Pagina 105 van 460 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.081 tot 2.100 van de 9181

Onderwerp: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

  1. #2081
    ChrisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    565
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Vanmiddag eindelijk praktijkles met de vrachtwagen. Over een maand rij ik af, en dan kan ik eindelijk aan m'n nieuwe 'carriere' beginnen
    Audi 100 CS Quattro '86 & Audi 100 CS Quattro '87

  2. #2082

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.


  3. #2083
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    ik baal er goed van inderdaad.

    En er lag ook 5 miljoen ipv het bedrag dat zij noemen....
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  4. #2084

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Daar gaat CC's omzet!

  5. #2085
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kil Bekijk Berichten
    Waarom is onderhandelen over de prijs van een huis zo langdradig? het gaat niet zoals ik wil...
    kopende of verkopende partij?
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)


  6. #2086
    Naga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.050
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Jemig...je zal het maar op je keukentafel hebben liggen...al die stapels flappen. Lekker hoor!

  7. #2087

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60 Bekijk Berichten
    kopende of verkopende partij?
    Kopende

  8. Ad
  9. #2088
    Pokerface's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.074
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Morgen theorie en praktijk examen voor Banksman in Lunteren ff dagje met de hijskraan stoeien
    Im Not Totally Useless, I Can Be Used As A Bad Example

  10. #2089
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pokerface Bekijk Berichten
    Morgen theorie en praktijk examen voor Banksman in Lunteren ff dagje met de hijskraan stoeien
    Succes!
    Dus....

  11. #2090

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Als ik later groot ben, dan word ik geen stratenmaker.

    Twee jaar geleden een hoop betontegels van een vriend gekregen om mijn terras uit te breiden. In die tijd vanalles gedaan, behalve aan het terras. Waar ik ze had opgestapeld, daar wilde ik een struik planten. Dus alle tegels er weer vandaan gesleept en op een hoek van 't terras gestapeld, van 't huis af (dus waar als laatste gestraat moet worden).

    Een paar weken geleden eindelijk een deal gemaakt met een stratenmaker. Ook hebben we het over de oprit gehad, die bestaat uit 30x30 betontegels en die loodzware 60x40 grindtegels. Ik dacht: leuk ff wat zand er onder en alles strak erin. Die dingen wiebelen namelijk als een gekte. Vertelt 'ie me doodleuk dat dat juist niet geschikte tegels zijn voor 'n oprit, dat ze blijven wiebelen. Dus moet het eruit. Dus had ik die tegels net zo goed voor m'n terras kunnen gebruiken. Dus had ik die tegels bij die vriend niet op hoeven halen.

    En als kers op de taart: De ondergrond van het terras blijkt keihard, er zit eigenlijk ook geen zand maar aarde onder de tegels, vol wortels. Dus moet er een kraantje bij om de boel af te graven. Maar dan moeten de stapels die ik al eens had verplaatst weer verplaatst worden...
    En een hoop aarde die we net in de struiken hadden gemikt kan er weer uit gehaald worden, omdat de nog af te graven aarde toch al afgevoerd wordt, dus dan kan die duin ook maar beter mee. Ook dubbel werk.

    Tijd voor 'n pilsje.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  12. #2091
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Ja, terrassen leggen is ook een klus die ik voor het leven genoeg heb gedaan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #2092

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Alleen het voorwerk en het gesjouw is al niet mijn ding, laat staan dat ik 't er recht in krijg

    Binnenkort tegels plakken op een vlakke betonvloer, da's veel leuker werk!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  14. #2093
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.692
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Max; t is maar dat je je niet verveeld....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  15. #2094

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Vervelen? Ik? Echt nooit
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  16. #2095
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    ik baal er goed van inderdaad.

    En er lag ook 5 miljoen ipv het bedrag dat zij noemen....
    Er stond gisteren ook een mooie foto in de Televaag van een in beslag genomen RS6 en Cayenne. Volgens mij ging dat om dezelfde bende. Toch jammer als je zo aan je spullen moeten komen......
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  17. #2096

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Als ik later groot ben, dan word ik geen stratenmaker.

    Twee jaar geleden een hoop betontegels van een vriend gekregen om mijn terras uit te breiden. In die tijd vanalles gedaan, behalve aan het terras. Waar ik ze had opgestapeld, daar wilde ik een struik planten. Dus alle tegels er weer vandaan gesleept en op een hoek van 't terras gestapeld, van 't huis af (dus waar als laatste gestraat moet worden).

    Een paar weken geleden eindelijk een deal gemaakt met een stratenmaker. Ook hebben we het over de oprit gehad, die bestaat uit 30x30 betontegels en die loodzware 60x40 grindtegels. Ik dacht: leuk ff wat zand er onder en alles strak erin. Die dingen wiebelen namelijk als een gekte. Vertelt 'ie me doodleuk dat dat juist niet geschikte tegels zijn voor 'n oprit, dat ze blijven wiebelen. Dus moet het eruit. Dus had ik die tegels net zo goed voor m'n terras kunnen gebruiken. Dus had ik die tegels bij die vriend niet op hoeven halen.

    En als kers op de taart: De ondergrond van het terras blijkt keihard, er zit eigenlijk ook geen zand maar aarde onder de tegels, vol wortels. Dus moet er een kraantje bij om de boel af te graven. Maar dan moeten de stapels die ik al eens had verplaatst weer verplaatst worden...
    En een hoop aarde die we net in de struiken hadden gemikt kan er weer uit gehaald worden, omdat de nog af te graven aarde toch al afgevoerd wordt, dus dan kan die duin ook maar beter mee. Ook dubbel werk.

    Tijd voor 'n pilsje.
    [Bob-de-tuinman-modus aan]


    Voor een oprijpad moet je over het algemeen 8cm dikke klinkers/tegels gebruiken. Zeker met die tanks die wij rijden
    Mn Pa heeft ook klinkertjes liggen, maar die heeft inmiddels 2 flinke geulen over de hele lengte... (ja, okee, ook mijn S6 is daar debet aan, en mn broertjes busje)

    Maareuh, 60/40 betonners, 30/30 stoeptegels voor je terras .. kom zeg, je woont toch niet op een schoolplein!
    Dat mogen best wat mooie cobble-stones of natuurstenen tegels zijn hoor!

    Ik vind het geweldig mooi werk!

    [/Bob-de-tuinman-modus uit]
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #2097
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kil Bekijk Berichten
    Kopende
    Bewaar je geduld. Verkoper heeft je nodig! Zijn niet zoveel kopers, niet te snel willen.
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  19. #2098
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.549
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60 Bekijk Berichten
    Bewaar je geduld. Verkoper heeft je nodig! Zijn niet zoveel kopers, niet te snel willen.
    Helemaal mee eens, 100% kopersmarkt op het moment, neem je tijd en betaal niet teveel, laat de verkopende partij maar zweten, zij moeten/willen er vanaf, jij niet. Omhoog gaan met je prijs kun je altijd nog...
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  20. #2099

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Als ik later groot ben, dan word ik geen stratenmaker.

    Twee jaar geleden een hoop betontegels van een vriend gekregen om mijn terras uit te breiden. In die tijd vanalles gedaan, behalve aan het terras. Waar ik ze had opgestapeld, daar wilde ik een struik planten. Dus alle tegels er weer vandaan gesleept en op een hoek van 't terras gestapeld, van 't huis af (dus waar als laatste gestraat moet worden).

    Een paar weken geleden eindelijk een deal gemaakt met een stratenmaker. Ook hebben we het over de oprit gehad, die bestaat uit 30x30 betontegels en die loodzware 60x40 grindtegels. Ik dacht: leuk ff wat zand er onder en alles strak erin. Die dingen wiebelen namelijk als een gekte. Vertelt 'ie me doodleuk dat dat juist niet geschikte tegels zijn voor 'n oprit, dat ze blijven wiebelen. Dus moet het eruit. Dus had ik die tegels net zo goed voor m'n terras kunnen gebruiken. Dus had ik die tegels bij die vriend niet op hoeven halen.

    En als kers op de taart: De ondergrond van het terras blijkt keihard, er zit eigenlijk ook geen zand maar aarde onder de tegels, vol wortels. Dus moet er een kraantje bij om de boel af te graven. Maar dan moeten de stapels die ik al eens had verplaatst weer verplaatst worden...
    En een hoop aarde die we net in de struiken hadden gemikt kan er weer uit gehaald worden, omdat de nog af te graven aarde toch al afgevoerd wordt, dus dan kan die duin ook maar beter mee. Ook dubbel werk.

    Tijd voor 'n pilsje.
    Wat sommige stratenmakers doen als ze een oprit leggen is over het zand een dun laag specie doen. Aangezien dat hard word is de kans op verzakken/wiebelen vele malen kleiner. Ikzelf als bijbaantje bij hovenier gewerkt vroeger (verdiende meer dan bij de AH vakken vullen), daar vooral bezig gehouden met bestrating en dit als tip gekregen. Vele malen gebruikt en werkt prima. Ongeacht tegel/steen soort

  21. #2100

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Het lucht je hart/gooi alles er maar uit/biecht topic DEEL 3.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60 Bekijk Berichten
    Bewaar je geduld. Verkoper heeft je nodig! Zijn niet zoveel kopers, niet te snel willen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens, 100% kopersmarkt op het moment, neem je tijd en betaal niet teveel, laat de verkopende partij maar zweten, zij moeten/willen er vanaf, jij niet. Omhoog gaan met je prijs kun je altijd nog...
    Dank voor de reacties! Ik moet wel zeggen dat het erg moeilijk is om geduld te hebben wanneer je voor je 1e huis kijkt

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •