Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: [filmpje] Vliegtuig crashes

  1. #1

    Standaard [filmpje] Vliegtuig crashes


  2. #2

    Standaard

    Zitten hele erge tussen. Het zou je maar overkomen.

  3. #3

    Standaard

    erge beelden jah
    proud s4 owner

  4. #4
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    zo :shock:

    maar gelukkig wel een rustgevent muziekje
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  5. #5

    Standaard

    Jezus wat een klote muziekje zeg.

    Ik ben echt geen mietje maar als je bedenkt dat er zoveel mensen kapot zijn gegaan bij deze akties had ik er iets stemmigers onder gezet :-?
    Hij doet het weer!


  6. #6
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Zo zitten heftige klappen bij... Overigens ook een aantal "bewuste" crashes. (Heb daar ooit eens een zeer interessant programma over gezien op discovery)
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  7. #7
    Fre
    Guest

    Standaard

    Toch is vliegen nog altijd veiliger dan autorijden ;-)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Niet. Dat wordt altijd gezegd, het feit is de manier waarop het berekent wordt. En die is onreeel. Men gaat ervan uit dat een vliegtuig X aantal personen per dag vervoert over een afstand die met de auto een X aantal uren langer zou zijn of helemaal niet mogelijk zou zijn. 5 Man per auto naar frankerijk is ~1200 km is natuurlijk valt dan natuurlijk in het niets als je ~200man naar china vervoert en dat bijvoorbeeld 2x op 1 dag.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  10. #9

    Standaard

    toch is de kans op een ongeval bij zo'n vlucht veel kleiner dan wanneer je dezelfde afstand per auto zou afleggen, dus per reizigerskilometer is de luchtvaart veruit het veiligst.

    compensatie van het ongevallen per reiziger per kilometer is wel dat je op een vliegreis al gauw heel veel kilometers maakt, dus dus de 'per kilometer' factor moet je vaker vermenigvuldigen dan op een gemiddelde autotrip.
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  11. #10
    Fre
    Guest

    Standaard

    Idd, was per reizigerskilometer bedoeld. En als ik het heel persoonlijk bekijk is mijn rijgedrag zeker een stuk gevaarlijker dan mijn vlieggedrag (sportvliegtuigje) :oops:

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fre
    Idd, was per reizigerskilometer bedoeld. En als ik het heel persoonlijk bekijk is mijn rijgedrag zeker een stuk gevaarlijker dan mijn vlieggedrag (sportvliegtuigje) :oops:
    Haha
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  13. #12

    Standaard

    Maar dit was wel veel militair spul zag ik wel, waarvan er diversen met een schietstoel uit gingen. Dat scheelt weer...

    Die ene vent met die heli had zeker de hgeschool grasmaaien gedaan zeg! :oops: Ik had het al niet op vliegen...:?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •