Bekijk Poll Resultaten: Welke pilsener drink jij?

Stemmers
257. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hertog Jan

    44 17,12%
  • Heineken

    41 15,95%
  • Amstel Bier

    21 8,17%
  • Brand

    11 4,28%
  • Dommelsch

    7 2,72%
  • Grolsch

    43 16,73%
  • Warsteiner

    14 5,45%
  • Bavaria

    15 5,84%
  • Palm

    11 4,28%
  • Ander biermerk (licht antwoord d.m.v. bericht toe)

    50 19,46%
Pagina 37 van 50 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 740 van de 982

Onderwerp: Biermerken (Pilseners)

  1. #721

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Leffe ... vooral de blond staat erg hoog in mijn top van favoriete bieren, heerlijk!
    Dit is Leffe Royale. Wel blond bier

  2. #722

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Ah, daar heb ik de glazen al van

    Ook een zeer goed biertje, komt qua smaak zeer dicht in de buurt van de blond.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #723

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Ik zal het vanavond eens proberen

  4. #724
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.332
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    One liter, driver's licence eater...


  5. #725

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Tuurlijk! Echt leuke serie, ook grappig om bijna elke aflevering wel een keer te kunnen zeggen "Ha! daar ben ik geweest!"
    Seizoen 1 en 2 al op DVD, seizoen 3 nu aan t volgen op TV, 1e aflevering ook al weten te downloaden, maar het wordt maar mondjesmaat aangeboden.

    EDIT: Al gevonden, nu ook alle tot nu toe uitgezonden afleveringen van seizoen 3
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #726
    akoutrik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    53
    Posts
    82
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Afhankelijk van het weer en gezelschap. Bijv. Nu of met champions league een bavaria. Als toeschouwer bij de Jupiler league op vrijdag een.................juist!!! In de zomer een Corona met citroen of een witbier van een trappistenbrouwerij bij Tilburg. Eigenlijk niet echt merkentrouw dus haha
    Laatst gewijzigd door akoutrik; 12-03-13 om 19:50.
    Car: Audi A4 30TDI Avant Tiptronic quattro - MTM tuned 285HP - Phantom Black - 2008
    Bike: BMW F800s Roadster Hammer nbr 8-10, 1 in NL :-) - 85HP - Night Black - 2008
    Pedals: Specialized Camber Expert - 0,85HP (?) - Satin Black - 2014

  7. #727
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    mmm een Leffe blond , toch ook nog eens halen , heerlijk (blijkbaar te laat gereageerd op Bob zijn reactie op Leffe blond )

    ook nog een keer tijd maken om wat speciale biertjes te gaan halen
    Audi A6 - 4F Avant

  8. Ad
  9. #728
    flashboarder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    53
    Posts
    950
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Van Hop, waar men dus bier van maakt is het bekend dat het plantaardige hormonen bevat die ongeveer met Oestron, het vrouwelijke geslachtshormoon, overeenkomen en inderdaad de menstruatie kunnen bevorderen. Men heeft dikwijls waargenomen dat bij jonge meisjes die dagen lang Hopbellen plukten de menstruatie vervroegd optrad. De meisjes die vroeger vaak al van af hun 8e levensjaar Hopbellen plukte werden dan bv op hun 9e of 10e voor het eerst ongesteld. Ook is het duidelijk dat Hop, dus waarschijnlijk ook bier, als seksrem werkt. doordat de seksuele prikkelbaarheid afneemt. Daarnaast kan de alcohol in bier juist weer zorgen voor een andere opwinding, waar de kranten tegenwoordig van vol staan, een opwinding die zich uit als agressiviteit, gewelddadigheid dus. Later toe gevoegd: Hop wordt de laatste tijd met succes gebruikt door vrouwen die grotere borsten wensen.

  10. #729
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Tournee Generale is idd een leuke serie. Heb een paar afleveringen gezien, maar niet allemaal.

    De Leffe Tripel is ook erg lekker! Eén van mijn favoriete Tripels. De Royale is ook erg lekker, maar de Leffe Blond vind ik eigenlijk weer niet zo bijzonder. Heeft ook een beetje vervelende nasmaak, vind ik. Maar dat is weer op te lossen door te blijven drinken
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  11. #730

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Net ff een Leffe blond open getrokken, smaakt best goed.
    Is een blijvertje

  12. #731
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    gezondheid Chris

    Ik ga er een Leffe Ruby op drinken
    Audi A6 - 4F Avant

  13. #732

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Straks nog maar 1 open trekken denk ik :-)

  14. #733
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Westmalle tripel gaat ook lekker binnen.
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  15. #734

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Het is geen bier geworden vandaag, maar Sunrise.

    Verkopen ze bij de Lidl, is hetzelfde als die barcardi flesjes. Alleen stuk goedkoper

  16. #735

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalpat Bekijk Berichten
    mmm een Leffe blond , toch ook nog eens halen , heerlijk (blijkbaar te laat gereageerd op Bob zijn reactie op Leffe blond )
    Probeer dan ook ff de Royale, komt er echt vlak in de buurt, ook erg lekker!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalpat Bekijk Berichten
    gezondheid Chris

    Ik ga er een Leffe Ruby op drinken
    Blargh ... laatst 'ns meegenomen, niet te hachelen ... gelijk naar mn vrouw doorgeschoven ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Westmalle tripel gaat ook lekker binnen.
    Da's een zware rakker, moet ik altijd weer eventjes aan wennen.


    Bokbierseizoen staat weer voor de deur (getuige het feit dat ik er zondag al eentje heb helpen brouwen )
    Ik bewaar altijd wel een paar bokbiertjes om even te laten rijpen, heb nu nog een expiriment lopen met Texelse Bok, eentje van 1,5 jaar oud en eentje van 0,5 jaar oud.
    En heb ook nog een 2 jaar oude Ezelenbok liggen, destijds benoemd tot het beste bokbier v/h jaar, benieuwd hoe die gerijpt is.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #736
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Blargh ... laatst 'ns meegenomen, niet te hachelen ... gelijk naar mn vrouw doorgeschoven ...
    Vind ik ook niet te zuipen. Helaas lust mijn vriendin helemaal geen bier, dus daar kon ik hem niet aan kwijt. Is één van de zeldzame keren dat een flesje bier bij mij door de gootsteen gegaan is.
    puke.gif

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ik bewaar altijd wel een paar bokbiertjes om even te laten rijpen, heb nu nog een expiriment lopen met Texelse Bok, eentje van 1,5 jaar oud en eentje van 0,5 jaar oud.
    En heb ook nog een 2 jaar oude Ezelenbok liggen, destijds benoemd tot het beste bokbier v/h jaar, benieuwd hoe die gerijpt is.
    Voor een echte smaakverandering kun je ze beter nog een paar jaar laten staan. In de eerste paar jaar gebeurt er niet zo veel.
    Ik heb op zolder ook het één en ander staan. Vooral wat Trappisten, maar ook een paar andere met meer dan 9% alc.vol. De oudste zijn nu 4 jaar oud, maar ik wacht geduldig nog een paar jaar.
    Ik ben vooral benieuwd naar Orval als die straks een jaar of 6 is. Die schijnt echt geweldig te worden na rijping.
    Heb ook een keer een Kasteel Bruin op van ca. 8 jaar oud (had ik zo gekocht) en er een nieuwe naast gedronken. Was een totaal ander (heerlijk) bier geworden. Daar staan er dus nu ook een paar van te rijpen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  18. #737

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Ja, ik heb laatst hetzelfde gedaan met een kasteel triple.
    OVerigens proef je al duidelijk wel verschil na 1 of 2 jaar hoor, maar dat zal na meerdere jaren alleen maar meer worden natuurlijk.

    Orval ... niet mijn favoriet, maar ook al een tijd niet meer gedronken, misschien weer 'ns een poging wagen (al is 't maar om het leuke flesje )
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #738
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Ik ben gek op Orval. Echt een uniek bier dat met niets te vergelijken is. (hoewel het wel gekopieerd wordt, o.a. door 't IJ en Mikkeller)
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #739

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ja, ik heb laatst hetzelfde gedaan met een kasteel triple.
    OVerigens proef je al duidelijk wel verschil na 1 of 2 jaar hoor, maar dat zal na meerdere jaren alleen maar meer worden natuurlijk.

    Orval ... niet mijn favoriet, maar ook al een tijd niet meer gedronken, misschien weer 'ns een poging wagen (al is 't maar om het leuke flesje )
    Het rijpen van een tripel heeft wel andere effecten dan het rijpen van een donker, zoet bier (zoals Kasteel Donker), je geeft voor een deel het hoppige, "verse" karakter op.

    @ Flasboarder: als je je zorgen maakt over de effecten van hop, kan je altijd nog bieren op gruutbasis drinken, dan krijg je geen vrouwelijke hormonen binnen

  21. #740
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.274
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    @ Flasboarder: als je je zorgen maakt over de effecten van hop, kan je altijd nog bieren op gruutbasis drinken, dan krijg je geen vrouwelijke hormonen binnen
    Of ga lekker Rosébier drinken. Dat is zo mannelijk dat het de vrouwelijke hormonen compenseert
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •