60k of 5 jaar.
trouwens die winterset velgen net gekocht op marktplaats? met et30? Dat zijn geen rs4 b5 velgen. ET30 en de nummers die er op staan zijn voor een a6 c5 oa. Dat heb ik die verkoper ook gemeld, maar schijnbaar was ie het vergeten te melden richting jou,
Volgens mij heb je gelijk:
Ik zie links ET30 staan volgens mij, klopt dat?
Maakt me niet zoveel uit. De prijs was goed en ik heb 'hardtop' velgen welk ik weer onder de auto kan zetten zonder problemen.
Waardeloos zou ik niet zeggen. Heb ze er 2 jaar onder gehad en ze remde in de 2 noodsituaties meer dan uitstekend. Circuit gebruik is een ander verhaal, maar dat gaat zo'n beetje op voor elk type standaard remmen.
Iemand zei me dat Keramische remmen toch echt de betere optie zou zijn. Mischien toch maar overwegen.
Als jij 2 jaar zonder issues ip de stock remmen kon rijden ga je de ceramische optie niet waarderen denk ik, die moet je flink warmer stoken voordat het goed remt, en dat is denk ik minder jouw rijstijl dan..
waarom niet "gewoon" voor de 18Z optie gaan met ML schijven?
denk dat dat toch een gulden middenweg zou zijn.
zelf heb ik de B5 S4 2-pots eraf gegooid en ge-upgrde naar "normale" B7 S4 remmen... werkt ook erg goed.
Als je je info van de juiste fora haalt (audisrs.com of rs-quattro.de) dan kom je daar zonder problemen wel uit.
er zijn zelfs complete ombouw handleidingen te vinden.
Eigenlijk stapt gewoon bijna iedereen van de originele remmen af bij een RS4, zeker als deze getuned is.
Zelfs de S4 rijders pakken geen B5 RS4 remmen voorop voor diverse redenen.
Heren, een open air intake: http://www.ebay.de/itm/NEUHEIT-AGM-O...4AAOSwofxUcwfF
Die is natuurlijk mooi gescheiden, en er moet ook het e.a worden verplaatst bij installatie van zoiets. Ik kan ermee inkome dat het gaspedaal met zoiets iets responsiever wordt maar heeft het verder nog een toevoeging? Of alleen meer geluid en je MAF gaat binnen de kortste keren naar de klote?
Eerste vraag wat ik dan denk...... waarom?
originele inlaat van de rs4 is gewoon goed en niet echt een beperkende factor met originele turbo's.
zelfs dik over de 500 pk wordt gewoon standaard rs4 luchtfilter box gebruikt.
zoals eerder al gezegd... meld je eens aan op www.audisrs.com
daar vind je al deze info... hier in nederland is er erg weinig kennis beschikbaar op dat gebied.