Pagina 5 van 43 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 849

Onderwerp: WK Voetbal is kotsen topic.

  1. #81

    Standaard

    Hersenloos
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #82

  3. #83

    Standaard

    ze lijkt op deze foto op een zielig hondje dat geen eten krijgen.

  4. #84

    Standaard

    pffft. op die foto zie je toch haar oranje vlaggetje niet?

    Anyway het voetbal interesseert met ook niets.
    Vandaag wel effe aan mijn vaderdag cadeau bezig geweest. Wel leuk, buiten staan decoupeerzagen als iedereen een wedstrijd probeert te volgen. :-)
    Number one in the hood G!

  5. #85
    quattro84
    Guest

    Standaard

    Dan nog zie ik toch liever NoBrains Verbaan dan een wedstrijdje van onze Hollandse Oranje mennekes..


  6. #86

    Standaard

    ik kijk toch liever ergens anders naar
    georgina verbaan heeft maar 2 voordelen

  7. #87
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    jongens ik moet zeggen dat het af en toe of topic gaan altijd wel leuk is
    maar waarom zit @pedro jr steeds aan zijn vader zijn PC :idea:
    kan SR niet van de buis afkomen :-D


    trouwens het is wel lekker warm , eens kijken ofdat we het morgen kunnen verbeteren.
    ,mischien ff een hitte golf creeren door al die oranje troep te verbranden :roll:
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  8. Ad
  9. #88
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Heb gisteren helaas een stuk meegemaakt op de beamer in de friture . Als ik de mietjes al zie vallen als ze met een pink aangeraakt worden krijg ik al braakneigingen.
    Volk dat normaal van een WAO uitkering zou trekken of een strippenkaart bij de dokter zou hebben.

    De "fans" met hun oranje huisgevels, hun zielige oranje vlaggetjes, en die ingebouwde toeters in hun bakkes. Stelletje idioten.

    Voor het geval het nog niet duidelijk is; /me is voetbalHATER en haat alles wat ermee te maken heeft.

    En nou ik toch bezig ben met dunne darminhoud te kotsen; ik vind het ook veel te warm :-D .
    Koekje erbij?

  10. #89

    Standaard

    Hilarisch topic!

    Wij hadden de TV wel even aanstaan gisteren, ik zat lekker te forummen en de foto's te doen voor de open schuifpui en mn meissie "probeerde" voetbal te kijken ... maar ze viel in slaap ... hahaha ... kun je nagaan hoe boeiend zo'n spelletje eigenlijk is ... :-D

    Overigens wel erg grappig dat op zo'n fantastische dag weer als gisteren opeens het hele land (nouja, behalve de mensen uit dit topic dan) naar binnen rennen om "lekker achter de buis te zitten" ... :-?

    En over "buis" gesproken; was vorige week voor "the neverending garantie story" bij zo'n TV gigant ... djeezz ... alles oranje daar, inclusief het personeel ... de "gezelligste voetbal-inhakers" schalden uit tientallen stereo's en de flatTV's gingen als warme broodjes over de toonbank ... ze stonden ook aardig raar te kijken toen ik vroeg of ze ook nog normale TV's hadden waar ik vooral niet op naar voetbal hoefde te kijken ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Populair topic... vandaag in de zon gezeten, biertje bij. Geen TV gezien.
    Wassie lekker ?

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #90
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Apart. Tom in de zon met zonder spa :-D
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  12. #91
    Bazzman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    46
    Posts
    227
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Gelukkig had ik gister ook wel wat leukers te doen dan voetbal kijken. Mijn vriendin werkt in de thuiszorg en ze moest gister werken van 13:00 tot 19:00. Ze had echt een hele lijst met mensen dus ik had mezelf opgeofferd om voor chauffeur te spelen want de andere optie was thuis blijven en dan verplicht voetbal kijken aangezien de hele familie niet goed snik is en elke tv en radio aanstaat. Ik heb de dag lekker doorgebracht met een goed boek en mijn meissie rondrijden. WK voetbal, het meest stomme en meest misselijk makende evenement ter wereld, YEGH.
    Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience

  13. #92
    paulb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    741
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik had gisteren een feestje wegens verjaardag van mijn schoonvader, het begon voor de wedstrijd, en eindigde er na. Heerlijk, heb er niets van gemerkt. Zelfs geen juichend publiek in de buurt.
    A4 Avant 2.0 TFSI quattro S-Line

  14. #93
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulb
    Ik had gisteren een feestje wegens verjaardag van mijn schoonvader, het begon voor de wedstrijd, en eindigde er na. Heerlijk, heb er niets van gemerkt. Zelfs geen juichend publiek in de buurt.
    kijk, dus heel Nederland achter de buis; volgens de kranten;
    is een grote leugen. Maar @paul, heb jij ff mazel gehad....... :-D
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  15. #94
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Wassie lekker ?
    Ik was vergeten om 'm koud te leggen, dus ik heb het bij gewoon bier gehouden. :? Was ook goed.

    Kan ik me er nog even op verheugen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Apart. Tom in de zon met zonder spa :-D
    Zolang ik op de fiets of te voet ben wel, anders zit ik met plezier een dag aan de spa...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #95

    Standaard

    En die Pedro negeren we gewoon.

    Daar komt, geheel volgens traditie van de gemiddelde voetbalfan, geen zinnig woord uit...

    En mocht Marit even wat instrumenten nodig hebben om hem z'n plek te wijzen, heb ik hier nog wel een momentsleutel liggen. Die mag ze ten alle tijde lenen... :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  17. #96

    Standaard

    Bij deze nodig ik jullie allemaal uit in het zonnige België. Geen Rode Duivels attribuut te merken deze dagen en we blazen nooit hoog van de toren met "België wordt wereldkampioen!" als we de eindronde halen. Iedereen komt buiten met het goede weer en kruipt niet achter de tv om passief 2 uur een balletje met 22 mannen die er achteraan lopen te volgen. Enkel bij Wimbledon en Roland Garros volgen we met passie onze landgenotes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delaney
    ze lijkt op deze foto op een zielig hondje dat geen eten krijgen.
    Ze zou van mij ook niets te eten krijgen.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  18. #97

    Standaard

    Alsjeblieft jongens, hebben we wat te doen als oranje weer moet spelen

    http://be.gizmodo.com/2006/05/18/antiwkgadget.html
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  19. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman 90QUATTRO
    he pedro ga lekker ff iets tunen ofzo :-?

    Ja precies.... Ga jij dan even pizza`s bezorgen :-? .......?




    Oh trouwens, Pedro is geen voetballiefhebber hoor, alleen als het Nederlands elftal speelt.:wink:

  20. #99
    herrB4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    39
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ik sluit mij aan bij desmett :-D
    in belgie is het een pak rustiger. weinig last van wk-gekte. 8)

    ik walg zelf van voetbal. 22 kinderachtige baby's die achter een bal aan lopen en elke keer een ander de schuld geven als ze over hun eigen voeten vallen. er zit echt nix intelligentie in die sport, noch bij de spelers, noch bij de supporters.

    heb zaterdag een uitstapje naar hulst gemaakt en daar was het opvallend iets minder "gezellig" als anders. overal oranje, zowel winkels als huizen: overversierd (zelfs de etalage van de sex shop was leeggehaald en volgelegd met voetbal shirts en vlaggetjes ).

    laat het dus maar snel over zijn, het k*t-wk!
    "You've got to have the Vorsprung in order to be in front"

    2012 Audi A4 Avant 2.0tdi 136pk

  21. #100
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik kwam straks een volwassen vent tegen die er niet uitzag alsof-ie in de voorhoede van de Jostiband speelde, maar hij fietste rond in oranje voetbaltenue en met een vlaggenstok met oranje vlag op de bagagedrager geknutseld.

    Regressie door WK?

    Whatever, ieder zijn lol maar dit is me een beetje te infantiel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 5 van 43 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •