Pagina 55 van 119 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.100 van de 2368

Onderwerp: Huisdieren

  1. #1081
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Poeske wil altijd bij me zijn..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  2. #1082
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    @ Savelkoul: originele naam, miemke!

    @ Jeroen: herkenbaar

  3. #1083

    Standaard

    ik heb en kater, in het weekend....
    was vroeger een twijfelaar, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van....



    ...toch?

  4. #1084

    Standaard Re: Huisdieren

    ik heb

    een Franse bulldog
    en 3 noorse boskatten
    om de muizen buiten de werkplaatst te houden

  5. #1085
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Huisdieren

    Foto's?


  6. #1086
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    Wij hebben een 80cm/90liter aquarium, vorige week een nieuw 1m20 / 300 liter aquarium gekocht welk ik nu aan het inrichten ben

    Voor veel mensen zijn vissen niet echt huisdieren. maar vindt het persoonlijk erg leuk (duh!)
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #1087
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    ik heb 2baardagamen , 2 katten, een hond en 4 valkparkieten
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  8. Ad
  9. #1088

    Standaard Re: Huisdieren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    Voor veel mensen zijn vissen niet echt huisdieren. maar vindt het persoonlijk erg leuk (duh!)
    Discriminatie/racisme?.... dieren zijn dieren en als ze in huis leven zijn het huisdieren toch?
    Heb ook al een jaar of 8 vissen. (meestal 2... maar nu niet, want de 2e gaat altijd dood na een tijdje naast mijn eerste vis (dominantie/virusje?))

  10. #1089
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Huisdieren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
    ik mag elke dag genieten van deze schoonheid... het is een maine coon. (amerikaanse boskat)
    20 weken oud en nu al 3.2 kilo... waarschijnlijk zal ie bij 1 jaar op ongeveer 7 kilo zitten en door groeien tot ruim over de 10 kilo.
    Wat een gave kat joh! Wij hebben gewoon een vuilnisbakkenraskat maar die zal ook wel zo rond de 7 kilo zitten.

  11. #1090
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    ff een plaatje van de net ingerichte bak:



    redelijk verschil met de oude:
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  12. #1091
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    Welke biotoop ga je houden?

    Amazone met cichliden ofzo ?
    One liter, driver's licence eater...


  13. #1092
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    idd zuid amerikaans. planten die erin gekomen zijn komen ook alleen in ZA voor.

    Komt een groepje van 12 Corydoras in (dwerg panser meerval, bodemvis), dat zijn deze:


    en daarna ga ik uitbreiden met andere ZA vissen o.a een groepje van 6-8 Otocinclus (algenetertje), dat is deze:


    Een schooltje van 10-15 Thayeria boehlkei (een scholenvis die heel goed "schoolt")


    En dan inderdaad nog een dwerg cichlide, waarschijnlijk eentje van de Apistogramma familie, daar ben ik nog niet helemaal uit. Kvin zelf de cacatuoides:


    of agassizii wel erg mooi:
    Laatst gewijzigd door Chaos; 09-01-10 om 19:23.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  14. #1093
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    Onze merrie aaltsje is alweer een weekje thuis en ze is bijna weer de oude. De wond waar de tube heeft gezeten is zo goed als dicht. Op de eerste foto staat ze nog in de kliniek en je kan wel zien dat ze net pap heeft gegeten.De tweede is ze weer lekker thuis.

    Aise, onze ruin, die nooit wat mankeert, heeft last gehad van een behoorlijk virus. Maar na een kuurtje weer opgeknapt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Dus....

  15. #1094
    ChrisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    565
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    @A4drieliter: Mooi paard! Voor recratief gebruik?

    Zelf hebben wij thuis 3 paarden, en nog 2 katten, 2 cochins (kippen) en een hoop ratten en muizen op het terrein.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door ChrisQuattro; 13-01-10 om 12:19.

  16. #1095
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisQuattro Bekijk Berichten
    @A4drieliter: Mooi paard! Voor recratief gebruik?

    Zelf hebben wij thuis 3 paarden, en nog 2 katten, 2 cochins (kippen) en een hoop ratten en muizen op het terrein.
    Ja, ze wordt gereden onder het zadel en voor de kar. De ruin alleen onder het zadel. Misschien gaan we die binnenkort voor de kar beleren.

    Jullie hebben een aardige verzameling dieren; altijd gezellig.
    Dus....

  17. #1096
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Huisdieren

    Dit weekend afscheid genomen van onze 8e kat; Blues. Blues was met haar zusje Jazz op 16 jarige leeftijd in een asiel achter gelaten. Een vriendin van me heeft ze beide in huis genomen, en na anderhalf jaar moest Jazz worden ingeslapen vanwege nierproblemen. Blues was ook niet de gezondste meer, maar niet terminaal of pijnlijk ziek.

    Op een gegeven moment ging ze toch achteruit, en ze wilde haar eigenlijk laten inslapen. Dit was oktober vorig jaar. Ik was het daar niet mee eens, aangezien ze niet echt ziek was, maar vooral lastig: miauwen, naast de bak schijten, onrustig.. We hebben toen besloten dat ze bij ons kwam, als tussen adres, om te zoeken naar een definitieve plaats. Het beestje is inmiddels 19 jaar oud, dus het laatste adres zou ook haar laatste plaats worden. Helaas ging dat grandioos fout. Om de een of andere reden gaven zij het al na 3 dagen op, waarna Blues weer terug naar ons is gekomen.

    Hier is ze heel rustig geweest, keurig buiten in de tuin haar behoefte gedaan, rustig op de bank slapen, en graag op schoot. We praten nu over november 2009. Sinds 2 a 3 weken geleden werd ze echter ineens magerder, en at ze minder. Ook drinken deed ze eigenlijk niet meer. In de laatste week heeft ze 2 "aanvallen" gehad, waarbij ze compleet 'out' ging. Lijfje slap, ogen open, alles laten lopen. Na 3 of 4 minuten werd ze dan weer wakker en langzaam aan ging alles weer functioneren.

    Ondertussen werd ze steeds magerder, en alle pogingen van €4/blikje voer (150gr!), verse vis, gekookte en gepureerde kipfilet, force-feed met water en top-voer hielpen eigenlijk niets. Het lijfje was gewoon op.

    Vrijdagavond is ze op de bank ingeslapen. M'n moeder heeft de hele avond bij haar gezeten, en toen ze even op stond om wat te pakken begon Blues vrij snel te schreeuwen, en in paniek met de pootjes om zich heen te grijpen.. M'n moeder is direct terug gegaan, waarna Blues weer kalm werd. Nog geen 10 minuten daarna was het afgelopen: steeds langzamer ademen, tot het uiteindelijk niets meer was. Eigenaardig om te zien dat ze echt die geruststelling nodig leek te hebben, ze wilde niet alleen zijn. Onderstaande foto is zo'n 10 minuten na overlijden, ze is zo ingeslapen.

    Ik heb er geen moeite mee dat ze overleden is. Het beestje zou 1 april (ja, echt) 20 geworden zijn, en met al haar kwaaltjes en geschiedenis is dat een meer dan respectabele leeftijd. Ik ben blij dat we haar een laatste half jaar van vrede en rust hebben kunnen geven, en dat er nog echt van haar gehouden is (ja, ze wordt nu al gemist, nadat ze maar 5 maandjes hier geweest is).

    Het enige dat me dwars zit, is dat ze volgens mij zelf nog niet wilde gaan: ze bleef maar vechten om wat hapjes eten/drinken naar binnen te krijgen, reageerde blij op zonlicht, gitaarmuziek van m'n broertje, en heel blij met aandacht: meteen op schoot, proberen te spinnen, heel zwak kopjes geven.. Het lichaampje vond echter wat anders, en dat is imho toch jammer.

    Al met al heb ik geen spijt van het verhaal: Blues wordt gemist.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  18. #1097

    Standaard Re: Huisdieren

    Ik krijg er kippenvel van en tranen in m'n ogen .
    Toppertje ,dat je die beestjes nog een gouden ouwe dag heb bezorgd .


    Pat
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  19. #1098

    Standaard Re: Huisdieren

    Brr ... wat zielig! Maar wel een zeer respectabele leeftijd!

    Sterkte met het verlies Stephan!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #1099

    Standaard Re: Huisdieren

    Ach gut, wat een verhaal. Vind dat jullie alles hebben gegeven voor het beestje. Ik weet zeker dat ze er dankbaar voor was.
    Beter zo in de armen van je moeder waar ze haar laatste echte thuis had dan zomaar ergens.

    Dieren verliezen blijft hard, je went er eigenlijk nooit aan. Sterkte!
    Shit man, krijg er idd ook vochtige oogjes van..

  21. #1100
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Huisdieren

    @muiz

    Sterkte met het verlies, toch nog een waardig einde voor het diertje in een omgeving waar ze gewenst was.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •