Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 88

Onderwerp: Motoragent gewond A7 (Filmpje)

  1. #21

    Standaard

    Hij had gewoon helemaal niet op de weg moeten gaan staan! Die ambu had de hele invoegstrook de ruimte om in te voegen, dus het was een zinloze actie van de agent..

    Wel lekker makkelijk praten hier vanaf de bank natuurlijk, dus ik hoop dat de agent er weer helemaal bovenop komt en zijn werk weer kan gaan doen..
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  2. #22
    Dopfel
    Guest

    Standaard

    Heb het gisteren gezien op de site van de Telegraaf. Die agent had gewoon de wegbeheerder moeten bellen en moeten vragen om op de rechterbaan een rood kruis op dat bord te zetten. Dan was dit waarschijnlijk nooit gebeurd. Die Seatrijder is aangehouden stond in de krant vanmorgen vroeg. Beelden zijn overigens wel behoorlijk schokkend.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KIK Bekijk Berichten
    achja niet slim van de agent en niet slim van de seat rijder
    Dom van de agent zeg je? Loeiende sirene, zwaailichten en zoals Michel al zegt een knalgeel jasje. Niet slim van de Seat rijder is een understatement my friend....
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  4. #24
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.789
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Vreselijk, schrik me rot achter m'n PC.
    Agent neemt wel echt te veeeeel risico, hij kan niet zien wie er achter die vrachtwagen rijden. Dan blijkt dat uiteraard weer iemand te zijn die niet met het verkeer bezig is. De auto's erachter kunnen niets zien.
    Ik vind het niet helemaal terecht door te stellen dat die agent gewoon zijn werk doet. Dit filmpje gaan ze vast op de opleiding voor motoragent gebruiken. Ben benieuwd hoe het met hem gaat.

  5. #25
    Dopfel
    Guest

    Standaard

    Hij leeft nog Golfer en is buiten levensgevaar, maar die is wel een poosje zoet. Ik hoop dat de onfortuinlijke diender er niet teveel narigheid aan over houd.


  6. #26

    Standaard

    Er staat me opeens wat van bij, ze hadden het er al over op de verjaardag van mijn Pa. Ik kan het fout hebben hoor, maar hij schijnt wel iets met zijn rug te hebben...
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Buiten levensgevaar zegt nog niet alles.
    Hij kan zijn leven lang ergens last houden.
    En mogelijk zijn werk niet meer uitvoeren of zelfs arbeidsongeschikt.
    Daar gaat je droom baan...

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddd Bekijk Berichten
    Daar gaat je droom baan...
    Dat kan ik me slecht voorstellen, maar ondanks dat is dit natuurlijk wel zéér betreurenswaardig
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  10. #29
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Als ik naar het filmpje kijk had de ibiza rijder veel meer tijd om uit te wijken dan de vrachtwagen of de eerste auto.
    Passief rijgedrag word ook een beetje in de hand gewerkt, maar dit is te erg voor worden, duidelijk bellen achter de vrachtwagen. Slim of niet slim, ik vind dat de agent niets te verwijten valt, en dat hij er maar snel bovenop mag komen.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos Bekijk Berichten
    Dat kan ik me slecht voorstellen, maar ondanks dat is dit natuurlijk wel zéér betreurenswaardig
    Ja ik ook niet.
    Maar ik ken iemand die bij het KLPD werkt en niets anders wil.

  12. #31
    kikkertie
    Guest

    Standaard

    Niet al te snugger van oom agent!
    Hier nog zon rare agent, ook vandaag of gister gebeurd.

    Een filmpje waar je weinig ziet maar waar zo duidelijk is te zien welke kant het opgaat. Vijf man inclusief de filmer, die staan toe te kijken hoe een over de kop geslagen bejaarde in zijn auto in een sloot ligt dood te gaan.

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6161...te_vriend.html

  13. #32
    kikkertie
    Guest

    Standaard

    Politie reageerd.
    Mocht niet ingrijpen, geloof je toch zelf niet!!!

    http://www.webregio.nl/haarlemmermee...ingrijpen.aspx

  14. #33
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Yep, de nieuwe NL-moraliteit. Het filmpje voor YouTube is veel interessanter als die ouwe krepeert! Lekker doorfilmen en geen poot uitsteken! En die diender had net een nieuw uniform...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  15. #34

    Standaard

    Treurige samenloop van omstandigheden... Agent staat toch niet echt lekker opgesteld,
    snelheidsverschil is max, reactietijd van beiden is belabberd.. Seatrijder heeft duidelijk poep in de ogen.
    Sjonge..ongelooflijk zoiets

  16. #35
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eszes Bekijk Berichten
    Yep, de nieuwe NL-moraliteit. Het filmpje voor YouTube is veel interessanter als die ouwe krepeert! Lekker doorfilmen en geen poot uitsteken! En die diender had net een nieuw uniform...
    Diender had zelf ook letsel, was namelijk zelf betrokken. Nee lekker filmen en het filmpje aan SBS6 verkopen, die er nog een schepje bovenop doen...dan ben je een held. En allemaal reacties van lui die toch al een hekel aan agenten hadden, omdat ze nog wat bonnetjes hebben liggen.
    Desbetreffende man is niet overleden aan het feit dat hij in het water lag.
    Laatst gewijzigd door theeuwke; 03-09-09 om 11:16.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  17. #36

    Standaard

    @Theeuwke,

    Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar volgens mij stond die agent gewoon en héél erg gewond leek hij mij ook niet. Wachten op versterking? Kom op zeg, dat is toch te gek voor woorden...

    Het enige waar je wel gelijk over hebt is het feit dat de filmende oetlul zijn camera best wel naast zich neer mocht leggen
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  18. #37
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    het protocol schrijft duidelijk voor dat je Zo niet op de rijbaan moet gaan staan.
    Normaal nemen ze de halve vluchtstrook waarbij het voertuig zodanig dient te worden opgesteld dat hij zeer aanwezig is, helaas koos de motoragent een iets verkeerde positie, waarbij het uitzicht ook nog eerst belemmerd werdt door een vrachtwagen. niettemin is er een belangrijke reden Waarom de vrachtwagen van rijstrook wisseld en ja daar heeft de gele auto rijder niet echt op gelet. (ook al reed hij netjes rechts)
    voorruitzien is wel de meest belangrijke regel in het verkeer, ook daardoor rijden de wagens achterhem door ipv uit te wijken.
    al met al een vreselijke gebeurtenis, die gelukkig nog redelijk goed afgelopen is.
    hopelijk trekt men hier weer een lering uit die goed gebruikt gaat worden
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  19. #38
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.685
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    het protocol schrijft duidelijk voor dat je Zo niet op de rijbaan moet gaan staan.

    Welk protocol?

    Waar haal je die wijsheid?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  20. #39
    kikkertie
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theeuwke Bekijk Berichten
    Diender had zelf ook letsel, was namelijk zelf betrokken. Nee lekker filmen en het filmpje aan SBS6 verkopen, die er nog een schepje bovenop doen...dan ben je een held. En allemaal reacties van lui die toch al een hekel aan agenten hadden, omdat ze nog wat bonnetjes hebben liggen.
    Desbetreffende man is niet overleden aan het feit dat hij in het water lag.
    Heb ook zoiets vernomen dat de man die in het water lag aan nekletsel moet zijn overleden, maar dat maakt het niet minder erg dat de mensen er maar een beetje bij staan te kijken en te gissen wat die man daar in het water doet??

    Gaat ook niet alleen om de agent (die een lichte hersenschudding bleek te hebben) maar ook om de omstanders.
    Als je daar toch aankomt rijden en je ziet een auto te water gaan in een ondiep slootje, dan zal mijn 1e reactie toch zijn om die man te helpen!
    Die gasten die er bij stonden weten ook echt niet dat die man al zwaar nekletsel bleek te hebben.

  21. #40
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    het protocol schrijft duidelijk voor dat je Zo niet op de rijbaan moet gaan staan.

    Welk protocol?

    Waar haal je die wijsheid?
    wat ervaring in dit segment
    het veiligheids protocol, welke elke verkeersdeelnemer ook hoort te weten
    eigen veiligheid
    omgevings veiligheid
    slachtoffer veiligheid
    etc
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •