Pagina 102 van 517 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.021 tot 2.040 van de 10335

Onderwerp: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic

  1. #2021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    Dat 10 voor Zes shoppen is de nieuwe rage blijkbaar, heb er ook veel last van en de buren klagen er ook over....
    :oops: Moet ik vanavond ook even doen ... maar niet 10 voor 6 hoor ... probeer 5uur/half 6. Wasmasjien is stuk, das toch noodzaak!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Bob , zo hoor je toch te werken, althans dat zou ik wel als werkgever verwachten....:wink:
    Die verwachtte ik al een beetje ja, en daar heb je ook gelijk in. Komt wat ongelukkig over in mn verhaaltje.
    Tis meer een kwestie dat ik eigenlijk geen zin heb om mn best te doen voor dit soort achterbakse types. Als iemand een goede baas is en mij waardeert, werk ik graag 12u p/dag voor 'm, maakt mij echt niet uit, maar op deze manier, nee, thanks. Gelukkig is de man er vandaag niet, lekker rustig.

    @poetsertje: :-D Mooi verhaal! Zit veel waarheid in! :-D Je vergat nog: en na zo'n stukkie Den Helder wil die eigenlijk alleen nog maar meer rijden in de 80, die Golf mag lekker blijven staan van mij!

    En qua klandizie; je staat op de lijst wat betreft "toekomstig-tapijt-of-laminaat-levrancier" voor ons huisje hoor! Nog even wat verbouwen en dan moet het er maar eens van komen (ga dit weekend een nieuw plafond in de overloop maken denk ik)

    Gisteren ook weer fijn: 4km in 3 kwartier afgelegd ... :roll: ... verkeerssituatie in Amsterdam, toeritten S101 en S102 richting Coentunnel moet ernstig op de schop genomen als je het mij vraagt, echt niet normaal meer!

    Zo, nu weer aan de slag!

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #2022

  3. #2023
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    @marietje

    Wat een mooie nieuwe avatar.
    Leuk familieportret.
    Gemaakt op de bank van jou en Pedro sr na de kinderen in bed te hebben gedaan aan het eind van een dagje ballorig ?

    8)
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  4. #2024

    Standaard

    ow marietje mocht je het vergeten zijn:
    ROKEN IS HEEEEEEL SLECHT VOOR JE

  5. #2025

    Standaard

    Bedankt, dat had ik net ff nodig.

    @ Poetsertje, nee, dat is die foto die ik van jou en je vrouw heb gemaakt voor de ballenbak, weet je nog? :-D


  6. #2026
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Ik dacht al, wat een bekend puree hoofd
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #2027
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zo, net terug van de automarkt in Utrecht. Wat gaan er een enorme hoeveelheden auto's ons land uit... en daar zijn ook aardig wat Audi's bij. Daan75 heeft me rondgeleid over het terrein, waar aardig wat Audi 80s zonder platen stonden. Nog niet verkocht: knalrode A3 1.6 '97 op LPG, erg netjes, moest 5750 opbrengen en een zilveren A8 3.7q uit '97, paar krassen maar verder keurig, voor 7950.

    Op de terugweg zat ik achter een VW T4 met exportplaten die een angstaanjagende hoeveelheid blauw-witte rook uitbraakte. Turbo en/of blok overleden... ik hoop dat er voor de Poolse grens nog een paar keer olie wordt bijgevuld, is een fors eind duwen anders.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #2028

    Standaard

    Zo, net terug van het APK-keuringsstation voor de APK van de typ89. Hij was "afgekeurd": ashoes rechtsvoor zou niet goed vastzitten (KwikShit-werk he) maar is beter vast gezet en m'n stoel kon bewegen: plastic geleider was losgeschoten. Eigenhandig teruggeduwd en toen was het dus goed. Wat denk je: steekproef... Kon ik weer terug lopen. Hopen dat ik geen muggenzifter heb... Ben nu aan het wachten op telefoontje.

    UPDATE: wel muggenzifter, maar hij mag weer een jaartje! Gelukkig was de rode verf alweer een beetje van de achterlichten
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  10. #2029
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Ze hebben vandaag tegen mijn geparkeerde B4 aan gereden
    En er zat ook nog een schroef in mijn rechter achter band.
    (al vind ik dat laatste niet zo erg en is inmiddels gerepareerd)

    En dat net voor het AACN kampeer weekend.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  11. #2030

    Standaard

    Laat me raden...geen briefje achtergelaten zeker?

    Altijd balen zoiets...

  12. #2031
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Laat me raden...geen briefje achtergelaten zeker?

    Altijd balen zoiets...
    Mijn alarm ging af, dus ze had meteen aandacht.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  13. #2032
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmm... :roll:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #2033
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    jaha kijk maar uit


















    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  15. #2034
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Vanmiddag nadat ik lekker aan het klussen was geweest aan de coupe besloot ik de oprit eens goed te bezemen.

    Nu heb ik met bezemen p/o met de achterkant van de bezemsteel een deukje in de achterklep van mn ouders A4 gestoten, en heb ze dat nog niet durven vertellen. :oops: :oops:

    Ik was al aan het zoeken naar een chipsaway dealer in de buurt, maar die zijn er niet. weet iemand een ander goed bedrijf wat dat ook op een eenvoudige manier kan fiksen?

    HELP! :cry:
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  16. #2035
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    http://www.zoekned.nl/Bedrijven/Huub...puiten/Urmond/

    Ik weet niet of dit in de buurt is, anders even googlen op uitdeuken zonder spuiten met wat namen van (grotere) plaatsen in de buurt.

    Succes!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #2036

    Standaard

    Minder Jeroen...

    En Het Beest is niet alleen bij jou langsgeweest Tom... :? Ik mocht m'n systeem ff opnieuw inrichten. Toen ik daar vijwel mee klaar was, na de installatie van de laatste driver, startte 'ie bij de reboot niet meer op. Geen laptop in de buurt natuurlijk... Windows maar op een andere partitir erbij gezet. Bleek dat ik teveel gekopieerd had met het terugzetten van bestanden, waardoor een map dusdanig gefragmenteerd was dat er bestanden automatisch naar een andere map geschreven werden. Nu is dat niet erg, maar wel als het je opstartbestanden zijn.

    Iemand ervaring met Unixsystemen die met wat info kan geven? :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  18. #2037

    Standaard

    Wat voor UNIX?
    S6

  19. #2038

    Standaard

    Nou, da's het punt wat...

    Ik wil dus een ander besturingssysteem, maar weet nog niet welke.

    Wat werkt er makkelijk, en heeft voldoende software tot z'n beschikking, noem maar op.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  20. #2039

    Standaard

    Linux heeft natuurlijk aardig wat software en is open source. Lekker goedkoop dus. Alleen zul je wel moeten weten hoe je er mee moet werken. Er zijn zoveel verschillende soorten Linux, je moet zoeken naar degene die aan jou wensen voldoet...

    Overzicht van verschillende Linux distributies...
    S6

  21. #2040

    Standaard

    Kijk, en allemaal ff uitproberen is wat lastig.

    Het werken zal meevallen na een poosje van gewenning, ik heb ook alle windowsversies gehad, en versleutel daar ook het nodige aan, ik ben zeker geen noob, dus daar ben ik zeker niet bang voor.


    Iig bedankt voor het overzicht, en verdere tips zijn welkom natuurlijk.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •