Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 37

Onderwerp: Dieren Terroristen berechten die hap

  1. #1

    Standaard Dieren Terroristen berechten die hap

    De vrienden van Volkert van der Graaf zijn weer actief in het beramen en plegen van aanslagen.
    Nu blijkt de ABN-AMRO de dupe te worden, er zijn diverse sabotage-acties gepleegd. De reden hiervoor is dat volgens de dierenvriendjes de ABN-AMRO zaken doet met het BPRC wat proeven uitvoert op o.a. apen.
    De ABN-AMRO was nog van plan om een dialoog aan te gaan met de vrolijke bijtjes en vlindertjes-beschermers, maar die is nu voorlopig van de baan omdat men de aanslagen als pressiemiddel gebruikt

    Berechten die debielen !!!!!!!!
    Weg met groen links en andere linkse shit !!!!
    Een vvd stemmende nederlander!!!!

    http://www.tuftufclub.com/startforum...asc&highlight=

    :snipersmile:

  2. #2

    Standaard

    Je bent anders wel een milieubewust forumlid, met een fiets als auto :wink:

    Desalnietemin denk ik dat, ofschoon ik ook niet van linkse signatuur ben, deze praat niet op dit forum thuis hoort. Er zijn zat andere fora voor :x

  3. #3

    Standaard

    De enige reden waarom ik geen auto heb is dat ik maar 19 ben en geen rijbewijs heb maar dat komt nog.
    en dat is een off topic forum dat ik mag als onderwerp hebben wat ik zelf wil.

    :wink:

  4. #4

    Standaard

    Hmm, een rijbewijs is toch het eerste wat je wilt wanneer je 18 wordt....

    Je hebt inderdaad gelijk dat dit off topic is, en je wat dat betreft alles kan posten. Ik vind de activiteiten van deze mensen verwerpelijk (We hebben hier in de buurt een nertsenfokkerij waar al enkele malen alle beestjes zijn losgelaten. Resultaat: geen van de beestjes overleeft in de vrije natuur en veel pluimvee in de buurt is dood...) en vind het onbegrijpelijk dat er tot op heden eigenlijk niet of nauwelijks is opgetreden tegen dierenactivisme (terrorisme) cq. tot veroordelingen is gekomen.

    Toch wil ik me bij Horch aansluiten, zeker wanneer een dergelijk bericht vergezeld gaat van:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s1pikespeak
    Berechten die debielen !!!!!!!!
    Weg met groen links en andere linkse shit !!!!
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #5
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Volkert is idd een debiel, ik vind ook dat viswijf bij groen-links d'r mond wel is mag houden. :wink:

    Maar ik heb wel respect voor iedereen die het groen in Nederland een goed hart toe draagt. Al hoop ik niet dat groen-links mee gaat regeren in het komende kabinet. Dat zou een ramp zijn voor autorijdend nederland.


  6. #6

    Standaard

    Volgens mij kunnen we dan met z'n allen onze audi's op de trein zetten

    Behalve onze A2's, want milieuvriendelijker gaat echt niet

    maar zonder flauwe :twisted: , ik hoop ook dat de milieuïsten voorlopig even de tweede viool blijven spelen. Die files kosten al genoeg geld Om nog maar te zwijgen van de millieubelasting

    Wordt wakker, NEDERLAND :shock:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Maar ik heb wel respect voor iedereen die het groen in Nederland een goed hart toe draagt. Al hoop ik niet dat groen-links mee gaat regeren in het komende kabinet. Dat zou een ramp zijn voor autorijdend nederland.
    Ach, de Grünen hadden in Duitsland ook hun mond vol over maximaal 90 etc... Tot ze mee gingen regeren, toen werd dat snel vergeten.
    Het aanpakken van het 'Freie Fahrt für freie Bürger'-ideaal is nu niet iets waar je stemmen mee wint...

    En ze kunnen wel iedereen het openbaar vervoer in willen hebben, maar dan moet je er ten eerste wel met het openbaar vervoer kunnen komen. En voor een afstand van zo'n 10 km. Eerst met de bus 25 km naar Zwolle en dan 25 km terug (met het openbaar vervoer dus 2 uur) kan ik geen alternatief noemen. En zo schieten me meerdere routes te binnen...

    Kunnen we bij deze niet een verkiezing houden van de meest 'auto-onvriendelijke' persoon van 2003. Oke, gejat van 'Top Gear' van afgelopen zondag, waarbij er een genomineerde was: de commisaris van North Wales. Deze man vond te hard rijden hetzelfde als iemand met een mes steken ?!?!
    'Off topic' in 'off topic' kan dat?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat kan, en klinkt nog een stuk prettiger dan het begin van deze thread ook.

    Tom

  10. #9

    Standaard

    No comment :roll:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  11. #10

    Standaard

    Femke is inderdaad een viswijf trouwens
    En nu een reden waarom je nooit op groenlinks moet stemmen

    GROENLINKS KNOKT VOOR WAT KWETSBAAR Is

    5. GroenLinks is dé partij voor het openbaar vervoer en de fiets.
    Geen enkele andere partij wil zoveel investeren in openbaar vervoer als GroenLinks. We willen goede bus- en tramverbindingen, voldoende fietsstallingen, veilige fietspaden en een einde aan de vertragingen bij de NS. GroenLinks strijdt tegen steeds duurdere trein- en buskaartjes.

    http://www.groenlinks.nl/lid/tienpunten.html

    Jullie snappen wel dat het dan aflopen is met autorijden dan mogen we straks alleen nog met maar met de fiets rijden of de trein !!??



    DWARS, de GroenLinkse jongerenorganisatie, neemt afstand van de indruk die naar aanleiding van een artikel in NRC Handelsblad van vrijdag jl. is ontstaan, dat zij sympathie zou hebben voor gewelddadige vormen van dierenactivisme. De in die krant geciteerde algemeen coördinator Rutger van den Dool sprak op persoonlijke titel en niet namens DWARS.



    DWARS wijst principieel het gebruik van geweld bij dierenactivisme af. Van den Dool betreurt de suggestie die in NRC Handelsblad is gewekt. “De indruk had nooit mogen ontstaan dat ik namens DWARS sprak.” Van den Dool heeft in het belang van DWARS besloten zijn functie als algemeen coördinator per direct neer te leggen. De functie van algemeen coördinator zal worden waargenomen door Roel Dalhuisen. Als woordvoerder voor deze kwestie is aangewezen Sander Wirken.
    Ik geloof er niks van.


  12. #11
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Even afgezien van of ik het er wel of niet mee eens ben, moet ik zeggen dat ik dit allemaal wel erg agressief en onprettig vind klinken... zeker, je mag zelf weten wat je hier post maar laten we het een beetje gezellig houden, als ik ongezellige info wil hebben ga ik wel in mijn werkplaatshandboek zitten lezen. Het prettige aan dit forum vind ik tot nog toe dat de sfeer goed is, iedereen kan het goed met elkaar vinden.

    Ik ga ervanuit dat de meesten hier geen die-hard groenlinks-stemmers zijn, dat is door de bank genomen niet compatibel met het autofreak zijn. De meesten stemmen waarschijnlijk, zijn bekend met het verschijnsel groenlinks en weten wat het inhoudt. Geen stemadvies nodig.

    Oh, en dit is niet bedoeld om je af te zeiken, gewoon om de discussies prettig te houden.

    Back to our regular scheduled programme...

    Tom

  13. #12

    Standaard

    Als al die groen links rakkers nou eens echt de trein en de fiets pakken kan ik lekker doorscheuren

    Trouwens wat voor politieke partij past er bij een Audi

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ochiba
    Als al die groen links rakkers nou eens echt de trein en de fiets pakken kan ik lekker doorscheuren :D

    Trouwens wat voor politieke partij past er bij een Audi :?: :?: :?:
    Het zou hypocriet zijn als ze dat inmiddels niet deden. Goede kennis is trouwens lid van Groen Links en kan prima met hem opschieten. Volgens hem bestaat de partij grofweg (erg simplistisch) uit twee kampen, de super idealisten en wat realistischer ingestelde groep. Die laatste ziet ook dat ze nooit zullen meeregeren wanneer ze die punten willen omzetten tot kabinetsbeleid.

    Vind het eigenlijk een beetje onzinnig een automerk aan een politieke voorkeur te hangen. Alleen zullen, de meeste Groen Links stemmers niet in opgevoerde turbo Audi's rondrijden...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  15. #14

    Standaard

    OK zijn we het over een ding eens, groen links rijd niet in een Audi.

    Maar het gemiddelde forum lid hier rijd regelmatig wat te hard, verbruikt dan veel benzine en brengt veel geld naar de belasting door dit gedrag en het rijden in een auto in het algemeen. Hij is vast niet voor tol en veiligheid vind hij belangrijk want anders had hij wel voor een ander merk gekozen. Gezien dit feit vallen er veel partijen af of hij stemt niet.

    Ik denk dat hij regelmatig links denkt maar dan aan de linker baan van de snelweg

  16. #15

    Standaard

    Ik heb een zwak voor dieren omdat een hoop mensen zich gedragen als beesten. Alleen op de snelweg denk ik links. De rest laat ik in het midden.

  17. #16
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Als Femke Halsema in een audi A2 3L TDI aan komt rijden dan kan ik er ook nog in komen dat ze een zwak voor Neerlands-groen heeft. Een fiets is voor haar misschien ook wel overdreven.

  18. #17
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Een TDI? Ben je gek, die gooien weer allerlei roetbende het milieu in. Ze gaat met de trein, waarvan de emissie geconcentreerd het milieu ingaat, bij de elektriciteitscentrales. Of een bus, ook diesel en wat minder schoon dan de gemiddelde TDI maar daar gaan we even aan voorbij...

    Tom

  19. #18

    Standaard

    Ach ja, de auto blijft een melkkoe voor welke regeringspartij dan ook.

  20. #19

    Standaard

    Maar de vvd en de cda wilden wel de 80 km/h snelheid optrekken naar 100 km/h


    :wink:

  21. #20
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Maar de vvd en de cda wilden wel de 80 km/h snelheid optrekken naar 100 km/h
    ach, zal ook wel weer loos verkiezingsgezwets zijn geweest, de meeste 80 wegen zijn toch niet geschikt voor 100. ik heb me er al jaren geleden bij neergelegd dat politiek en verstand van (auto)verkeer absoluut niet samengaan, voorbeelden te over (zal er maar niet over beginnen). de laatste fatsoenlijke opmerking van een politicus over verkeer was van die limburgse VVDer die in een interview zij dat hij regelmatig te hard reed als de weg toch leeg was (doen er wel meer, maar hij was de enige die er voor uit kwam). verder zien ze de auto alleen maar als handige melkkoe (zelf betalen ze er toch niet voor)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •