Pagina 142 van 144 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144 LaatsteLaatste
Resultaten 2.821 tot 2.840 van de 2870

Onderwerp: Het gadget topic

  1. #2821
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Van 5 > 6 was imo een grote verandering, voor het formaat.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  2. #2822
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Het gadget topic

    Ik ga nu van de 6 naar de 7. Apple bashers kan ik om lachen. Ik heb alles gehad androïde en wp, is allemaal bagger. iPhone is misschien niet het meest vernieuwend meer maar het zijn verreweg de beste telefoons. Mij. 6 is nu 2 jaar oud en doet het nog even goed en rap als toen ik m net uit de doos haalde. Dat kun je met iedere Android of wp rustig vergeten. Als je mooie foto's wil maken moet je je telefoon in je zak laten en een fotocamera pakken.
    '01 rs4 641 ps

  3. #2823
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.362
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Die Apple "bagger" voldoet voor mij prima. Ben er al jaren zeer tevreden over. Dit in tegenstelling tot die "geweldige" Android spullen. Om maar niet te praten over het systeem zelf. Ik heb zo'n Android ding voor m'n werk, maar het liefst kieper ik hem zo de vuilnisbak in. Ik ken inmiddels diverse mensen die naar tevredenheid overgestapt zijn op een iPhone. RAW foto's schiet ik wel met een echte camera. Voor écht goede foto's heb je namelijk een grote beeldsensor en goede lenzen nodig.

    Voor m'n werk heb ik een Windhoos laptop met Windhoos 10 en office 365. Alleen maar gezeik. Programma's die niet werken, om de haverklap vastlopen of zojuist gesloten bestanden ineens niet meer kunnen openen of ze zijn ineens "alleen lezen". Ja, dat werkt lekker.

    Gelukkig hebben we allemaal onze voorkeuren. Ik ga zéker wel kijken voor de iPhone 7. Ik vind de jet black kleur erg mooi. Waarschijnlijk ga ik dit keer voor de plus. Mijn iPhone 6 gaat de verkoop in, maar ik heb geen haat. Hij doet het nog prima.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  4. #2824

    Standaard Re: Het gadget topic

    Ik heb geen zin om hier weer een apple/android/wp discussie te starten, dat is een smaakkestie waar we toch nooit uit zullen komen. Ieder z'n ding .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik ga nu van de 6 naar de 7. Apple bashers kan ik om lachen. Ik heb alles gehad androïde en wp, is allemaal bagger. iPhone is misschien niet het meest vernieuwend meer maar het zijn verreweg de beste telefoons. Mij. 6 is nu 2 jaar oud en doet het nog even goed en rap als toen ik m net uit de doos haalde. Dat kun je met iedere Android of wp rustig vergeten. Als je mooie foto's wil maken moet je je telefoon in je zak laten en een fotocamera pakken.
    Mijn WP is net zo snel als bij aanschaf. Sterker nog, sneller. WP10 vs WP8.1. Grote stap vooruit. voor de rest veel zaken die irriteren, echter voor mij per saldo een positief resultaat omdat ik me nog 10x erger zit te irriteren aan zowel Android als Apple.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Die Apple "bagger" voldoet voor mij prima. Ben er al jaren zeer tevreden over. Dit in tegenstelling tot die "geweldige" Android spullen. Om maar niet te praten over het systeem zelf. Ik heb zo'n Android ding voor m'n werk, maar het liefst kieper ik hem zo de vuilnisbak in. Ik ken inmiddels diverse mensen die naar tevredenheid overgestapt zijn op een iPhone. RAW foto's schiet ik wel met een echte camera. Voor écht goede foto's heb je namelijk een grote beeldsensor en goede lenzen nodig.

    Voor m'n werk heb ik een Windhoos laptop met Windhoos 10 en office 365. Alleen maar gezeik. Programma's die niet werken, om de haverklap vastlopen of zojuist gesloten bestanden ineens niet meer kunnen openen of ze zijn ineens "alleen lezen". Ja, dat werkt lekker.

    Gelukkig hebben we allemaal onze voorkeuren. Ik ga zéker wel kijken voor de iPhone 7. Ik vind de jet black kleur erg mooi. Waarschijnlijk ga ik dit keer voor de plus. Mijn iPhone 6 gaat de verkoop in, maar ik heb geen haat. Hij doet het nog prima.
    Ik deel de mening dat je voor échte foto's je echte camera moet pakken (net als met Joris' comment). Wanneer het echter een argument is voor de iPhone 7 vind ik het echter volkomen legitiem om als tegenargument te kunnen zeggen dat je serieus nette foto's uit een ander merk kan halen, en dat voor a) minder geld en b) jaren terug al. "Innovatief" dus..?

    Ik herken overigens nul van jouw problemen met Windows 10 (niet Windhoos) en Office. Overigens is het geen Windows laptop, maar een Dell, HP, Medion, of whatever. Als de hardware kut is kan je daarvoor niet de schuld op Microsoft leggen. Ik zal nooit zeggen dat Win10 perfect is, en "beter" is dan een Mac OS. Het is anders. Anders gebruikt, andere doelgroep. In mijn tijd als PC hulpje heb ik inderdaad onnoemelijk veel problemen gezien met Windows bakken, en bij MS zelf ook immens veel met infrastructuurproblemen. Echter, ik denk dat ik niet overdrijf als ik schat dat 3/4 van de problemen user-errors waren (niet lezen van instructies, waarschuwingen negeren, of gewoonweg stom gedrag) en dat minstens een even groot deel van de rest van de problemen te wijten was aan third-party software. Denk aan 16-bit 1991 DOS software die nog even op een Server 2012 domein moest worden uitgerold als actieve tool vóór alle logins. Goed denkwerk, admins, en dan vervolgens Windows de schuld geven dat het niet werkt...?

    Bestanden worden niet zomaar 'alleen lezen', of niet te openen. Als dat zou kunnen zou een product als Windows lang niet zo kunnen werken. I call bullshit.

    En waarom zou je een 7 halen als je 6 nog prima is? Puur vanwege de kleur?

    Anyway, iedereen blij met z'n ding, zonder dat we daarvoor anderen moeten gaan afkraken. Prima.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #2825
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik heb geen zin om hier weer een apple/android/wp discussie te starten, dat is een smaakkestie waar we toch nooit uit zullen komen. Ieder z'n ding .



    Mijn WP is net zo snel als bij aanschaf. Sterker nog, sneller. WP10 vs WP8.1. Grote stap vooruit. voor de rest veel zaken die irriteren, echter voor mij per saldo een positief resultaat omdat ik me nog 10x erger zit te irriteren aan zowel Android als Apple.



    Ik deel de mening dat je voor échte foto's je echte camera moet pakken (net als met Joris' comment). Wanneer het echter een argument is voor de iPhone 7 vind ik het echter volkomen legitiem om als tegenargument te kunnen zeggen dat je serieus nette foto's uit een ander merk kan halen, en dat voor a) minder geld en b) jaren terug al. "Innovatief" dus..?

    Ik herken overigens nul van jouw problemen met Windows 10 (niet Windhoos) en Office. Overigens is het geen Windows laptop, maar een Dell, HP, Medion, of whatever. Als de hardware kut is kan je daarvoor niet de schuld op Microsoft leggen. Ik zal nooit zeggen dat Win10 perfect is, en "beter" is dan een Mac OS. Het is anders. Anders gebruikt, andere doelgroep. In mijn tijd als PC hulpje heb ik inderdaad onnoemelijk veel problemen gezien met Windows bakken, en bij MS zelf ook immens veel met infrastructuurproblemen. Echter, ik denk dat ik niet overdrijf als ik schat dat 3/4 van de problemen user-errors waren (niet lezen van instructies, waarschuwingen negeren, of gewoonweg stom gedrag) en dat minstens een even groot deel van de rest van de problemen te wijten was aan third-party software. Denk aan 16-bit 1991 DOS software die nog even op een Server 2012 domein moest worden uitgerold als actieve tool vóór alle logins. Goed denkwerk, admins, en dan vervolgens Windows de schuld geven dat het niet werkt...?

    Bestanden worden niet zomaar 'alleen lezen', of niet te openen. Als dat zou kunnen zou een product als Windows lang niet zo kunnen werken. I call bullshit.

    En waarom zou je een 7 halen als je 6 nog prima is? Puur vanwege de kleur?

    Anyway, iedereen blij met z'n ding, zonder dat we daarvoor anderen moeten gaan afkraken. Prima.
    Ik heb een hekel aan hoesjes dus na 2 jaar is m'n 6 best gehavend. Werkt gewoon nog goed. Verder koop ik die dingen zakelijk dus iedere 2 jaar een nieuwe.
    '01 rs4 641 ps


  6. #2826

    Standaard Re: Het gadget topic

    Ben benieuwd of er ook mensen zijn die niet elke 2 jaar een nieuwe telefoon kopen. Zelf heb ik onlangs mijn 8 jaar oude Nokia N95 weggedaan. Werkte overigens nog prima.

  7. #2827
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Het gadget topic

    Sja of ik het nou naar de belastingdienst breng of er een telefoon voor koop..
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad
  9. #2828

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik heb een hekel aan hoesjes dus na 2 jaar is m'n 6 best gehavend. Werkt gewoon nog goed. Verder koop ik die dingen zakelijk dus iedere 2 jaar een nieuwe.
    Agreed!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of er ook mensen zijn die niet elke 2 jaar een nieuwe telefoon kopen. Zelf heb ik onlangs mijn 8 jaar oude Nokia N95 weggedaan. Werkte overigens nog prima.
    Ik heb na 2 jaar een nieuwe gekocht omdat ik Android zat was. De huidige gaat denk ik niet weg. Mijn vorige telefoon wordt nog altijd gebruikt door m'n broertje, en doet het nog net zo goed als op dag 1 (LG Optimus G uit 2012 of zoiets).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #2829
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.947
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    SAMSUNG RULES!

    @Tuur
    Heb nu het eerst een tel inclusief abonnement
    Voor heen kocht ik m'n telefoons zelf.....
    Maar naar 4jr een S3 gehad te hebben
    Was hij inmiddels wel een beetje op

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  11. #2830
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.947
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Dit doe ik met appels




    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  12. #2831

    Standaard Re: Het gadget topic

    Dat kan met elke telefoon.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #2832
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Dat is een goodbyPhone


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #2833

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    apple/android/wp discussie... dat is een smaakkestie
    Juist. En wat je gewend bent. Ik zou niet meer willen switchen. Puur gewenning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Denk aan 16-bit 1991 DOS software die nog even op een Server 2012 domein moest worden uitgerold als actieve tool vóór alle logins. Goed denkwerk, admins, en dan vervolgens Windows de schuld geven dat het niet werkt...?
    Daar is het standaard commentaar bij "maar het is toch allemaal van MS, dus dan moet het toch samenwerken?"

    (maar idd met je eens)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #2834
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.947
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Dat kan met elke telefoon.
    Tis sarcastisch bedoeld Bastet......
    En meer om de appel gebruiker's een beetje te plagen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  16. #2835

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Daar is het standaard commentaar bij "maar het is toch allemaal van MS, dus dan moet het toch samenwerken?"

    (maar idd met je eens)
    Wat ik vaak tegenkwam waren juist apps (scriptjes, vodjes) die door het betreffende bedrijf eens geschreven waren ten tijde van Win95 op DOS code. Dus niet eens MS software, maar gewoon oude custom code. En dat werkt niet op Server 2012 64 bit nee..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #2836
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Lachuh he, elke verjaardag komt deze discussie aan bod, dit is beter, dat is beter, bladibla.
    Ieder zijn ding, er zijn ook mensen die BMW rijden... Pfffff


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  18. #2837

    Standaard Re: Het gadget topic

    ik heb een iphone 6 en die voldoet nog prima. ik ga als deze stuk gaat of te langzaam wordt geen iphone 7 kopen.... te weinig innovatie. kom je met een s-model mee weg maar niet met een hoger nummer.... ceo cook helpt apple de vernieling in!
    ik zal voor een nexus/pixel gaan de volgende telefoon...

  19. #2838
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Lachuh he, elke verjaardag komt deze discussie aan bod, dit is beter, dat is beter, bladibla.
    Ieder zijn ding, er zijn ook mensen die BMW rijden... Pfffff


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Benzine
    Precies, maar doe mij maar en iPhone Gebruik de iPhone vanaf 2011 (4s, 5s en 6s) gehad en ben er nog steeds zeer happy mee!
    Laatst gewijzigd door TyCorZ; 12-09-16 om 09:07.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  20. #2839

    Standaard Re: Het gadget topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    er zijn ook mensen die BMW rijden... Pfffff
    Mijn buurman heeft een BMW, een iPhone en lust geen bier.
    Gelukkig kan ik het evengoed wel vinden met 'm
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #2840

    Standaard Re: Het gadget topic

    Altijd weer een die discussie. Zelf heb ik ook een nieuwe iPhone 7 besteld.

    Ik denk niet dat Apple of Android of WP beter/slechter is. Het is gewoon een kwestie van wat je het fijnste vindt werken. Voor mij is dat absoluut een Apple. Ik ben voor de 6 enkele maanden overgestapt naar de toen meest actuele Samsung Note, maar ik kon er maar niet aan wennen. Het beeldscherm was beter, de camera was beter, maar doe mij dan toch maar een mindere iPhone, gewoon omdat het voor mij een stuk lekkerder werkt. En vooral zo soepel en snel, ook na 2 jaar en talloze nog steeds.

    WP vind ik opzich een fijn systeem, maar kent toch ook tekortkomingen in beschikbare apps. Mijn vriendin heeft er 2 jaar naar volle tevredenheid mee gelopen, maar na overstap op iPhone hoeft ze ook niet meer terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    En waarom zou je een 7 halen als je 6 nog prima is? Puur vanwege de kleur?
    Eigenlijk is dat wel 1 van de hoofdredenen ja. Gewoon weer eens wat anders.. De huidige 6 bevalt nog prima in alle opzichten, maar waarom zou ik dan geen nieuwe kopen? Is toch altijd leuk om wat nieuws te hebben. En als ik dan toch wat koop wil ik wel gelijk het nieuwste en beste Tenslotte gebruik ik mijn telefoon ongemerkt toch wel heel veel. Dus ik heb er ook heel veel plezier van.

    Bovendien: rationeel gezien valt de investering ook wel mee.

    iPhone 7 32GB

    1.070 -/- 350 = 720 na verkoop iPhone 6
    720 / 24 mnd = 30 euro per mnd voor 5GB + 200min/sms (betaal nu 25 voor hetzelfde met 1 jaar sim only)
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •