Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Het goede doel

  1. #1
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Het goede doel

    Doen jullie aan goede doelen?

    Ik zelf ben niet zo'n gever aan goede doelen, dit omdat ik het idee heb dat waarschijnlijk nog niet de helft van de donatie terecht komt op de plek waar deze voor is bedoeld.

    Liever help ik mensen die het echt nodig hebben, in mijn eigen omgeving.

    Vanochtend moest ik wat cadeautjes voor Jr. gaan halen want die is bijna jarig.
    Hup, op de scooter naar de stad... kom ik een lokale zwerver tegen die ik regelmatig in de stad zie rondlopen.
    Hij zag er deze keer alleen niet zo best uit. Normaal spreek ik deze man nooit, maar nu maar eens gevraagd of het wel goed ging.

    Hij gaf aan dat het vannacht erg koud was en dat hij geen onderdak had. Omdat hij niet bij de opvang terecht kon had hij ook nog niet gegeten...
    Maar hij vond het attent dat ik er om vroeg, dat doet normaal niemand zegt hij. Hij vroeg of ik een kleine bijdrage had om wat te kunnen eten.

    Dit vind ik dus echt triest, dat iemand kou en honger moet lijden.
    Heb 'm mee naar de McDonalds genomen (we stonden praktisch voor de deur), en heb een ontbijtmenu voor 'm besteld.
    Hij was verrast en ongelofelijk blij.

    Zoveel geluk voor €5,50
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  2. #2
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het goede doel

    Mooi actie Rens! Zelf zit ik nu sinds drie jaar bij de lokale rotary en vanuit die gedachte doen we heel veel belangeloos aan het goede doel. Dit najaar organiseren we weer de Santarun en met het geld dat we hiermee ophalen sponsoren we de Nadine Foundation. Die zet zich weer in voor diverse goede doelen in nl. Verder hebben we dit jaar nog een elektrische duofiets gesponsord aan stichting 'warm thuis' en nog een cheque overhandigt aan Bake4life. Vorige jaar was het goede doel van de Santarun Guusje Nederhorst foundation. Deze manier van goede doelen steunen staat mij meer aan dan een euro in een of ander collectebakje doen (buiten het feit om dat het gewoon ook heel gezellig is om te doen)
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  3. #3
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Al een paar jaar doneer ik een x-bedrag in de maand aan KWF. Als je een aantal dierbare familieleden eraan hebt verloren, denk je niet eens na over het bedrag.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •