Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 221 tot 228 van de 228

Onderwerp: hardrijders pesten

  1. #221
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eszes Bekijk Berichten
    Hebben ze geen Noors Audiforum dan?
    Want zo écht pleite ben je helemaal niet...
    Alleen nog de leuke dingen meepikken van ons fantastische land.
    Trouwens, Noorwegen, is dat niet dat land waarbij standaard bij het afrijden de "Elandproef "uitgevoerd moet worden?
    Dus....

  2. #222
    Mohendiz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.043
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4drieliter Bekijk Berichten
    Trouwens, Noorwegen, is dat niet dat land waarbij standaard bij het afrijden de "Elandproef "uitgevoerd moet worden?
    Elandproef? Explain?
    Gimme Some Mo

  3. #223
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Uitwijken...

  4. #224

    Standaard

    Omvallende A klasse ...
    A4 B5 2.6 V6, FL2 TD4 , P5B 3.5 V8

  5. #225

    Standaard Re: hardrijders pesten

    Als je ziet hoe idioot mensen zich in de Benelux gedragen op de snelweg, kan je moeilijk anders dan toegeven dat de max snelheid een veiligheidsmaatregel is. Anderzijds wil ik niet beweren dat een hogere snelheid onveiliger is, zolang de andere weggebruikers daar dus ook rekening mee houden, wat bij ons dus niet het geval is. Juist om die reden is het in Duitsland wel mogelijk om bv. 200km/u te rijden zonder al te veel risico's. Ik ga elk jaar met de wagen op skivakantie en sta keer op keer versteld van de discipline van de (meeste) Duitse chauffeurs; ik ben met momenten ingehaald door kerels die zeker 250 reden, maar bij het eerste bordje met een snelheidslimiet vol op de rem gingen om de aangegeven snelheid te rijden. Daar kunnen wij nog iets van leren. Grtz


  6. #226

    Standaard Re: hardrijders pesten

    In Luxemburg erger ik me ook altijd aan de weggebruikers, geen knipperlicht, kleven, rechts inhalen is daar normaal lijkt het wel.
    Of Polen daar zijn ze al helemaal niet goed wijs...

    Nee wat dat betreft vind ik het in NL nog heel erg meevallen...
    A4 Avant 3.0tdi quattro

  7. #227

    Standaard Re: hardrijders pesten

    Ze zijn alleen niet zo zeikerig in Luxemburg als je zelf een foutje maakt.. men gaat met dezelfde gang weer door zonder toeteren of middelvinger.
    Je moet daar soms enorm opletten bij afslagen, die je ineens moet nemen met behoorlijke snelheid omdat ze idd een beetje bumper-neiging hebben.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #228
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: hardrijders pesten

    Duitsland op de autobahn was inderdaad prettig rijden, meeste momenten dan. Zaten wel idioten tussen maar die heb je overal. Hier in ons eigen land daarentegen erger ik me dood aan de idioten die, terwijl jij aan het inhalen bent op normale snelheid, opeens even hun auto ervoor moeten gooien. Of nog erger, lui die je op lopen te duwen... Net als vorige week. Ik haalde tussen wognum en hoorn rustig in op normale manier en komt er ineens een debiel aanscheuren in een Hyundai santa fé ofso. En maar duwen en maar duwen, terwijl ik netjes een bepaalde afstand tot op mijn voorligger wil houden ivm remmen of uitwijken. Nou die meneer heeft vriendelijk kennis gemaakt met mijn remlichten en zat zowat met zijn snoet tegen de voorruit van ze hyundai aangekleeft. Wel grappig vind ik weer de blikken van andere jonge audi 80 rijders die naast me in een file staan o.i.d. Is al paar keer gebeurt dat ze zo naar me auto zaten te staren dat ze op een voorligger zaten. Wel grappig maar goed ;P
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •