Bekijk Poll Resultaten: Welke pilsener drink jij?

Stemmers
257. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hertog Jan

    44 17,12%
  • Heineken

    41 15,95%
  • Amstel Bier

    21 8,17%
  • Brand

    11 4,28%
  • Dommelsch

    7 2,72%
  • Grolsch

    43 16,73%
  • Warsteiner

    14 5,45%
  • Bavaria

    15 5,84%
  • Palm

    11 4,28%
  • Ander biermerk (licht antwoord d.m.v. bericht toe)

    50 19,46%
Pagina 39 van 50 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 780 van de 982

Onderwerp: Biermerken (Pilseners)

  1. #761

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Uiteraard!

    Vooral de Straffe Hendrik Quadrupel en Cuvée de Chateau zijn persoonlijke favorieten. (Uiteraard niet alles van de foto opgemaakt)
    Wel een vergelijk gedaan met een half jaar oude en 1,5 jaar oude texelse bock; wauw, wat een smaaksensatie als dat rijper is zeg
    Gouden carolus ambrio; niet wat je van hen gewend bent, maar wel onwijs lekker; mild, maar toch met veel smaak!
    En brouwerij emelisse, waar ik over het algemeen niet zo'n enorme fan van ben, maakt echt een legendarisch winterbier!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #762
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Net genoten van Seef bij de bbq, heerlijk kruidig biertje! Als de temperatuur nog een beetje aantrekt dat gaat de Erdinger weer aangesproken worden :-)

  3. #763

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Dit weekend bij goede vriend langsgeweest en 2 leuke flesjes gedronken;

    2013-06-08 21.23.34.jpg
    Hoornse Hop, Gouwe zomerbier.

    Kleinschalig lokaal gebrouwen; was goed te doen, kwam zeer in de richting van La Chouffe

    2013-06-08 23.53.56.jpg

    Deze vond ik wel érg gaaf om te drinken
    Was erg lekker, hoewel niet meteen súperbijzonder.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #764

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Becks en Bitburger.

  5. #765
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Die Tournee Generale heb ik ook staan. Ik ben wel benieuwd. Ik ben sowieso gek van Tripels, dus hij gaat me vast wel bevallen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #766
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Is dat de tournee generale van de laatste reeks?
    Ik heb die van de 1e reeks gedronken (geloof ook niet dat het een tripel hop was), en die smaakte me toch te zoet.
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  7. #767
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Is dat de tournee generale van de laatste reeks?
    Ik heb die van de 1e reeks gedronken (geloof ook niet dat het een tripel hop was), en die smaakte me toch te zoet.
    1e seizoen: Speciale Belge
    2e Seizoen: Tripel Hop
    3e Seizoen: Premium Tripel

    Ik heb er nog geen één op, maar de derde heb ik dus staan.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #768

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Ik hou van Duits bier. Als we naar Italië gaan overnachten we standaard op de heen en terugreis in München, heerlijk relaxte stad en heerlijk bier drinken in het Hofbräuhaus!!
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  10. #769
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Hofbrauhaus: Daar ben ik vroeger te vaak geweest............wat een ellende was dat als ik weer voor het werk naar Ottobrunn moest en regelmatig weer op de Marienplatz verzeild raakte. (Parkeren in de parkeergarage naast het Polizei gebouw van Derrick)
    Nog een lekkere haxebratt gegeten bij Haxnbauer?
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  11. #770

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Zeg lui, is er hier iemand bekend met brouwerij Corsendonk? Ik ken hun bieren natuurlijk wel, maar ben over een paar maandjes in de buurt.
    Mocht het mogelijk zijn dan even de brouwerij te bezoeken, of wellicht zelfs wat leuke flesjes te scoren, dan laat ik dat natuurlijk niet schieten!
    Helaas lijkt hun website (corsendonk.com) plat te liggen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #771
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Als normale biertjes heb ik het liefst Amstel of Hertog Jan. Voor iets specialer bier een Duvel of La Chouffe

  13. #772
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Zeg lui, is er hier iemand bekend met brouwerij Corsendonk? Ik ken hun bieren natuurlijk wel, maar ben over een paar maandjes in de buurt.
    Mocht het mogelijk zijn dan even de brouwerij te bezoeken, of wellicht zelfs wat leuke flesjes te scoren, dan laat ik dat natuurlijk niet schieten!
    Helaas lijkt hun website (corsendonk.com) plat te liggen.
    telefoonnummer van de brouwerij heb je wss al gevonden op internet (zo niet geef dan een seintje dan stuur ik deze door)
    dit is misschien ook een leuke om eens te bezoeken debiergenieters
    Audi A6 - 4F Avant

  14. #773

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalpat Bekijk Berichten
    telefoonnummer van de brouwerij heb je wss al gevonden op internet (zo niet geef dan een seintje dan stuur ik deze door)
    dit is misschien ook een leuke om eens te bezoeken debiergenieters
    Ik ben er inmiddels achter; Corsendonk is een niet te bezoeken brouwerij
    Die link van jou klinkt leuk, maar is bepaald niet in de richting van waar we zitten.


    Oja, gisteren nog een paar mooie gedronken, oa;

    - Poperings Hommelbier, lekker fris en smaakvol blond biertje.
    - Ciney Brune, ook prima biertje, beetje zoetige dubbel, erg toegankelijk
    - La Guillotine (van brouwerij Huyghe die ook delirium tremens maakt), erg lekker (zwaar) bier maar ik vond 'm nét even te bitter.


    Vond ook nog leuk stripverhaaltje op twitter

    BMkFMMHCcAA7Qkw.jpg
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #774

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Corsendonk is niet te bezoeken omdat het een bierfirma is, het brouwen zelf gebeurt bij Du Bocq

    Een wel te bezoeken brouwerij die min of meer in de buurt ligt (40 km van Corsendonk) is Ter Dolen.
    20 km naar het noorden in Baarle-Hertog heb je Dochter van de Korenaar, maar daar zijn enkel groepsbezoeken mogelijk. Ik weet niet precies of je er gewoon kan komen aanwaaien om wat te kopen. In ieder geval erg interessante bieren!
    Corsendonk ligt trouwens op een halfuurtje rijden van Grobbendonk waar je een van de meest uitgebreide bierwinkels in België vindt (Willems) met heel redelijke prijzen.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  16. #775

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Corsendonk is niet te bezoeken omdat het een bierfirma is, het brouwen zelf gebeurt bij Du Bocq

    Een wel te bezoeken brouwerij die min of meer in de buurt ligt (40 km van Corsendonk) is Ter Dolen.
    20 km naar het noorden in Baarle-Hertog heb je Dochter van de Korenaar, maar daar zijn enkel groepsbezoeken mogelijk. Ik weet niet precies of je er gewoon kan komen aanwaaien om wat te kopen. In ieder geval erg interessante bieren!
    Corsendonk ligt trouwens op een halfuurtje rijden van Grobbendonk waar je een van de meest uitgebreide bierwinkels in België vindt (Willems) met heel redelijke prijzen.
    Thanks voor de tips!

    Ter Dolen; Ken ik goed, ook wel fan van. Echter wel op 55km.
    Dochter v/d Korenaar; Ken het wel, maar nog niet geproefd. Is op nog geen 15km Hebben ook open bezoekmogelijkheid, ik neus daar nog ff verder.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #776

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    En als je via Goirle naar Tunhout rijd, heb je bij de grens overgang nog de bierschuur zitten

  18. #777

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    En als je via Goirle naar Tunhout rijd, heb je bij de grens overgang nog de bierschuur zitten
    Ik denk dat wat inkopen doen sowieso verstandig is, nu je het zo zegt.
    Als voorbeeld; Fles La Chouffe hier: EUR 3,95 (en da's dan nog goedkoop).
    Volgens mij vorige keer in B iets van 2,49 betaald ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #778

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ik denk dat wat inkopen doen sowieso verstandig is, nu je het zo zegt.
    Als voorbeeld; Fles La Chouffe hier: EUR 3,95 (en da's dan nog goedkoop).
    Volgens mij vorige keer in B iets van 2,49 betaald ...
    Toch de moeite waard om ff te shoppen

  20. #779

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Sowieso is elke belgische supermarkt, en café for that matter, al 10x ruimer qua assortiment dan een vergelijkbare in NL. Om dus nog maar te zwijgen van de prijzen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #780

    Standaard Re: Biermerken (Pilseners)

    Toen ik nog in tilburg woonde, ging ik daar altijd tanken, shag en chocolade halen.
    En soms nam ik ook bier mee, maar de prijzen zijn wel een stuk beter als hier in NL

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •