - Ingeschakelde versnelling
    - Bij wagens met schakelbak, stand van het koppelingspedaal door de koppelingssensor
    - Bij wagens met automatische versnellingsbak de overbrugging van de koppelomvormer

    Om achteruitrollen van de wagen te voorkomen worden de remmen echter pas losgelaten als voldoende motorkoppel beschikbaar is.
    Inschakelen

    De functie kan alleen onder de volgende voorwaarden ‘stand by’ worden geschakeld:
    - Bestuurder is aangegespt (autogordel aan)
    - Motor draait
    - Bestuurdersportier gesloten
    - ESP en elektromechanische parkeerrem storingvrij.

    Als je hem in wil schakelen en 1 van de 3 bovenste voorwaarden is niet voldaan krijg je dit in je BIS te zien.
    Uit mijn vorige B8 nog in het Engels, BIS in mijn A5 is Nederlands
    Hillhold%20melding.jpg


    Activering gebeurt door bediening van schakelaar -2- in de middenconsole.
    De schakelaar geeft de bedrijfsfunctie aan

    - Buiten werking: led in schakelaar is uit.
    - Stand-by, led in schakelaar is aan.
    - Actief, led in schakelaar is aan en aanduiding op instrumentenpaneel, groene ‘P’.

    Overname van de remfunctie van ESP door de elektromechanische parkeerrem gebeurt alleen als de ‘groene P’ op het instrumentenpaneel zichtbaar is en als:

    - de magneetkleppen in het ESP een temperatuur van 200 °C hebben bereikt
    - het bestuurdersportier wordt geopend
    - de veiligheidsgordel door de bestuurder wordt afgedaan
    - de motor wordt afgezet
    - het contact wordt uitgeschakeld
    - de schakelaar wordt bediend
    - rem- of gaspedaal worden ingetrapt
    - de schakelaar van de Audi Hold Assist (AHA) wordt bediend, zonder dat de voetrem wordt ingetrapt.

    Aanwijzing bij overname van de remfunctie van het ESP door de elektromechanische parkeerrem
    verandert de weergave in het instrumentenpaneel van een ‘groene P’ in een ‘rode P’

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #869

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Proriteit 1 = een 1AT ABS/ESP unit vinden om de holdassit te kunnen retroffiten.
    En bijkomstig voordeel, TPMS kan dan ook.

    Vind het helemaal niks nu, op de A4 had ik het wel, daar nog nooit mijn handrem aangeraakt, nu wordt ik er gek van.

    Ik heb nu dus de 1AS ABS/ESP unit partnummer 8K0 614 517 GF, wat op de pomp staat in de engineroom, zie foto.
    P3172834.jpg P1252687.jpg
    EKTA geeft op basis van mijn chassis nummer 8K0 614 517 GG

    @FASt of andere face-lift voorwiel drivers met 1AT welk partnummer hebben jullie ?
    Als je de motorkap open doet kun je het partnummer aflezen op de ABS/ESP unit

    VagCom/VCDS autoscan, Adres 03 geeft dit

    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb
    Part No SW: 8K0 907 379 CG HW: 8K0 907 379 CG
    Component: ESP8 front H09 0100
    Revision: -------- Serial number: --------------
    Coding: 031544
    Shop #: WSC 06192 000 00000

    No fault code found.

    En kan iemand met een face-lift voorwiel aandrijver met 1AT versie hier een autoscan plaatsen van adres 03

    Peeet

    Bedienings knop LHD heb ik al
    33997_3.jpgP1252678.jpgP1252679.jpg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Bij mij zit er deze

    DSC_5724.jpg

    De GT
    OK bedankt de GT, jij hebt dan de 8K0 614 517 HB na 30-9-2013
    Ik heb de 1AS unit de GF, ik zou dan moeten hebben de 8K0 614 517 GJ uit EKTA, dat is de GH van 6-2-2013 tot 30-9-2013
    Of de nieuwer, net als die van jou.
    Of die. die daar nog tussen zit 8K0 614 517 GD uit Ekta de GB versie 25-5-2013 tot 30-9-2013

    Maar niet wagen met oudere versies

    Zie PDF's uit EKTA blz 1 voor alle voorwiel aandrijvers, die ik vorige week even op mijn chassisnummer heb laten printen.

    @FASt of @Reboq kunnen jullie adres 03 hier even plaatsen, als de Scuba facelifter van Franc aan de VCDS hangt.

    Peeet

    PS @JockJam, wat @sterko al aanhaalde, dat quattro (blz 2) niks heeft te maken met 1AS of 1AT, dat was puur omdat je TPMS had af-fabriek.
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  11. #870
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Zurück aus der Schweiz (Wallis), sneeuw sneeuw en glijpartiij - Diverse Retrofits

    Dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat de 1AT ook met quattro te maken had. Zal eens kijken of ik het kan terugvinden.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #871
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    @FASt of @Reboq kunnen jullie adres 03 hier even plaatsen, als de Scuba facelifter van Franc aan de VCDS hangt.

    Peeet
    Geen probleem, althans... Heb nog geen Scuba blauw gezien
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  13. #872

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Geen probleem, althans... Heb nog geen Scuba blauw gezien
    Past nog steeds niet in de planning. Vrouwlief moet weer twee avonden werken . Woensdag blauwebrieven avond bij pa. Donderdag laat thuis voor training en vrijdag dochterlief jarig ... Schiet dus niet op ... Grmbl
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #873
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Past nog steeds niet in de planning. Vrouwlief moet weer twee avonden werken . Woensdag blauwebrieven avond bij pa. Donderdag laat thuis voor training en vrijdag dochterlief jarig ... Schiet dus niet op ... Grmbl
    Vrijdag overdag even... en anders zet je 'm voor de deur en pas ik 'm aan. Bel ik je als hij klaar staat.
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  15. #874

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    @Peeet koekoek zit in zijn tijdelijke hok. Woensdag overdracht om donderdag in het Zeeuwse te laten landen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Vrijdag overdag even... en anders zet je 'm voor de deur en pas ik 'm aan. Bel ik je als hij klaar staat.
    Vrijdag ook training en 's avonds dus aandacht voor dochterlief. Met natuurlijk ook nog de nodige feestpartijen. Volgende week ziet er stuk beter uit. Komt goed.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #875

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Geen probleem, althans... Heb nog geen Scuba blauw gezien
    OK, bedankt alvast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    @Peeet koekoek zit in zijn tijdelijke hok. Woensdag overdracht om donderdag in het Zeeuwse te laten landen.
    Zal donderdag hem proberen te lokken met wat voer.

    Moet donderdag dan wel @sterko in de gaten houden, dat ie hem niet inpikt.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  17. #876
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.769
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Mogge Kappie!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  18. #877

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Mogge Kappie!
    Moge, is even wennen hier, weet niet meer of het dag of nacht is, zo zachtjes aan.
    Nieuw rooster 8 op 8 af (4-12 / 20-4 / 12-20) enz ipv 12 op 12 af (8-20 / 20-8).

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  19. #878

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Hoe hem haaks
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #879
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Moet donderdag dan wel @sterko in de gaten houden, dat ie hem niet inpikt.
    Wil je hem ruilen tegen een "007auto.nl" houder? Zijn nog exclusiever.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  21. #880
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet A5 Sportback PLS - Wintertrim - Electrisch opklapbare automatisch dimbare spiegels met kompas binnenspiegel - voorzij ramen getint

    Dan werk je om de dag 16 uur, goed dat mijn baas hier niet mee leest
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •