Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 81

Onderwerp: Vandaag wordt het ventje begraven...... (Jesse Dingemans.. )

  1. #1

    Standaard Vandaag wordt het ventje begraven...... (Jesse Dingemans.. )

    Het trieste nieuws van alweer bijna een week geleden.
    Te gek voor woorden dat dit gebeurde....

    Het rare is, ik moest er ineens aan denken toen ik een 'vrolijk' liedje op de radio meefloot....... Het leven is soms veel te hard! :cry:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #2
    Logi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Posts
    198
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Wat bezield de dader toch!

    Zoals vele Amerikanen zullen zeggen "Not fair!"

  3. #3

    Standaard

    Zijn dingen waar een normaal denkend mens met verstand niet bij kan....
    Triest is het zeker.

  4. #4

    Standaard

    Kan me er steeds kwaad over maken als ik er aan denk, wat een onmacht.....
    Verschrikkelijk!

  5. #5
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Weet honderd procent zeker als het mijn dochter was geweest ik hem vermoord had (als mijn vader of broers me niet voor waren)....misschien krijg je hem nu niet te pakken maar uiteindelijk ging het lichtje voor hem pijnlijk uit...

    Zo'n onschuldig kind, hufter!
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)


  6. #6

    Standaard

    Lastig hoor, zou vooral eens willen horen waarom hij dit gedaan heeft. De speculatie is nu datJesse hem heeft betrapt bij het inbreken in de school.

  7. #7
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Hier schieten woorden te kort..........
    Ik wens de ouders heel veel sterkte toe met dit onvervangbare verlies.

    Dat de hufter die dit op z'n geweten heeft mag wegrotten in z'n cel, en als ie daar ooit nog eens levend uit mocht komen alsnog z'n strot afgesneden wordt, vuile #@$%%$##@!#$%

    Krijg er nog tranen van in m'n ogen.......... , wat is dit erg.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    :cry: Ik denk dat mijn onderschrift duidelijk mijn gedachten onder woorden brengt.

  10. #9

    Standaard

    Het is niet te bevatten dat iemand een onschuldig kind met zo'n intensie te lijf gaat... Moet je je voorstellen: Je loopt op een voor jouw veilige school alleen rond.. Betrapt waarschijnlijk iemand die uit angst voor herkenning (diefstal) jouw in je nek steekt. Het leven glijd uit je weg. Je zult je ouders niet meer zien, niet meer spelen, niks meer leren. Je bent alleen met een kille moordenaar in een gebouw en weg is je bestaan! Hoe koud is het dan.....

    Je krijgt het nieuws te horen tijdens je dagelijkse beslomeringen of werk dat je kind wat je naar school hebt gebracht z'n laatste angstige adem heeft gelaten omdat ie op het verkeerde moment iemand trof op de gang..

    Zo zinloos... Ik weet gewoon niet wat ik er bij moet voelen.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #10

    Standaard

    Degene die dit op zijn geweten heeft moet erg ziek zijn in ieder geval....
    Hoe kun je zoiets onschuldigs als een kind vermoorden...
    Niet te bevatten.....
    [img][http://www.elsevier.nl/artimg/200612/jesse.jpg]http://www.elsevier.nl/artimg/200612/jesse.jpg[/img]

  12. #11

    Standaard

    Tsja, dit is te triest overal voor...

    Wat kun je hier nu voor zinnigs op zeggen? Ik zou het niet weten te nutteloos overal voor... Ik zou ook niet weten hoe je als familie na zo'n incident verder moet. Hoe bevat je zoiets?

    Ik zou denk ik vanwege blind haat verpest zijn, en niet eerder rusten voordat ik de dader in kwestie z'n gal letterlijk uit z'n pens had getrapt. Niks opsluiten of zo, maar afwerken, de waardeloze en maatschappelijk volledig nutteloze hond. Die is letterlijk de kogel nog niet waard. Pest is alleen dat hij hoe dan ook ooit weer de kans heeft om terug te keren in de maatschappij. Dat echt "levenslang" moet ik eerst nog maar eens zien.


    Hoe dan ook, ik kan er met de pet niet bij... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #12

    Standaard

    Dat houdt mij dus ook bezig, die angst van dat jongetje. Ik houd mezelf voor dat een kind van 8 nog niet het volle besef heeft en nooit verwacht zal hebben dat hij vermoord zou worden. Dat hij geen pijn heeft gevoeld.

    Ik voel een enorme frustratie en heel veel verdriet. De gedachte dat je kind op een basisschool ook al niet meer veilig is. Ik hoop dat dit collectieve rouwgevoel een ommeslag zal betekenen. Je kan de krant niet meer openslaan of er is weer een kind vermoord. Soms door eigen mama of papa. We zijn aan het muteren.

  14. #13

    Standaard

    Ik hoop wel dat we met zijn allen beseffen dat dit echt een incident is, hoe treurig ook.
    We moeten niet gaan overdrijven dat scholen nu beveiligd moeten worden. Het is alleen zo dat meesters en juffen alerter moeten zijn.
    Ik vind het moeilijk om te zeggen dat het iets van deze tijd is, het komt al veel langer voor dat er zulke zieke figuren rondlopen.

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Ik hoop dat dit collectieve rouwgevoel een ommeslag zal betekenen.

    Reken daar nou maar niet op. In dit opzicht is dit land de idioterie al ver overstegen, dus dit zal ook niets uithalen en aldus bijgeschreven worden in de categorie "zinloos".

    Een paar jaar de bak in omdat je je baby een jeu de boulesbal op het hoofd gooit.

    Duh!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  16. #15

    Standaard

    Inderdaad Appie, die ommekeer zal er niet komen. Dat is net als met zinloos geweld. Elk normaal denkend mens is al omgekeerd die zal zoiets niet doen. Het is die 1% mensen die niet sporen die zulke dingen altijd zullen blijven doen.

  17. #16
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Laten ze die in godsnaam levenslang opsluiten................... echt levenslang.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  18. #17

    Standaard

    In elk geval geen TBS en al helemaal niet met proefverlof en andere uitjes.

  19. #18

    Standaard

    Daarom... En inderdaad, ik zit er niet op te wachten dat ze van scholen vestigingen gaan maken, dat schiet niet op. Dat lijkt leuk, maar je voorkomt er niets mee. Dan krijg je dit wel op een sportclub of zo, je perkt alle vrijheden in en blokkeert een normale ontwikkeling.

    Daar heb je niets aan. En als leerkracht kun je eenvoudigweg ook niet met ieder kind meelopen naar pak 'm beet de wc of zo. Dan laat je weer 20 anderen zitten. En trouwens, zolang je als leerkracht niet bewapend bent, doe je ook niets.


    Te ziek gewoon... :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  20. #19

    Standaard

    @ Joost, natuurlijk is het zo dat er zolang er mensen bestaan er zieke breinen bestaan. Ik denk alleen wel dat er een enorme normen - en waardenvervaging is ontstaan, en dat er een "vervlakking" van emoties, geweten aan het opspelen is. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Er zijn steeds minder remmingen.


    Ik weet het niet of er geen ommekeer zal komen, misschien zullen wij dat niet meer meemaken, misschien onze kinderen wel.

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf
    Laten ze die in godsnaam levenslang opsluiten................... echt levenslang.

    Da's te duur, dat is 'ie niet waard.

    Definitieve onttrekking uit de maatschappij is de oplossing.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •