Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 133

Onderwerp: Briljante review van een VAG product

  1. #21
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Echt geniaal
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  2. #22
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Dat review leest erg lekker weg.
    Dus....

  3. #23
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Zooo geweldig! wat een held!

  4. #24
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Het vervolg van vandaag:
    Ja, wat moet je daar nu mee. Een blind date met je aanstaande ex. Ik kreeg visioenen van plaksnorren en donkere brillen. Zodat Sunshine1960 me niet zou herkennen. Maar dat idee liet ik al snel varen. Ik besloot om de afspraak wel te maken om vervolgens gewoon niet op te komen dagen. Dat zal haar leren, deze overspelige dame !

    We besloten af te spreken in hotel De Cantharel, da’s voor Gonnie toch al snel een uurtje rijden…. Een kopje koffie om 20.00 u ’s avonds, om nader kennis te maken. We zouden binnen op elkaar wachten, met allebei een Telegraaf onder de arm als herkenningspunt.
    Ze zal de Smart wel mogen lenen van Miriam. Die moet ik trouwens nog bellen, want ze heeft mijn voicemail al een paar keer ingesproken.

    Die date was gisteren en ik ben zoals gezegd niet gegaan. In plaats daarvan stuurde ik haar vannacht dit mailtje: “beste Sunshine. Toen ik vanavond binnenstapte bij De Cantharel zag ik je aan dat tafeltje zitten. De moed zonk direct in mijn schoenen. Want ik schrok van je uiterlijk en het leek wel of er barstjes in mijn kunstlenzen sprongen. Dit zou niks worden. En ik ben rechtsomkeert gegaan. Vergeef me. Prettige voortzetting van je leven en veel su6 nog met verdere dates”

    Ik kreeg een verbeten berichtje terug: “Lieve Bo, dit had ik niet verwacht. Wat ben jij een l*l zeg. Ik ben helemaal stuk…” Gonnie’s profiel ging onmiddellijk daarna op zwart, ik denk dat ze even genoeg heeft van het daten.

    Het toeval wil dat Gonnie me vanochtend belde. Om de scheiding door te spreken. De inboedel moet verdeeld worden en ze gaat een lijstje maken van de spullen die ze wil hebben. Ze klonk erg timide en vermoeid. Ik vroeg hoe het maar haar ging. Slecht, zei ze, ze had een heel vervelende ervaring gehad. Ze wilde niet vertellen wat.

    Zoals beloofd heb ik de Faab getrakteerd op weer wat liters levenssap. Dit is nu de derde keer dat ik met haar tank en ze wou na 851 kilometer 37 liter . Dat is dus 1 op 23. De boordcomputer geeft een gemiddelde van 1:23,6 aan, dus dat klopt aardig.
    iets anders: ik kwam er gisteravond achter, dat er geen lampje boven de achterbank zit. Dat is wel wat lastig als het donker is, maar toe maar. Had er bij de aanschaf niet op gelet, je gaat er eingelijk van uit dat zoiets standaard is.

    Zo, en nu ga ik eerst eens even Miriam bellen. Misschien kan zíj mij vertellen waarom Gonnie gisteren zo’n rotavond had.
    En daarna ga ik een tijdje rondbrowsen op de datingsite. Zoveel vrouwen in de aanbieding daar, ik voel me dan net een schooljongen in een snoepwinkel.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  5. #25
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Het vervolg van vandaag:

    Die date was gisteren en ik ben zoals gezegd niet gegaan. In plaats daarvan stuurde ik haar vannacht dit mailtje: “beste Sunshine. Toen ik vanavond binnenstapte bij De Cantharel zag ik je aan dat tafeltje zitten. De moed zonk direct in mijn schoenen. Want ik schrok van je uiterlijk en het leek wel of er barstjes in mijn kunstlenzen sprongen. Dit zou niks worden. En ik ben rechtsomkeert gegaan. Vergeef me. Prettige voortzetting van je leven en veel su6 nog met verdere dates”

    Ik kreeg een verbeten berichtje terug: “Lieve Bo, dit had ik niet verwacht. Wat ben jij een l*l zeg. Ik ben helemaal stuk…” Gonnie’s profiel ging onmiddellijk daarna op zwart, ik denk dat ze even genoeg heeft van het daten.
    In een woord:Geweldig.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com


  6. #26
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    En we gaan weer verder
    Voordat ik de draad van het verhaal weer oppak, eerst het volgende. Uit de vele reacties hieronder en op twitter maak ik op dat u mijn review erg op prijs stelt. Ik dank u allen voor al uw hartverwarmende berichtjes. Ook uw gemiddelde lezerswaardering van 92 % maakt mij verlegen. Even voor de goede orde: stemmen kan iedereen, u hoeft daarvoor geen gebruikersaccount te hebben. Uw waardering is mijn stimulans om deze review door te zetten.

    Het weekeinde is weer achter de rug, de hoogste tijd om u bij te praten over de ontwikkelingen in huize Goedbloed.
    Allereerst iets over Miriam. Ze had mijn voicemail al een paar keer ingesproken en dus belde ik haar. Wat ik al verwachtte bleek te kloppen, ze wilde mij snel weer zien.
    Maar ik heb de boot voorlopig afgehouden. Want ik wil echt even rust voor mijzelf. Bovendien: hoe goed ze er ook uit ziet en hoe vurig haar vaardigheden ook zijn: een langdurige relatie met de zus van je aanstaande ex, dat is me gewoon te gecompliceerd.
    En minstens even belangrijk: waarom zou ik het daten met alle vrijgezelle dames in Nederland opgeven om er maar met één samen te kunnen zijn ?

    Over daten gesproken: ik heb dit weekeinde echt uren achter de pc gezeten om in de snoepwinkel van Die Bekende Datingsite rond te kijken. Je kunt de dames echt op van alles selecteren: dun, dik, met kinderen, zonder kinderen, in en vrijstaand – of rijtjehuis, blond, grijs, kaal, blauwe of groene ogen etc. etc. Of en zo ja wat voor auto ze hebben, ja dat staat er dan net helaas niet bij….

    Die datingsites, dat moet een hele industrie zijn. Met honderdduizenden vrouwen in de aanbieding. En iedere week komen er honderden bij. Echt ongelofelijk. En dan die foto’s ! Opvallend veel vrouwen staan met hun hond op de foto. Soms is niet goed te zien wie nu de hond is en wie de dame.

    De teksten die de dames over zichzelf schrijven zijn ook heel apart. Het lijkt wel of ze die van elkaar overschrijven. Want ze zijn allemaal “heel spontaan, prettig gestoord en eigenwijs.” En ze lopen allemaal net zo makkelijk in een oude spijkerbroek als in een strakke avondjurk-met-hoge-hakken. Dat soort omschrijvingen !

    Ik kreeg vierkante ogen van de datingsite en besloot maar weer eens een stuk te gaan rijden.
    Ik had zaterdag met een half oog naar de begrafenis van Harry Mulisch gekeken en het leek me een aardig idee om op zondag een bezoek te brengen aan zijn graf in Amsterdam. Ik heb een paar boeken van Harry gelezen en die man wist best wel een aardig verhaal op papier te krijgen.

    Dat betekende weer een lange rit in de Faab, maar het was de moeite waard.
    Het motortje begint al aardig los te komen en ik heb mijn best gedaan om zo zuinig mogelijk te rijden. Op het display heb ik gemiddeld 1:25 gereden en dat is toch gewoon netjes.
    Ik heb ook speciaal op de schakelindicator gelet. Voor mijn gevoel geeft deze te snel aan dat je moet doorschakelen, het toerental lijkt dan gewoon nog te laag. Maar de VAG-geleerden zullen er goed over hebben nagedacht, dus ik probeer me maar aan de opgegeven schakelmomenten te houden.

    Het was erg druk op de begraafplaats. Harry’s plekje viel me eerlijk gezegd tegen. Een beetje weggemoffeld tussen een aantal andere graven. Misschien kwam het ook wel door de enorme hoeveelheid bloemen, dat geeft als snel een verstopte indruk.

    Op de weg terug heb ik zitten nadenken over een goede profieltekst voor Bojangles_4ever, mijn nick op de datingsite. Ik heb namelijk besloten om maar eens een echt profiel aan te maken, met een echte foto. Om dan voor het eggie te gaan daten. En om u daar dan weer over bij te praten.

    Een man, een Faab, een date.

    Lijkt u dat wat ?

    Wordt vervolgd.
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  7. #27
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboutermans Bekijk Berichten
    En we gaan weer verder
    Soms is niet goed te zien wie nu de hond is en wie de dame.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Leuk verhaal zeg Dat een review van een skoda zo boeiend kan zijn
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  10. #29
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Heb heel het verhaal met plezier gelezen
    Dat ie maar begint met die hondendating, kunnen we weer wat lezen
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  11. #30
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.683
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Zie m nu pas....
    wat een geweldig verhaal, SUPER
    idd je moet t uitlezen
    Kan haast niet wachten op t vervolg.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  12. #31

    Smile Re: Briljante review van een VAG product

    Ik heb het gisteravond "even" doorgelezen, het is zo ontzettend droog geschreven dat het gewoon weer boeiend word.
    Van mij magtie nog wel doorgaan, prachtig.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  13. #32
    paulb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    741
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Wat een geweldig verhaal! Wacht ongeduldig op de volgende episode En ongelofelijk hoeveel suffe mensen het lezen die de humor totaal niet zien of kunnen waarderen. Je zal met zo'n zuurpruim moeten leven! Briljante actie ook met de "Blind date" met zijn ex.
    A4 Avant 2.0 TFSI quattro S-Line

  14. #33

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Hahaha ... da's echt lachen!
    Hij maakt er wel een werk van zeg, echt een ludieke actie!


    (reacties idd wat minder, maarja, dat weet je daar...)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #34
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.683
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    http://www.autoweek.nl/autoreview/28...-TDI-Greenline

    ff de link meenemen, dan is t makkelijker bij te houden. Wil er niets van missen !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #35
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Word weer tijd voor een nieuw hoofdstuk.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  17. #36

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Zeker.....ik kan ook niet wachten op het vervolg.

    En dan inderdaad de reacties op dat forum,sommige mensen snappen het echt niet hé....
    "99 A6 4.2 Avant Tiptronic

  18. #37

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    We hebben er weer één!

    Joris Goedbloed wordt Goldmember....
    (3.000 km)
    Ik was dus op de terugweg van Zorgvlied. Tijdens die rit vormde zich een profieltekst voor de dating-site in mijn hoofd. Ik zou hem bij thuiskomst direct opschrijven.

    Tijdens de rit luisterde ik naar de radio, de klassieke zender. Ik heb de standaard luisprekers en die klinken meer dan prima. Vooral de middentonen komen goed door, maar ook over de bassen en de hoge tonen ben ik dik tevreden.

    Ik stoorde me alleen aan het feit dat het geluidsniveau te sterk reageert op het motorgeluid. Als je optrekt dan gaat het volume vanzelf te veel omhoog. Ik heb onderweg op een parkeerplaats de boekjes erbij gepakt, en je kunt dit gelukkig aanpassen. Je moet gewoon het streepje wat meer naar links zetten. Kennelijk had de dealer de automatische geluidsregeling op het maximum ingesteld.

    Eenmaal thuisgekomen logde ik direct in op de dating-site en tikte de volgende profieltekst in:

    “Het liefst kom ik je bij de benzinepomp tegen, in de rij bij de kassa. Of bij de supermarkt, waar ik je voor zou laten gaan bij het pakken van een winkelwagen. Maar tot nu toe gebeurt dat niet, dus daarom zoek ik je maar hier.
    Wat trefwoorden over mij: boekhouder maar beslist niet saai, rijtjeswoning maar geen rijtjesgeest, rustig maar niet sloom.

    Verder zijn er minstens 53 mensen in Nederland die vinden dat ik schrijver moet worden. Dat zijn er nog te weinig om van te leven, ben ik bang. Wil je hier meer over weten of heb je andere vragen: mail me maar en je krijgt altijd antwoord.”

    Kort maar krachtig, dat leek me het handigst. Ik selecteer de vrouwen op deze site in eerste instantie op hun foto, en pas daarna ga ik de tekst lezen.
    Ik neem aan dat de dames net zo te werk gaan, dus dan is een goede foto belangrijker.

    Gelukkig heeft Gonnie vorig jaar nog een hele leuke foto van me gemaakt in Oostenrijk. Daar sta ik best wel stoer op, met wandelschoenen, een afritsbroek en een rugzakje. Dus die foto kwam bij mijn profiel te staan.
    Daarna hoefde ik alleen nog maar een paar tientjes te betalen met Ideal en sindsdien ben ik voor de komende drie maanden nu officieel Goldmember van deze site.

    En dat heb ik geweten: na een paar uur stond mijn mailbox al vol met 72 interesse-berichten, de zogenaamde hartjes. Mijn hart bonkte in mijn keel van spanning, maar het bleken allemaal bijstandmoeders te zijn met gemiddeld vier kinderen en van het formaatje“volslank”. Volslank, dat is in dating-kringen een eufemisme voor “veel te dik”.

    Dus zo werkt dat in dating-land: wanhopige huismoeders storten zich op ieder nieuwe mannelijke member. Bij voorkeur een degelijke boekhouder. Maar ik heb natuurlijk geen behoefte om zo’n moeder van haar uitzichtloos bestaan te verlossen, dus kregen ze allemaal een “geen interesse”-bericht terug.

    Je kunt beter zelf zoeken. Dat doe je aan de hand van een zoekprofiel. Ik vond belangrijk, dat mijn date slank en maximaal 45 jaar (ik ben zelf 50) is. En in de provincie Gelderland of Overijssel woont. Want ik mag dan een zuinige auto hebben, maar ik heb geen zin om honderden kilometers te rijden voor een afspraakje….

    Aan mijn zoekprofiel voldeden 280 vrouwen, en na selectie op de foto bleven er daar drie van over. Ze heten op de site Miss-teria, Grietje en Marietje.
    En met alle drie ben ik al dagen lang aan het mailen.

    Grietje is het leukste, ze gaf me al snel haar 06 nummer.
    Ik heb haar gisteren gebeld. Ze klonk heel kordaat en lief. Er was wel een soort van klik. We gaan binnenkort afspreken. En daar praat ik u later weer graag over bij. Tot dan !
    Iets minder smeuïg dan de vorige, maar dat komt vast wel weer goed..
    http://www.autoweek.nl/autoreview/28...-TDI-Greenline
    Laatst gewijzigd door Otje; 15-11-10 om 13:34.
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  19. #38
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Aan de titel te zien, dacht ik al dat hij een Audi had gekocht en hier op het forum verder wou gaan
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  20. #39
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Aan de titel te zien, dacht ik al dat hij een Audi had gekocht en hier op het forum verder wou gaan
    Wat mij betreft is hij welkom. Als hij maar geen TDIe koopt
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    211
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Briljante review van een VAG product

    In 1 ruk doorgelezen, kon niet stoppen.....
    Dat stukje over die "blind date" hahahaha
    Zeer storend die zure autoweek kwallen die reageren, gelukkig wordt dat na verloop van tijd beter..
    Die foto van de auto en "gonnie" maakt het helemaal af...

    *bookmarked* !

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •