Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: carnaval?

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Waarom? In het zuiden zeggen ze altijd dat er boven de rivieren geen behoorlijk c'val gevierd wordt, als iemand het dan wel echt wil doen en daarvoor naar het zuiden gaat vind ik dat alleen maar logisch...

    Eerlijk gezegd vind ik dat best een arrogante opmerking. Je gaat toch ook niet naar Amsterdam voor de wintersport, dat gaat toch veel beter in Oostenrijk? C'val vieren in het zuiden valt voor mij in dezelfde categorie. Allemaal onder de noemer 'vrijheid, blijheid'.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Wij hebben zelfs vastgestelde vrije dagen.
    Omdat ze anders bang zijn dat je zat op je werk komt en vervolgens niks doet.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  3. #23

    Standaard

    Ik woon in het groningen en daar doen ze niet aan carnaval maja maakt mij opzich niet veel uit!
    ieder z'n ding.
    Project Audio: Done..

    voor foto's van mijn Audi kijk op: http://auditinus.mijnalbums.nl

  4. #24
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Ik hoop dat het zo snel mogelijk voorbij is.
    je kunt hier met de auto bijna nergens fatsoenlijk meer door, alles blokkeren ze.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #25
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.553
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik kom zelf ook het zuiden, vierde vroeger wel carnaval. Nu niet meer, kom zowieso weinig tot nooit in cafe's.
    Ik vind het geen probleem dat er mensen zijn die wel carnaval vieren. En de overlast, ja dat hoort bij het leven in redelijk vol land.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vanmorgen kwam hier ook de 'optocht' langsrijden.


    Eén kar met keiharde muziek. :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ben vandaag in heerlen naar de optocht geweest, wel superleuk met wat vrienden enzo, heel gezellig. Biertje gedronken, wel maar eentje want ik moest rijden, en straks weer naar de stad. Het moet je liggen, ik ga gewoon omdat er dan een hoop mensen en bekenden zijn en het echt gezellig is. Dus ja, avus, ik ben zo'n ZIELIGE STUMPERD. Sorry, maar ik vind het echt een debiele uitspraak van je om iedereen die carnaval viert zo te noemen.

  8. Ad
  9. #28
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiTinus80
    Ik woon in het groningen en daar doen ze niet aan carnaval maja maakt mij opzich niet veel uit!
    ieder z'n ding.

    nou, dat zal ik niet te hard roepen, volgens mij weten ze er daar best wel raad mee.

    maar ik heb er persoonlijk totaal niks mee.
    ook veel collega's van me sparen er (en zeiken het hele jaar door over hoe duur alles is) het hele jaar, om in een week er doorheen te zuipen.
    en dat maakt ook mij niks uit, maar als ze weer komen werken heb je meer last van ze, dan gemak.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •