Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: IDOLS

  1. #1
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard IDOLS

    heheh, wat een programma; gelukkig doen er ook nog mensen aan mee die humor hebben:

    http://www.ikbenlekkerveeltegrappig.nl/wmv/wes.wmv

  2. #2

    Standaard

    Echt geweldig.

    Ik heb de eerste serie van Idols nooit gezien, omdat ik alleen Duitse RTL's had (en in een idol die verwijfd is, zich verkleedt als een vrouw en nummers van Nena opvoert had ik geen zin...)
    Zie nu voor het eerst de Nederlandse en ik moet zeggen dat ik me ook compleet dood kom lachen om die figuren die het wel denken te maken en dan worden afgescheept met 'de bonte schoolavond is jouw niveau', 'je hebt jezelf waarschijnlijk nooit opgenomen anders had je hier niet gestaan', ...
    Ik kan zelf ook absoluut niet zingen, maar ik weet het tenminste...

    Ze hadden toen ook zo'n programma waar ze een talent in de raceauto zochten met die Michael Pcylazik (of hoe die ook mag heten).
    Is de tweede serie daar ooit nog wat van geworden?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #3

    Standaard

    schit-te-rend

    had `m al gezien maar dit was idd wel 1 van de leukste tot nog toe..(kijk meestal wel ff met scheef oog mee met m`n vriendin) :wink:
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  4. #4

    Standaard

    haha deze heb ook al gezien is idd ook goed ja, maar weet iemand dat filmpje van die gast die john travolta na dee? met al die pukkels?
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  5. #5

    Standaard

    vanavond nog gekeken? WAT EEN SUKKELS!! hahahaaaaaaaa
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kater70
    vanavond nog gekeken? WAT EEN SUKKELS!! hahahaaaaaaaa
    Ik dacht dat de fans van Vitesse het dit seizoen al erg genoeg hadden, maar om ze dit ook nog eens aan te doen...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •