Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 102

Onderwerp: Darten

  1. #61

    Standaard

    Het gaat mij meer om het feit hoe ze hem af hebben gemaakt, zijn eigen "fans" en de media hebben hem helemaal de grond in getrapt. Van Barneveld kan soms misschien arrogant en misschien was mijn woordkeus niet helemaal goed, maar desondanks slaat wat zij hebben gedaan natuurlijk nergens op. Deed me echt denken aan de taferelen rond (geheel andere sport, maar gaat om het principe) Advocaat en Seedorf.

    Ik vind met deze uitingen en het stop zetten van van Barneveld's fanclub een dag voor de finale deze mensen net zo fout (zo niet nog veel fouter) dan hij. Als je maar wint heb je de hele wereld en anders niet, dat blijkt nu wel weer :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  2. #62

    Standaard

    Inderdaad.. Ik heb ook een beetje moeite met de nederlandse helden-mentaliteit! Zodra iemand een keertje niet lekker presteert wordt ie afgemaakt! NOT DONE!

    Go Barney Go...en veeg dat Manneke volgende keer van het podium af!
    Als ik Barney was zou dat mijn doel zijn en dan eens kijken wie er arrogant kan zijn na afloop! :twisted:

    (deze opmerking is niks ten nadele van Jelle: Een mega TOP prestatie!)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #63
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Inderdaad.. Ik heb ook een beetje moeite met de nederlandse helden-mentaliteit! Zodra iemand een keertje niet lekker presteert wordt ie afgemaakt! NOT DONE!
    Ja, dat ben ik absoluut met je eens! Dat is extreem fout... Uiteraard wordt dat gevoed door de media, triest!

  4. #64

    Standaard

    Van Barneveld wint na een 3-0 achterstand met 6-7 van Taylor in beslissende laatste leg :shock:

    Wat een partij zeg ongelooflijk. Ik dacht eerst dat hij hem ging verliezen maar niets is minder waar, wat een vechtersmentaliteit zeg! Alle hulde aan Barney 8)

    Vanaf zaterdag de wereldkampioenschap van de BDO, de 17 jarige Michael van Gerwen (Mighty Mike) is daar één van de favorieten :-D
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  5. #65
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Toevallig in de wedstijd gezapt ...... en blijven hangen..

    Was wel een puike pot pijltjes prikken 8)
    One liter, driver's licence eater...



  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    wat een vechtersmentaliteit zeg!

    In de ene hand een pijltje, in de andere een borrel? :? ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #67

    Standaard

    Ik zeg al niets meer















    nee ff serieus, ik bedoelde natuurlijk dat je geestelijk wel erg sterk in je schoenen moet staan wil je na zo'n achterstand nog terugkomen ;-)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Ja hoor. Darten is echt wel een zenuwensport. Als je ff nie tlekker in je vel zit dan gooi je meteen beroerd.
    Vind het daarom best een leuke sport om naar te kijken.

  10. #69
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Heb gisteren avond ook echt zitten genieten.
    In het begin dacht ik ok dit gaat de verkeerde kant op en het
    is zo afgelopen, maar niets was minder waar. Wat een partij.

  11. #70
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    :-? heb echt niets met barney..vind hem een .. arrogante........

    maar oke.wk darts is wel gewonnen door een nederlander..das wel mooi

  12. #71

    Standaard

    ... Ik vond het niet zo'n verassing. Ik vind het een groter nadeel als barney met 3-0 voor zou staan! Dan wordt ie vaak overmoedig en gaat het daarna minder.
    Maar, wat een partij inderdaad..Echt super. iedere keer stuivertje wisselen met op tijd en hoog uitgooien en dan de laatste leg laten beslissen!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #72

    Standaard

    Martin Adams is na 14 deelnames en twee finaleplaatsen tijdens deze deelnames dan eindelijk een keertje kampioen op de Lakeside!

    Na met 6-0 voor te hebben gestaan richting een gemakkelijke partij kwam hij kenmerkend voor hem blijkbaar onder grote spanning om de wedstrijd te beslissen waarna zijn tegenstander (debutant en tevens oudste deelnemer) uiteindelijk weer met 6-6! op gelijke hoogte kwam en het toen in de laatste set net liet afweten waarna Adams er uiteindelijk toch nog met beker van doorging.

    Spannende partij dus 8)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  14. #73

    Standaard

    Vond hem ook wel spannend, tot de 6-0 was er niet veel aan, nixon kwam wel goed terug, maar vind wel leuk voor Adams dat hij keer gewonnen heeft. Verdient hij wel na al die jaren
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  15. #74

    Standaard

    wat een drol die Adams... gooit Nixon op 6-0 achterstand en dan laat hij hem terugkomen tot 6-6. Hij heeft 4 ! matchdarts gehad en niet gegooid. Hij had nog geluk dat hij niet alsnog verloor. ! Als iemand van 6-0 terug kan komen tot 6-6 mag die van mij winnen !

    En als Taylor en van Barneveld mee hadden gedaan was hij niet zover gekomen. Nixon trouwens ook niet...)
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  16. #75

    Standaard

    Tja erg leuk dat darten.
    Ik ben er al van kinds af aan mee opgegroeid doordat mijn broer veel aan darten deed(doet)
    Tja en dan staat hij zomaar in de lakeside 4 jaar achter elkaar.
    Maar steeds niet kunnen presteren.
    Zal wel aan liggen dat hij geen bier mag drinken daar want hoe meer hij bier dronk hoe beter hij speelde

  17. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piercinggirl
    Tja erg leuk dat darten.
    Ik ben er al van kinds af aan mee opgegroeid doordat mijn broer veel aan darten deed(doet)
    Tja en dan staat hij zomaar in de lakeside 4 jaar achter elkaar.
    Maar steeds niet kunnen presteren.
    Zal wel aan liggen dat hij geen bier mag drinken daar want hoe meer hij bier dronk hoe beter hij speelde
    Mag ik je vragen wie je broer is? ;-)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  18. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piercinggirl
    Tja erg leuk dat darten.
    Ik ben er al van kinds af aan mee opgegroeid doordat mijn broer veel aan darten deed(doet)
    Tja en dan staat hij zomaar in de lakeside 4 jaar achter elkaar.
    Maar steeds niet kunnen presteren.
    Zal wel aan liggen dat hij geen bier mag drinken daar want hoe meer hij bier dronk hoe beter hij speelde
    Mag ik je vragen wie je broer is? ;-)
    Tuurlijk mag je dat vragen

    Hij is wel mijn halfbroer dus ik heb niet dezelfde achternaam.
    Albertino Essers is mijn broer.

  19. #78

    Standaard

    You're kidding? Leuk! Ik vond Essers een goed tournooi spelen hoor. Ik begreep dat ie ging stoppen met deze evenementen? Zou jammer zijn, vond 'm zeer sympathiek! Zeg maar dat ie lekker door moet gaan! :-D

    BTW. Die finale gisteren tussen Adams en Nixon was echt te gek voor woorden... :shock: Wie komt er nu terug van 6-0 naar 6-6! Idioot gewoon, wat hebben die twee kerels gistern doorstaan zeg! Hahaha
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    You're kidding? Leuk! Ik vond Essers een goed tournooi spelen hoor. Ik begreep dat ie ging stoppen met deze evenementen? Zou jammer zijn, vond 'm zeer sympathiek! Zeg maar dat ie lekker door moet gaan! :-D

    BTW. Die finale gisteren tussen Adams en Nixon was echt te gek voor woorden... :shock: Wie komt er nu terug van 6-0 naar 6-6! Idioot gewoon, wat hebben die twee kerels gistern doorstaan zeg! Hahaha
    Nee ik maak geen geintje :P
    Tja hij stopt er mee, heeft ook al een stuk van in de krant gestaan.


    Tja die finale was echt een superfinale.

  21. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piercinggirl
    Nee ik maak geen geintje :P
    Tja hij stopt er mee, heeft ook al een stuk van in de krant gestaan.
    Jammer!... Full tuime steigers bouwen dan maar weer! :-D Ook leuk!
    (oja, ik geloof je wel hoor :-D )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •