Resultaten 1 tot 20 van de 20

Onderwerp: MIjn koninginnedag zag er zo uit......

  1. #1

    Standaard MIjn koninginnedag zag er zo uit......

    SCheveningen om een Glimp van Beatrix op te vangen.
    Ik werd maar liefst 4 x gevraagd of ze mij op de foto mochten zetten waarvan eentje iemand van de krant Nederlandsdagblad, en 3 vreemden mensen (tja je ziet niet dagelijks een allochtoon in het oranje met een dode oranje gekleurde kip om zijn nek)

    Om 1400 uur kwam de koninklijke familie langs,
    En Beatrix heben we helaas niet gezien.
    MAAR ik kreeg wel een knipoogje en een lach van prinses Marilene.
    EN DIE WAS ME EN POTJE KNAP!!!!!!!!!
    Nooit geweten dat zij zo knap was!!!

    Daarna was er in heel Scheveningen niks meer te doen.
    Er was NEGENS MUZIEK.

    Dus wij met de Audi naar Utrecht, je snapt wel dat witte A4 behoorlijk Oranje versierd was.

    In Utrecht was het een en al feest.
    Wij dansen met de meiden daaro.
    Ik was bob dus geen bier voor mij.
    Toch probeerde ik nuchter te dansen met de meiden, das best moelijk als je altijd bier zuipt om op de dans vloer te komen en zuipen kan ik.

    Veel te doen in Utrecht!!!, Super stad.

    laatse drie uur van mijn avond lekker ge-frenchkissed met een blonde lerares van 28 jaar.
    nummers uitgewisseld

    Het leven is GOED...

    En Prinsens Marilene geeft haar titel echt eer aan ,
    zij is echte een prinsesje...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    born this way

  2. #2

    Standaard .

    Prinses
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    born this way

  3. #3

    Standaard

    het hele koningshuis intereseert me geen ene moer,het is 1 grote poppekast,maar ben blij dat jij een leuke dag heb gehad,want daar draait het allemaal om,dat het feest is
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf niet zoveel met koninginnedag eerlijk gezegt, de activiteiten die er bij horen echter wel (nacht van.... markt).

    Lekker bier drinken [img][http://www.nbproducties.nl/smilies/beerdrinkers.gif]http://www.nbproducties.nl/smilies/beerdrinkers.gif[/img]
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  5. #5

    Standaard

    MIjn dag was zeker goed, sterker nog, het was de beste Queensday alllertijden.
    En t is toch onze Koningin en haar familie,
    Naarmate ik wat ouder word en hopelijk ook wat wijzer, merk dat ze toch steeds meer een rol gaan spelen in mijn leven.
    Toch iets om trots op te zijn, en wie wil er nou niet naar zoon mooie PRINSESJE kijken!!
    want knap is ze
    born this way


  6. #6

    Standaard

    Heb ook niet veel met koningshuis maar ik vind het wel beter dan een Republiek der Nederlanden met zo'n gekozen 'hoofd burgermeester' als president. :?

    En Marilene is idd een van de charmantste (staat ook dichter bij 'ons klootjesvolk' omdat ze ook burgermeisje is geweest).

    En ach, wel zonde dat koninginnedag op m'n vrije dag viel (had graag nog een extra daggie gehad van 'The Queen'..
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #7
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    @quattro_king. Ik wil even afficieel vastleggen dat ik 't helemaal en totaal met jou eens ben, in deze.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eszes
    @quattro_king. Ik wil even afficieel vastleggen dat ik 't helemaal en totaal met jou eens ben, in deze.
    Bij deze: de aller-aller-aller-allereerste keer dat ze het EENS zijn.
    Dat we dat nog mee mochten maken!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #9

    Standaard

    Bij ons wordt het koningshuis niet zo gevierd, maar met betrekking op de situatie in België ga ik Franx achterna. Geef me dan ook maar het koninkrijk België ipv een republiek Vlaanderen, republiek Wallonië en een stadstaat Brussel. Brussel is het bindmiddel van België, moest dat tweetalig gewest er niet geweest zijn, dan was België al lang geschiedenis. Ik ben juist fier op onze manier van 3 gemeenschappen (Vlaamse, Waalse & Duitse) te laten samenwerken in 1 federaal land. Al bij al zouden we maar een mal figuur slaan met een splitsing terwijl we een van de grondleggers zijn van de EU.

    Ik ben dat vlak nu eenmaal unionist tot in de kist.

    Het belangrijkste blijft natuurlijk, dat je je amuseert, en dat was blijkbaar wel het geval. :wink:
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    tis 1 van de 2 dagen dat je officieel alcohol mag gebruiken op straat, dus feest
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  12. #11
    paulb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    741
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Nou, ik ben ook blij dat ik lekker mocht werken, liever wat extra geld, want dat koningshuis interesseerd me bar weinig.
    A4 Avant 2.0 TFSI quattro S-Line

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    tis 1 van de 2 dagen dat je officieel alcohol mag gebruiken op straat, dus feest
    hehe dat kunnen we natuurlijk niet laten schieten

    .. mijn koninginnedag bestond o.a. uit het in de file staan op de A20, vanwege wegwerkzaamheden, kostte me een uur!!! (op zaterdag)
    Marktje bezoeken in R'dam.

    en 's avonds ff richting het Malieveld in Denhaag, waar alleen genodigde mochten komen, dus maar een rondje kermis gelopen.
    Viel me op dat er toch een behoorlijke groep 'jongetjes met Petjes en beginnende snorretjes' rondloopt, en vooral bij de bots-autootjes :S

    Ofterwijl, niet zo boeiend
    Gelukkig was er dus een meet-n-Greet op 1 mei

  14. #13

    Standaard

    haha,leuk, voor het eerst dat we het met elkaar eens zijn,ik had zaterdag expres met petje opgezet(als enige,haha),maarrre dikke s6 heb je onder je kont hoor
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  15. #14
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Je had de klep naar voren Barry; dat gaat goed... :wink:
    RS6 C5
    A3 TDIe

  16. #15
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    koninginnedag, in ons dorp was niet echt veel te beleven.
    zoals altijd weer het zelfde.

    dus heb ik ons princesje (avieria) maar eens heerlijk gewassen, wat ook een feest is.

    ook de octavia van mijn ouders effe erbij gedaan, toch weer de tijd nuttig besteed.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  17. #16

    Standaard

    Tjebbe de nationale knuffel-allochtoon :wink:
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  18. #17
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    het hele koningshuis intereseert me geen ene moer,het is 1 grote poppekast,maar ben blij dat jij een leuke dag heb gehad,want daar draait het allemaal om,dat het feest is
    Juist. Van mij mogen ze het koningshuis afschaffen. Scheelt jaarlijks vele miljoenen euri's die daarheen kunnen waar ze nodig zijn, en niet naar die achterlijke koningin. Heb met koninginnedag niks bijzonders gedaan, even naar heuts autoonderdelen geweest voor nieuwe ruitenwissers.

  19. #18

    Standaard

    Koningshuis intereseert mij nogmaals ook geen moer, maar hoop niet dat ze het afschaffen. Ik heb echt een superweekend gehad [img][http://www.nbproducties.nl/smilies/jumping.gif]http://www.nbproducties.nl/smilies/jumping.gif[/img]
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Tjebbe de nationale knuffel-allochtoon :wink:
    dank u dank u, ik heb er mijn best op gedaan en ben er ook trots op
    born this way

  21. #20

    Standaard

    Mijn koninginnendag????? Eeeuuhhhmm weet het niet meer. Teveel van dat gele vocht op volgens mij.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •