Pagina 104 van 158 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.061 tot 2.080 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #2061

    Standaard

    tis weer zo ver vorige week donderdag een briefje van Selektvracht in de bus met de mededeling dat ik niet thuis was :-? {was ik wel maar op de intercom werdt niet geantwoord } en het pakket volgende dag vrijdag weer wordt afgeleverd.
    het gaat om een minichamps model {een nieuwe weer} dat in stukken aankwam omdat de vervoerder erop was gaan staan .
    nu een week later nog niks gekregen weer een bezorger van Selektvracht met een hele mooie vitrinekast {of vier hele bijde kinderen} :-? ?.
    het nummer van Selektvracht op het kaartje is een grap die op een continue uitstaande telefoon een antwoordapperaat geeft { mijn nummer staat al een week in de wacht na het intoetsen v/d 5 }

    ellende ben er lusteloos van geworden.... :-?
    ga de klantenservice van Selektvracht maar bellen volgende week
    {ff gegoogelt hoop ellende daar bij Selektvracht} :cry:
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  2. #2062
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Selektwrak is ook mijn favoriet inderdaad...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #2063

    Standaard

    Hmmm... selectvracht is hier zelfs nog beter dan de TNT.

    Ik durf niks meer te laten opsturen inmiddels! :roll:

  4. #2064

    Standaard

    Ik weet niet of dit wat is, maar op eBay Duitsland staat een zwarte 1:43 RS4 B5 van Minichamps voor een tientje.

  5. #2065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Ik weet niet of dit wat is, maar op eBay Duitsland staat een zwarte 1:43 RS4 B5 van Minichamps voor een tientje.
    ja maar ik ben bang dat de verkoper 17 euro voor het verzenden gaat vragen.{dan is het nog niet duur hoor}
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German


  6. #2066
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, als je een auto hebt en je verzamelt schaalmodellen, moet er natuurlijk ook een model van je eigen auto komen... en nog een, en nog een.
    Gelukkig zijn 924-modellen uit het verleden nog niet duur, dus ik heb voor een handvol euro's handenvol modellen. Ik heb ook de High Speed-Porsches ontdekt, ook verkocht onder de naam Schuco Juniors. Voor een euro of drie heb je een strak model wat geen gek figuur slaat naast de gemiddelde Minichamps. Afgelopen zaterdag in Leusden een aantal van die modellen gekocht- je geeft geen fortuin uit maar er staat wel een rijtje gave modellen. Als ze ook eens zo'n serie Audi's uit gaan geven, ben ik een trouwe klant. Ze hebben overigens wel wat Audi's (A3 SB, A4 cabrio, A6, A8, TT mk.1) maar misschien willen ze het nog wel eens zoeken in het klassiekere spul.

    Zal wel een reactie zijn op het verschijnen van die dure S-modellen van Audi, vermoed ik. Als je ziet wat je voor 110 euro per stuk krijgt en je vergelijkt dat met de modelletjes van < 5 euro, heb je ineens een heel andere kijk op de zaken.
    Overigens wel even uitkijken met die High Speed-dingen, want er zitten er ook wat bij die nergens op lijken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Tja, als je een auto hebt en je verzamelt schaalmodellen, moet er natuurlijk ook een model van je eigen auto komen... en nog een, en nog een.
    Gelukkig zijn 924-modellen uit het verleden nog niet duur, dus ik heb voor een handvol euro's handenvol modellen. Ik heb ook de High Speed-Porsches ontdekt, ook verkocht onder de naam Schuco Juniors. Voor een euro of drie heb je een strak model wat geen gek figuur slaat naast de gemiddelde Minichamps. Afgelopen zaterdag in Leusden een aantal van die modellen gekocht- je geeft geen fortuin uit maar er staat wel een rijtje gave modellen.
    En een fotootje van de file op de plank? :-D

  8. Ad
  9. #2068

    Standaard

    ik ga 15 okt weer eens in het Mercure kijken
    niet zo,n grote beurs maar het is dichtbij
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  10. #2069
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    En een fotootje van de file op de plank? :-D
    Ik zal eens kijken wat ik kan veroorzaken.

    Roy: ik ben in de verleiding maar ik doe het niet! Voor ik het weet loop ik weer met een stapel modellen richting auto...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #2070

    Standaard

    Er was vandaag een beurs in Apeldoorn was er zelf niet maar
    heb een donkergrijze Schabak Audi 80 B4 en een rode Audi Coupe Quattro daar mee laten nemen deze modellen gaan ook niet meer voor weinig weg hoor ik kom toch op 17 euro per model uit.zo een zelfde grijze Audi 80 wordt momenteel al 40 euro voor geboden op Ebay vreemd .
    zullen wel zeldzaam worden.rode coupetje ben weer blij mee :-D
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  12. #2071
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik koop voortaan alles wat ik voor redelijke prijzen tegenkom, ook wrakken...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #2072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik koop voortaan alles wat ik voor redelijke prijzen tegenkom, ook wrakken...
    ja die schabak wrakken {niet te erg} knap ik met plezier op .
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  14. #2073
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ-ROY
    ....rode coupetje ben weer blij mee :-D
    bekend modelletje toch

  15. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ-ROY
    ....rode coupetje ben weer blij mee :-D
    bekend modelletje toch
    haha heb je hem nog niet wegdoen hoor ze zijn zeldzaam
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  16. #2075
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    nee, hoor. die gaat mee de kist in


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  17. #2076

    Standaard

    Hallo mede-Audi- verzamelaars,

    Ik ben Kevin

    Sinds kort ben ik gestart met het verzamelen van autominiaturen en brochures van het merk Audi. Ik heb de afgelopen twee weken al aardig wat modellen aangeschaft. Voorheen verzamelde ik modellen van het merk Siku, maar daar heb ik het langzamerhand wel mee gehad. De verzamelwoede voor het merk Audi, is ontstaan door de Audi's in onze familie. Jullie zullen de komende tijd nog veel van me gaan horen. :-D

    Onze Audi's

    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=38097

    Aanwinsten:

    Minichamps

    1:43

    Audi A4 sedan B8 SOP (start of production)
    Audi A4 sedan mj. 1999 rood
    Audi A4 Avant mj. 1999 rood
    Audi A4 sedan Britisch Racing green / mj. 1999
    Audi A4 Avant Britisch Racing green / mj. 1999
    Audi A6 Avant mj. 1999 / Blauw
    Audi A4 Sedan mj. 2001 / Zeezilver
    Audi A4 Sedan mj. 1999 / lichtgroen metallic

    Merk onbekend: FAW-Volkswagen automotive Company Ltd.

    1:18

    Audi A6 sedan mj. 2001 / zwart (type C5)

    Shuco

    1:43

    Audi R8 IAA-edition, rood / 1/500 pcs.

    AutoArt

    1:43

    Audi A6 Allroad quattro / Quartz grijs
    Audi A6 Allroad quattro / Lava grijs

    * verwacht*

    Kyosho

    1:18

    Audi R8 Daytona grijs[/url]

    Met vriendelijke groet,

    Kevin
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.

  18. #2077

    Standaard

    Gisteren een Q7 van Welly 1:24 naar binnen gereden.. Toch maar eens nagemeten... hahaha, Schaal 1:26,7 moet het zijn! Vond het al zo verdacht klein naast de Bburrago A4 RS4...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #2078
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    vin 17 euro voor die schabak modelletjes toch aan de prijzige kant. voor mijn t89 80Q heb ik iets van 6-8 euro betaald was op de model beurs in houten een paar jaar geleden.

    jammer dat Houten voor mij zover weg is... 't is een erg leuke model beurs.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  20. #2079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    vin 17 euro voor die schabak modelletjes toch aan de prijzige kant. voor mijn t89 80Q heb ik iets van 6-8 euro betaald was op de model beurs in houten een paar jaar geleden.

    jammer dat Houten voor mij zover weg is... 't is een erg leuke model beurs.
    dat was ook de normale prijs wat je ervoor betaalde helaas een paar jaar geleden.
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  21. #2080
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    dat was euhm 2 jaar geleden... sindsdien niet meer op een model beurs geweest helaasch
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •