Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 60 van de 60

Onderwerp: [ontspanning] Pintje Bier???

  1. #41

    Standaard

    Ik heb niet heel de topic gelezen... Maar ik zag: "Biertje?"

    Voor mij gewoon lekker makkelijk: Grolsch of Hertog-Jan. Palmpje voor de specialere gevallen... Of een Duvel.

    Verder als ik een biertje neem van een onbekend maar wel een speciaal biertje zonder voorstudie dan kies ik stom genoeg altijd de smerigste...

    Dus daar ben ik mee opgehouden. Pas als ik van een goede kennis of vriend een (betrouwbare) tip krijg wil ik wel proberen... :roll:
    Huidig transport= iets anders

  2. #42
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Kijk, naast een whisky en sigaren topic ook een biertopic... Leuk! Ik drink ook graag een pilsje. Ik hou van heel veel bier, maar donker bier vind ik toch wel het lekkerst! Ik ben van de zomer op vakantie geweest naar België en daar heb ik mij te goed gedaan aan een aantal heerlijke bruine biertjes! Ik ben niet goed in merken, maar ik weet wel dat het heel lekker was! Thuis drink ik meestal Palm of Hertog Jan en soms Brand.

  3. #43
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Soms drink ik bij een gewoon biertje ook wel eens een glaasje jonge jenever (Ketel 1)
    Dat is op zijn tijd ook wel lekker :P
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  4. #44

    Standaard

    schopje ... :wink:




    Zo, /me is weer terug van een weekendje Brugge met de mrs en (bierliefhebbende) vrienden van ons.
    Nou was ik al België-fanaat, maar dit slaat alles hoor! Wat een ontzettend gezellige stad zeg, ik kan me daar wel weken vermaken, helemaal super!

    Vele café's bezocht en lekker gegeten, prachtige bezienswaardigheden! Zelfs de grote klokketoren beklommen. Alles lekker op loopafstand!
    Gemiddelde tijd van het eerste biertje per dag .... een uurtje of 1 ...

    Brugge is echt een mekka voor bierliefhebbers! Volgens mij heb ik er zeker 15 verschillende gehad ... :-D (oa Karmeliet Tripel, Brugse Blonde, Pauwels Kwak en natuurlijk de nodige Leffe'tjes in Café Leffe 8) )
    De mrs. is spontaan een kriek-liefhebber geworden ...

    Een van de leukste tripjes was het bezoekje aan brouwerij de halve maan, toppertje!

    Ook nog even wat "versnaperingen" voor thuis gescoord :wink: 8)
    Brugse Zot, incl. glas, bij de brouwerij gekocht. Straffe Hendrik incl. glas en ook nog alles van Leffe wat niet in NL te krijgen is. (zie foto)

    Valt me echt op dat je daar in elk café wel 10 verschillende soorten bier kunt krijgen, gaaf hoor!

    Gelukkig is er hier in Zaandam ook nog het lokale bierencafé ... 8)


    Volgende projecten: Weekendje Gent, en een keer een kratje westvleteren scoren!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #45
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    zo bob is het heeeeele weekend :idea: geweest. als ik het goed begrijp :roll:
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83


  6. #46

    Standaard

    Toen ik nog bier dronk was dat een lekker koud Palmpje Hmmmmmmm, als ik eraan denk krijg ik weer trek hahahahaha
    Il Bisontie Della Strada.......

  7. #47
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ai... Ik kan het niet allemaal opschrijven. Ik heb denk ik zeker wel 50 soorten belgisch bier geprobeerd ondertussen, brugse zot, kwak, pintelierke, diverse chouffes en charles quint bevallen bijvoorbeeld erg goed. Namen kan ik ook niet allemaal meer herinneren... Soms een beetje teveel op, die dingen kunnen aardig vallen, vooral als je eindigt met bijvoorbeeld een kasteel 11 en een stille nacht.

    Bij ons in de buurt (10 min lopen) is een café, waar ze een aardig assortiment hebben (ongeveer 60 soorten belgisch bier), en het is altijd leuk om daar wat leuke combinaties uit te proberen. Personeel daar weet ook goed wat bij elkaar past, en zo kun je een avondje mooi vullen met het proberen van diverse soorten belgisch bier.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Ik mag ook graag enige pilsjes nuttigen, het merk maakt me niets uit (op een enkele uitzondering na). Zolang het maar koud is en in overvloed, dan hoor je mij niet klagen. Maar als ik dan toch een keuze heb, dan zal ik altijd voor een lekkere Bavaria kiezen. Proost!
    Ik heb geen drumstel nodig om een roffel te creëren

  10. #49
    Red Bull's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Leeftijd
    38
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard

    wij drinken hier in het noorden heel veel bier, wat men tweede auto (peugeot partner, altijd makkelijk en nu hoeft men lieve audi niet uit de stalling) maar wat ik wou zeggen is dat men peugeot dus is bestikkert met heineken reclame, grapje tussen door, plaats nog wel eens foto's, al veel reacties gehad op de wegen , altijd leuk
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Cabrio B4 1996
    Audi A6 2.5 TDI 5 cil 1996
    NSU Prinz 4L 1969
    VW Passat 2.0 TDI 2006

    Audi Coupe Parts Tytsjerk

  11. #50
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Brugge is werelds, vooral het bier. Ook een dagje daar doorgebracht eind verleden jaar. Na een rondvaart de nodige straffe hendrikken naar binnen gewerkt, rechtdoor lopen na de consumptie was toch echt een probleem geworden........

    Thuis Amstel. ONS BIER!

    Hinneken vindt ik niet te hachelen, smaakt zuur....
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  12. #51

    Standaard

    Zomers een witbiertje van La Trappe.

    Anders een Leffe Tripel of Dubbel.

  13. #52

    Standaard

    Grolsch komt met groene 33 cl fles....

    It was about freaking time...die bruine flessen drinkt niet lekker en is ook niet nodig meer, gezien de lichtinval door het huidige groene glas de smaak niet meer beinvloed zoals weleer.

    Ik stap accuut over 8) 8)
    Just because you're paranoid doesn't mean I'm not after you..

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    ik drink alleen freddy`s....
    ook mijn personal favourite, normaal altijd problemen met amstel en grolsch maar zaterdag de hele avond aan de grolsch gezeten en zondag superfit :-? :-D
    my first quattro was a wilkinson

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattropower
    zo bob is het heeeeele weekend :idea: geweest. als ik het goed begrijp :roll:
    :oops:

    :-D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf
    Brugge is werelds, vooral het bier. Ook een dagje daar doorgebracht eind verleden jaar. Na een rondvaart de nodige straffe hendrikken naar binnen gewerkt, rechtdoor lopen na de consumptie was toch echt een probleem geworden........
    Haha, klinkt herkenbaar 8)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvho
    Anders een Leffe Tripel of Dubbel.
    Heel goed! Jij hebt smaak!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvdbosch
    Grolsch komt met groene 33 cl fles....
    Nieuwe fles, zelfde Grolsch ... mijn biertje zal het nooit worden
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #55

    Standaard

    Sirry dat ik er even tussenkom beste noorderbuurtjes... ik zie vaak 't bier Leffe passeren... moeten jullie eens Grimbergen (blond) proeven. Da's mijn favoriete bier en die licht in hetzelfde stramien als Leffe maar is een stuk lekkerder!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Volgende projecten: Weekendje Gent, en een keer een kratje westvleteren scoren!
    Bob, in Gent, the place to be voor bierliefhebbers: De Dulle Griet op de Vrijdagmarkt http://www.dullegriet.be ... daar hebben ze de zotste bieren (voor sommige moet je als borg voor het speciale glas je schoen afgeven en stoppen ze die in een mandje welke men aan een katrol naar boven trekt!).
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  17. #56

    Standaard

    Hahaha ... dat klinkt goed zeg ... gaan we zeker even heen!

    Ben al een paar keer in Gent geweest, maar dat was voor werk, helaas had ik toen niet zoveel tijd om te stappen.
    Wel m'n eerste kasteeltjes gedronken daar ... met bijbehorende kater ... :?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #57
    Eaurouge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    1.414
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard

    Wat wilt u drinken.





    Veel 8)

    Gjentse fjeesten is trouwens een aan rader :-D
    It drives like a boat !

  19. #58
    audidude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    57
    Posts
    150
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Heb vrijwel overal op de wereld bier gedronken en altijd de lokale brouw. Hou het gewoon bij pils! Zo heb ik al gedronken; Castle, Tiger, King Fisher, Asahi, Hite, Fosters, Budweiser, Coors, Dos XX, Tsing Tao, en nog vele meer.

    In Nl van de tap is onovertreffelijk Brand en thuis dronk ik altijd Grolsch. Heineken is het niet voor mij, overal waar ik kwam werd mij Heineken aangeboden, maar toch maar niet.

    Nu drink ik op cafe Stella, was voorheen Jupiler (in Belgie krijg je vaak de keuze op cafe) maar om zakelijke redenen heb ik dat eens verbannen. Thuis drink ik Jupiler en soms Stella.

    Als we weer eens in Nl zijn, toch maar weer dat Grolschje. Bij Pa&Ma is het Gulpener of Alfa, eens buiten de deur weer het Brandje van de tap (wonen in Maastricht)

    Gentse feesten, nog nooit gedaan, Lokerse evenmin.

    Beer rules of zoals Homer zegt Hmmmmm Beeeerr

  20. #59
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb op de afgelopen Belgie meet 'Gouden Carolus' (volgens mij heet het zo) ontdekt. Dat is erg lekker bier!

  21. #60

    Standaard

    Dat schijnt inderdaad goed spul te zijn!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •