Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 164

Onderwerp: vrouwen en eieren....

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    ja ja we kletsen er allemaal overheen: vrouwen kunnen gewoon niet rijden,ik zeg het maar gewoon eerlijk,en dat komt niet doordat ze de techniek niet onder de knie hebben want er zijn genoeg meiden die wel kunnen rijden, die val ik ook zeker niet aan.
    Waarom vrouwen zo slecht rijden in het verkeer, mijn mening; ze zijn met teveel dingen bezig behalve met autorijden, en inzicht ontbreekt vaak, al hebben sommige mannen(schapen) daar ook last van, maar in het algemeen zijn het toch vrouwen,mag best gezegd worden, feiten zijn feiten..
    NEEM AAN DAT JE NIET JEZELF BEDOELDE IN BOVENSTAANDE STUKJE DUS KUNNEN WE ER VANUIT GAAN DAT JE EEN MAN BENT

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door REVZRACER
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    kijken mag aanraken niet

    Dus tjah... En feit is nu eenmaal dat wanneer de temperaturen stijgen en het zonnetje meer schijnt.., de natuur mooier en mooier wordt 8)

    Op zulke momenten heb je toch medelijden met Stevie Wonder, die man mist echt wat.
    Stel dat hij helemaal niet blind is, dan kan hij wel zonder opmerkingen naar de borsten van een vrouw staren
    8)
    M.
    -Overweegt een grote zonnebril met wit rode stok en een golden retriever aan te schaffen voor deze zomer..-
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    ja ja we kletsen er allemaal overheen: vrouwen kunnen gewoon niet rijden,ik zeg het maar gewoon eerlijk,en dat komt niet doordat ze de techniek niet onder de knie hebben want er zijn genoeg meiden die wel kunnen rijden, die val ik ook zeker niet aan.
    Waarom vrouwen zo slecht rijden in het verkeer, mijn mening; ze zijn met teveel dingen bezig behalve met autorijden, en inzicht ontbreekt vaak, al hebben sommige mannen(schapen) daar ook last van, maar in het algemeen zijn het toch vrouwen,mag best gezegd worden, feiten zijn feiten..
    NEEM AAN DAT JE NIET JEZELF BEDOELDE IN BOVENSTAANDE STUKJE DUS KUNNEN WE ER VANUIT GAAN DAT JE EEN MAN BENT
    Scherp
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    ja ja we kletsen er allemaal overheen: vrouwen kunnen gewoon niet rijden,ik zeg het maar gewoon eerlijk,en dat komt niet doordat ze de techniek niet onder de knie hebben want er zijn genoeg meiden die wel kunnen rijden, die val ik ook zeker niet aan.
    Waarom vrouwen zo slecht rijden in het verkeer, mijn mening; ze zijn met teveel dingen bezig behalve met autorijden, en inzicht ontbreekt vaak, al hebben sommige mannen(schapen) daar ook last van, maar in het algemeen zijn het toch vrouwen,mag best gezegd worden, feiten zijn feiten..
    NEEM AAN DAT JE NIET JEZELF BEDOELDE IN BOVENSTAANDE STUKJE DUS KUNNEN WE ER VANUIT GAAN DAT JE EEN MAN BENT
    Scherp

    ALTIJD

  5. #45

    Standaard

    hahah,mij nickname:Tjebbewitteaudi kanje ontleden:
    Tjebbe witte audi maar kan ook zijn
    T. Jebbe witte audi
    maar Tjebbe kan ook de naam van mijn paard zijn.
    en nee ik hoef niet lesbisch te zijn, dat halen jullie eruit omdat ik zei dat de mooiste meid,snachts tegen me aan ligt ,maar dat kan ook mijn knappe dochter zijn, nee jongens ik ben blij dat jullie geen moorden hoeven op te lossen.
    er staat nergens hoe je nick gebaseerd hoef te zijn, hoeft niet mijn naam te zijn toch??
    born this way


  6. #46

    Standaard

    hahah als jullie mijn teksten goedlezen zien jullie dat ik zowel een vrouwonvriendelijke en man onvriendelijke opmerking gaf....
    born this way

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    hahah,mij nickname:Tjebbewitteaudi kanje ontleden:
    Tjebbe witte audi maar kan ook zijn
    T. Jebbe witte audi
    maar Tjebbe kan ook de naam van mijn paard zijn.
    en nee ik hoef niet lesbisch te zijn, dat halen jullie eruit omdat ik zei dat de mooiste meid,snachts tegen me aan ligt ,maar dat kan ook mijn knappe dochter zijn, nee jongens ik ben blij dat jullie geen moorden hoeven op te lossen.
    er staat nergens hoe je nick gebaseerd hoef te zijn, hoeft niet mijn naam te zijn toch??
    Maakt mij niet uit wat je bent maar je kan het gewoon vertellen hoor als je het dan toch zo graag kwijt wil, jij maakt er immers een raadsel van.

    En als je paard Tjebbe zou heten de mijne heet Yoppe

    Groeten Audiva

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    omdat ik zei dat de mooiste meid,snachts tegen me aan ligt ,maar dat kan ook mijn knappe dochter zijn ??
    Je profiel wordt er niet beter op zo!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    omdat ik zei dat de mooiste meid,snachts tegen me aan ligt ,maar dat kan ook mijn knappe dochter zijn ??
    Je profiel wordt er niet beter op zo!!
    En toen was het stil

  11. #50

    Standaard

    Ik hoef het niet persee kwijt, het lijkt er een beetje op dat dat er een paar mensen nieuwsgierig zijn wat ik ben hahah dat vind ik wel grappig...maar weet niet of dat zo erg belangrijk is, de topic dwaalt ook helemaal af, zo snel zijn jongens dus afgeleid??maar ik zal jullie gerust stellen..me antwoord zal ik zo geven..tenzij niemand het wilt weten dan houd ik het voor mezelf...
    born this way

  12. #51

    Standaard

    Ben je eigenlijk wel 27???????

  13. #52

    Standaard

    soms,van waar je vraag?kom je er niet uit?
    born this way

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    soms,van waar je vraag?kom je er niet uit?
    Jawel hoor

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    soms,van waar je vraag?kom je er niet uit?
    Jawel hoor
    Op zich was het een gegronde vraag... 8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  16. #55

    Standaard

    Een gegronde vraag, kan!maar vertel waarom vind je het een gegronde vraag en audiva je kwam er wel uit wat is het dus, wat ben ik dan
    born this way

  17. #56

    Standaard

    Okays het is etenstijd enzo maar eten, laten we naar de oorsprong van het forum gaan,
    jullie hebben allemaal beetje gelijk en ook weer niet, tjebbewitteaudi bestaat uit 2 personen,een man en vrouw of jonge en meisje. mijn vriend, die is huisjesmelkert, heeft hij ook vermeld in wie doet wat en ik ben zijn vriendin en ben psycholoog en soms geeft mijn vriend antwoord en soms ik weer, hhaha daarom vond ik het z grappig nou dat was het..was een beetje reacties ontlokkenmaar niet gemeen bedoeld,.dus hoop da jullie mij het willen vergeven, ik ben in dit geval het meisje...doeg en eet smakkelijk..
    born this way

  18. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjebbewitteaudi
    Okays het is etenstijd enzo maar eten, laten we naar de oorsprong van het forum gaan,
    jullie hebben allemaal beetje gelijk en ook weer niet, tjebbewitteaudi bestaat uit 2 personen,een man en vrouw of jonge en meisje. mijn vriend, die is huisjesmelkert, heeft hij ook vermeld in wie doet wat en ik ben zijn vriendin en ben psycholoog en soms geeft mijn vriend antwoord en soms ik weer, hhaha daarom vond ik het z grappig nou dat was het..was een beetje reacties ontlokkenmaar niet gemeen bedoeld,.dus hoop da jullie mij het willen vergeven, ik ben in dit geval het meisje...doeg en eet smakkelijk..
    Ik was vandaag nog niet genaaid... Bij deze bedankt. Ben douchen.. 8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  19. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loslimbo
    En laat ik nu juist degene zijn die het plaatste......
    maar het verbaasd me dat loesje, christien en fioontjuh nog niet gereageert hebben... ik zou het natuurlijk nog bonter kunnen maken. Ik weet dat het bij christien altijd iets langer duurt, maar uiteindelijk komt ze wel met een scherpe reactie... :-)
    Aha, is het jou daarom om te doen! Wacht maar..... onze tijd komt nog wel :wink:

  20. #59
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben evengoed benieuwd
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  21. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT
    Ik ben evengoed benieuwd
    Benieuwd???? Het is al 1-0 voor de vrouwen!!
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •