Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 55

Onderwerp: welke mobiele telefoon?

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miTchel
    En het tomtom lijkt me super maar wordt het toestel daar niet trager van
    Nee hoor, hij doet het super! Je hebt alleen wel een GPS muis nodig om het te laten draaien natuurlijk. En een geheugenkaartje die groot genoeg is om je kaarten te bewaren. Ik heb gewoon een snel kaartje erin gedaan, een Sandisk Ultra 2.

    TomTom kan je trouwens downloaden op het internet om even uit te proberen, kan je het uittesten. Google is wederom je vriend. Staat op een blog van een kerel volgens mij. 8)

  2. #22
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
    Nee hoor, hij doet het super! Je hebt alleen wel een GPS muis nodig om het te laten draaien natuurlijk. En een geheugenkaartje die groot genoeg is om je kaarten te bewaren. Ik heb gewoon een snel kaartje erin gedaan, een Sandisk Ultra 2.

    :oops: een gps muis moet je even uitleggen bvd
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  3. #23

    Standaard

    Om contact te leggen met de rondslingernde stalieten om onze mooie aarde met een redelijk gat in ze ozon, heb je een apperaatje nodig. Dat is niet ingebouwd in je mobiel.

    Daarvoor heb je dus een apart ding nodig, een klein kastje zo groot als een pakje Marlboro. Dit kastje kan dus contact leggen met die satalieten en zo bepalen waar je bent op onze mooie aardbol.

    De gegevens worden dan vervolgens via bluetooth, van dat kastje (GPS muis), naar je mobiel gestuurd en TomTom weet dan waar je bent en zo ook welke kant hij je moet opsturen.

    Snappie?

  4. #24
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ahaa ik snappie :-D
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  5. #25

    Standaard

    Mooi! :-D

    Zo'n ding kan je volgens mij al kopen vanaf 80 euro'tjes.

    Let wel, het scherm van de N73 is te klein om te fungeren als een volwaardig navi systeem om elke dag te gebruiken. Als je gewoon af en toe even wat hulp nodig hebt is het een prima oplossing.


  6. #26
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200Turbo
    Damn die mogelijkheden :-)
    Foto is groot maar je ziet wel een paar blokjes, wel begrijpelijk overigens.
    als je veel mogelijkheden wilt moetje een telefoon gebaseerd op windows mobile nemen... want er zijn echt bakken windows ce/mobile applicaties en games te krijgen.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #27
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    34
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200Turbo
    Damn die mogelijkheden :-)
    Foto is groot maar je ziet wel een paar blokjes, wel begrijpelijk overigens.
    als je veel mogelijkheden wilt moetje een telefoon gebaseerd op windows mobile nemen... want er zijn echt bakken windows ce/mobile applicaties en games te krijgen.
    Hehe, dan heb ik zoiets van...koop een laptop kerel

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinanthardeman
    Ik heb sinds 2 maanden een samsung U600!
    Hee, die mocht ik ook kiezen bij mijn 'abo'. Heb voor de mindere Samsung E390 gekozen. Ik was een beetje huiverig voor de tiptoets 'vlieg er met je vinger overheen' bediening van de bovenste knoppen. Dit toestelletje is ook wat kleiner (Ik prop alles in de broekzak, dus klein vind ik handig)

    De 'E390' bevalt me ook goed,heb er een gig geheugen bij gekocht. Het is net een Jukebox nu!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #29
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200Turbo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi200Turbo
    Damn die mogelijkheden :-)
    Foto is groot maar je ziet wel een paar blokjes, wel begrijpelijk overigens.
    als je veel mogelijkheden wilt moetje een telefoon gebaseerd op windows mobile nemen... want er zijn echt bakken windows ce/mobile applicaties en games te krijgen.
    Hehe, dan heb ik zoiets van...koop een laptop kerel
    mn pda-phone past in m'n broekzak.... m'n laptop bij lange na niet
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  11. #30

    Standaard

    PDA Phones zijn voor mij toch echt net te groot en te onhandig. Die N73 kan allemaal net aan.

  12. #31

    Standaard

    heb de htc 620 erg gaaf ding

    probleem allen is dat ik de ontvangst meter niet kan zien in de audi wordt niet doorgegegevn


    gr
    Wie de Ring Past trekt hem aan

  13. #32
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Ik denk zelf dat ik over een paar maanden voor de N95 ga, kost iets meer, maar heb je ook wat. Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Nu heb ik een Sony ericsson W800i (walkman), en die bevalt ook prima. Maar die was gratis bij een 1 jaar abbo, en dat heeft me ook wel aangetrokken, niet 2 jaar aan dezelfde telefoon zitten (ja je bent jong en je wilt wat he). Maar bellen zal ie beslist over 2 jaar ook nog prima doen, dat is de reden niet om hem weg te doen, maar het belangrijkste is voor mij eigenlijk een hoge kwaliteit camera.
    juist,precies wat ik dacht,alleen ik heb momenteel de SE K800i met extra geheugenkaart,prima telefoon,doet het goed,maakt mooie fotos heeft NU veel ruimte voor 3mp fotos... alleen heb ik hiervoor altijd nokia gehad en daar wil ik weer naartoe... dus voor mij ook een N95 als de abbonnementstijd verstreken is van de K800i

  14. #33

    Standaard

    Nu loop ik nog rond met een verouderde Nokia N70 en ik ben wel toe aan een toestel waar wat meer op zit. Wi-Fi, GPS, WM6, etc. Op de Nokia's draait de Symbian software, zoals eerder genoemd. En ik ben hier qua snelheid niet echt een fan van. De E-Ten M700 daarentegen draait op het WM6 platform en er is veel software voor te krijgen. Verder zit er een uitgebreid toetsenbord op wat het typen van berichten vereenvoudigd...

    S6

  15. #34
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik heb nu een tijdje een N95, prima ding. Alleen de battreijen zijn bij die nokia's altijd zo snel leeg.
    '01 rs4 641 ps

  16. #35

    Standaard

    Bluetooth aan? 3G aan? Wlan aan? Dan gaat je batterij idd best snel! Vooral met 3G.

  17. #36

    Standaard

    Koop in ieder geval nooit een Samsung. Vroeger prima telefoons, tegenwoordig een al ellende. Zien er opzich mooi uit, maar hoe dunner hoe breekbaarder. Elektronische onderdelen die ervoor gebruikt worden zijn ronduit bagger.

    Sybian telefoons zijn best leuk maar erg langzaam, menu's komen pas seconde of 2 later naar boven, persoonlijk vind ik dat erg irritant maar is ook even wennen hé. N73 en N95 vind zijn mooie telefoons maar ook met sybian software ik vind het maar niks, menu's zijn echt niet snel.

    Uiteindelijk heb ik maar voor de K810i gekozen van Sony ericson, erg mooie telefoon, degelijk, goede camera, snel.

    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...e=pp&pid=10804

    Binnenkort komt ook de 850i met 5MP camera en weetik het allemaal. De k810i blijft het mooiste desing hebben .

    Ik zou nooit meer anders kiezen dan Nokia of Sony ericson.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  18. #37
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.185
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Allemaal leuke alternatieven ,ik vind alleen de menu's van Nokia altijd eenvoudig van opzet want welke Nokia je ook in de handen hebt je weet meteen waar je moet zijn.
    Dat vind ik dus van bv samsung niet.
    Als je een ander type samsung in de handen hebt is het menu opzet weer anders.

    @dEX ik denk dat dat voor mij een beetje teveel van het goede is :-D
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  19. #38
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ga deze maand ook voor de N95 denk.
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  20. #39
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's inderdaad het grote voordeel van Nokia. Veruit de beste interface die ik tot nog toe gezien heb, erg simpel te bedienen en meestal heb je geen gebruiksaanwijzing nodig.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #40

    Standaard

    Wat is er zo moeilijk bij Samsung of sony ericson dan? Motorolla kan ik me nog wel voorstelen dat je er moeite mee hebt, maar bij Samsung echt niet. Nieuwe interface van Nokia vind ik irritanter dan de oude en die van de huidige samsungs.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •